Що взимку нам знадобиться!

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Gurkha, 20 гру 2012.

  1. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    е.. а тепер ше докладніше. нє, чесно - не розумію. всмислі утеплення мотору і капоту ?
     
  2. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Мотор и капот. Утепление мотора интересно выглядеть. Как кокон бабочки прям)))
     
  3. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    такі да, чомусь вважаю це небезпечным. ымхо звысно, але всеж..

    а утеплення капоту - класна штука. вона щей звукоізоляційну функцію має! - капот як барабан без неї, а з нею тихо і спокійно. давно задумую собі таке. але шукаю бюджетний варіант.
     
  4. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    А в чём проблема? Купил себе ворса(или что-то похожее по составу) обрезал по периметру, посадил на заклепки или фольксовские оригинальные, их продают даже в Эпицентре. И будет тебе счастье)))
     
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Як на мене тема про утеплення мотора(в тому числі і картонка перед радіатором) має право на життя (і це не рагуль тюнінг, як червоні болотніки спарко чи напис на лобовому рейсінг), Чому?
    Так тому, якщо навіть в машині все справне (тобто термостат, радіатор, вентилятор, помпа...) в великі морози вона все рівно повільно прогрівається, і коли є утеплення вона прогрівається швидше, а якщо машина прогріється швидше, наступні плюси:
    1. Менше часу на прогрів зранку, а отже економія бензину.
    2. Мотор швидше дійшов до робочої температури і бере менше бензину, менше зношуються деталі мотору, бо масло прогрілося і краще змащується механізм мотору.
    3. Швидше нагрівся салон машини і розмерзлися вікна.
    4. Та й комфортніше в машині коли тепло, хіба не так?!
    Ось основні плюси, і як на мене вони вагомі Хіба ні?! Тому маршрутчики цим користуються і не тільки. То в нас ще помірний клімат, а в Сибіру, коли мороз 40 і більше, без цього ніяк і то для них не тюнінг і не проста економія, а засіб пересуватися на машині (щоб машина була на ходу і в ній можна було їхати), якщо би вони цим не користувалися то пів року би їздили не на машинах, а на собачих упряжках, бо без цього в них не можливо їздити, плюс в більшості випадків вони навіть наніч не глушать машину, якщо не мають добре обігрітого гаража!
     
  6. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    вот посмотри (есть фото и видео), может понравится сделал на Фольксваген Пассат В3, материал стОит не дорого, минимум времени на установку, отлично держится уже более 5-ти лет - http://www.passat3.ru/uteplitel-kapota-na-avtomobile-folksvagen-passat-b3/
    это на Шкода Октавия - http://www.octavia4.ru/uteplitel-kapota-avtomobilya-shkoda-oktaviya-tur-a4/
     
  7. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Хорошая идея с фольгоизолом , давно думал себе вклеить в капот. Мой оригинальный утиплитель, почему-то постоянно вылетает из клепок. Запилял себе из материи похожего на ворс, но более жесткого. А тема утепление мотора, действительно должна жить. Можно сделать отдельный ТОП. И когда пойдут сильные морозы(зима еще вся впереди), будем туда закидывать свои новшества. Вот и глядишь, свой FAQ появится)))
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Теж хочу відновити штатну шумо/темло ізоляцію (так як повідклеювалася, десь відірвалася).
    +1 за окрему тему.
     
    Останнє редагування: 26 гру 2012
  9. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Вот как и обещал, :) фотки моих помощников в зиму. Всё сделал индивидуально сам.
    [​IMG]
    Карабины мне обошлись по 8 грв за штуку, ремень 4м за 20грв.
    Медные провода 4м( сечением 16мм) и крокодилы 4шт(30Амп), обошлись в 150 грв.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    чекаємо на твої дослідження з картонкою ))
     
  11. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ...а кампот?! (с) ...тобто картонка де?
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Люди вже пояснили швидше, але повторюся, окрім продування двигуна через радіаторний відсік існує промерзання мотору зі сторони капота та днища.
    Так вот, Росіяни, де дикі морози чомусь утепляють двигун зі сторони капоту, побоках та сторони радіатора і ніяк не утепляють знизу, що для мене є нонсенс. Але мене насторожує утеплення двигуна, бо є купа відео як горять, глохнуть та інше.... маниши з такою "фуфайкою", бо десь коротить проводка яка відмокріла від утеплення, десь залізає цей дівайс в рухомі частини і толку то все зверху а знизу є голий мотор.
     
    Останнє редагування: 2 січ 2013
  13. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Картонка и секундомер на старте. Ждемс морозов )))))
    А вариант фольгоизола вы не рассматривали?
     
    Останнє редагування: 3 січ 2013
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    я нє, мені нах то не потрібно.
    А фольгоізол хіба не коротить як провідник?
     
  15. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Фольга, да конечно проводник. А давайте рассмотрим из-за чего горят авто.
    По проведенной статистике Страховых Компаний, более 80% возгорания авто происходит из-за грязного подкапотного пространства. Сами понимаете легче гореть текущему насосу или фильтру, который соединен проводниками типа, масла, битумной грязи и т.п. Второй вариант, это плохие контакты на моторе. Не раз были случаи когда у людей взрывался АКБ. Ну и малая вероятность, это перетирание или неправильное подключение проводов.
    Допустим такой вариант утепления, подошел бы дизельным моторам. У меня, например, один жгут идет на мотор с не силовыми проводами. Стартер можно откинуть.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EhVraeRqRqA (опять ютуб код не работает)
    Но тут как писалось раньше, выбирает каждый сам себе)))
     
    Останнє редагування: 3 січ 2013
  16. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    у нас здається хтось на форумі писав, як дизельний бус замерз на вулиці, то його обмотали целофаном і увімкнули дуйку (ноги в офісах такою гріють) під ним - пару годин і бусик завівся.

    Тож вважаю, що утеплення таки хороша ідея, а особливо знизу. а особливо магістралей (то я про дизельки). Собі, до прикладу, ставитиму бризговик і захист картера - закриває всю площу підкапотного знизу. вже все є - але холодно колупатись ))) треба гараж.
     
  17. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    А тепер прорахуй з інженерної точки зору. Так, від ударів захист картера корисна штука, але що ти доб*єшся зі сторони теплоізоляції чи тепловтрат? Це лише додатковий шар металу, що саме буде утеплювачем виступати?
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Він буде не утеплювачем, а перешкодою на шляху прямих потоків повітря до мотору

    Sent from my MB865 using Tapatalk 2
     
  19. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Для информации.
    Вчера пришел на стоянку прогревать Кэта, завел, внутрення температура была 0, на улице где то -2. Вот я завел, а двери то тю-тю, не открываются, замерзли((( Почти 9 минут грел мотор на 2000 оборотах , чтоб механизм замка отмерз. На чистку авто ушло еще 5 мин. В общем 14 мин, мне понадобилось, чтоб подготовить авто к поездке. Если бы было -10, то думаю что и все 20 минут, пришлось греть.
     
  20. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ну завод той бризговик придумав, не для теплоізоляції (це зрозуміло з назви), але своє він всерівно дасть.

    чуш. бо це авто не отримує повітря знизу. окрім решітки радіатора (а вона вееелика), є ще чотири технічні отвори для повітря.

    я це пояснюю тим фактом, що коли нема протягу - вже тепліше. а з металу зроблено чи з ізолону - то вже інше питання.

    Gurkha, морози вже є, чекаємо звіту по картонці ;)


    п.с. кліп-кліп очима тобі, Кіндер на краківській з гарними дівулями з вертепу :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)