такі да, чомусь вважаю це небезпечным. ымхо звысно, але всеж.. а утеплення капоту - класна штука. вона щей звукоізоляційну функцію має! - капот як барабан без неї, а з нею тихо і спокійно. давно задумую собі таке. але шукаю бюджетний варіант.
А в чём проблема? Купил себе ворса(или что-то похожее по составу) обрезал по периметру, посадил на заклепки или фольксовские оригинальные, их продают даже в Эпицентре. И будет тебе счастье)))
Як на мене тема про утеплення мотора(в тому числі і картонка перед радіатором) має право на життя (і це не рагуль тюнінг, як червоні болотніки спарко чи напис на лобовому рейсінг), Чому? Так тому, якщо навіть в машині все справне (тобто термостат, радіатор, вентилятор, помпа...) в великі морози вона все рівно повільно прогрівається, і коли є утеплення вона прогрівається швидше, а якщо машина прогріється швидше, наступні плюси: 1. Менше часу на прогрів зранку, а отже економія бензину. 2. Мотор швидше дійшов до робочої температури і бере менше бензину, менше зношуються деталі мотору, бо масло прогрілося і краще змащується механізм мотору. 3. Швидше нагрівся салон машини і розмерзлися вікна. 4. Та й комфортніше в машині коли тепло, хіба не так?! Ось основні плюси, і як на мене вони вагомі Хіба ні?! Тому маршрутчики цим користуються і не тільки. То в нас ще помірний клімат, а в Сибіру, коли мороз 40 і більше, без цього ніяк і то для них не тюнінг і не проста економія, а засіб пересуватися на машині (щоб машина була на ходу і в ній можна було їхати), якщо би вони цим не користувалися то пів року би їздили не на машинах, а на собачих упряжках, бо без цього в них не можливо їздити, плюс в більшості випадків вони навіть наніч не глушать машину, якщо не мають добре обігрітого гаража!
вот посмотри (есть фото и видео), может понравится сделал на Фольксваген Пассат В3, материал стОит не дорого, минимум времени на установку, отлично держится уже более 5-ти лет - http://www.passat3.ru/uteplitel-kapota-na-avtomobile-folksvagen-passat-b3/ это на Шкода Октавия - http://www.octavia4.ru/uteplitel-kapota-avtomobilya-shkoda-oktaviya-tur-a4/
Хорошая идея с фольгоизолом , давно думал себе вклеить в капот. Мой оригинальный утиплитель, почему-то постоянно вылетает из клепок. Запилял себе из материи похожего на ворс, но более жесткого. А тема утепление мотора, действительно должна жить. Можно сделать отдельный ТОП. И когда пойдут сильные морозы(зима еще вся впереди), будем туда закидывать свои новшества. Вот и глядишь, свой FAQ появится)))
Теж хочу відновити штатну шумо/темло ізоляцію (так як повідклеювалася, десь відірвалася). +1 за окрему тему.
Вот как и обещал, фотки моих помощников в зиму. Всё сделал индивидуально сам. Карабины мне обошлись по 8 грв за штуку, ремень 4м за 20грв. Медные провода 4м( сечением 16мм) и крокодилы 4шт(30Амп), обошлись в 150 грв.
Люди вже пояснили швидше, але повторюся, окрім продування двигуна через радіаторний відсік існує промерзання мотору зі сторони капота та днища. Так вот, Росіяни, де дикі морози чомусь утепляють двигун зі сторони капоту, побоках та сторони радіатора і ніяк не утепляють знизу, що для мене є нонсенс. Але мене насторожує утеплення двигуна, бо є купа відео як горять, глохнуть та інше.... маниши з такою "фуфайкою", бо десь коротить проводка яка відмокріла від утеплення, десь залізає цей дівайс в рухомі частини і толку то все зверху а знизу є голий мотор.
Фольга, да конечно проводник. А давайте рассмотрим из-за чего горят авто. По проведенной статистике Страховых Компаний, более 80% возгорания авто происходит из-за грязного подкапотного пространства. Сами понимаете легче гореть текущему насосу или фильтру, который соединен проводниками типа, масла, битумной грязи и т.п. Второй вариант, это плохие контакты на моторе. Не раз были случаи когда у людей взрывался АКБ. Ну и малая вероятность, это перетирание или неправильное подключение проводов. Допустим такой вариант утепления, подошел бы дизельным моторам. У меня, например, один жгут идет на мотор с не силовыми проводами. Стартер можно откинуть. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EhVraeRqRqA (опять ютуб код не работает) Но тут как писалось раньше, выбирает каждый сам себе)))
у нас здається хтось на форумі писав, як дизельний бус замерз на вулиці, то його обмотали целофаном і увімкнули дуйку (ноги в офісах такою гріють) під ним - пару годин і бусик завівся. Тож вважаю, що утеплення таки хороша ідея, а особливо знизу. а особливо магістралей (то я про дизельки). Собі, до прикладу, ставитиму бризговик і захист картера - закриває всю площу підкапотного знизу. вже все є - але холодно колупатись ))) треба гараж.
А тепер прорахуй з інженерної точки зору. Так, від ударів захист картера корисна штука, але що ти доб*єшся зі сторони теплоізоляції чи тепловтрат? Це лише додатковий шар металу, що саме буде утеплювачем виступати?
Він буде не утеплювачем, а перешкодою на шляху прямих потоків повітря до мотору Sent from my MB865 using Tapatalk 2
Для информации. Вчера пришел на стоянку прогревать Кэта, завел, внутрення температура была 0, на улице где то -2. Вот я завел, а двери то тю-тю, не открываются, замерзли((( Почти 9 минут грел мотор на 2000 оборотах , чтоб механизм замка отмерз. На чистку авто ушло еще 5 мин. В общем 14 мин, мне понадобилось, чтоб подготовить авто к поездке. Если бы было -10, то думаю что и все 20 минут, пришлось греть.
ну завод той бризговик придумав, не для теплоізоляції (це зрозуміло з назви), але своє він всерівно дасть. чуш. бо це авто не отримує повітря знизу. окрім решітки радіатора (а вона вееелика), є ще чотири технічні отвори для повітря. я це пояснюю тим фактом, що коли нема протягу - вже тепліше. а з металу зроблено чи з ізолону - то вже інше питання. Gurkha, морози вже є, чекаємо звіту по картонці п.с. кліп-кліп очима тобі, Кіндер на краківській з гарними дівулями з вертепу