може питання не в тій темі, але підкажіть: що краще для буксирування на зиму 1). китайський пасок+2 карабіни (з Епіцентру-базару) 2). 5 м. стального тросу+2 карабіни (саморобні)
ІМХО, краще пасок. Бо як чуть старіша машина тросом можна і швеллер з куском кузову потягнути. А на зиму найкраще quattro і новий АКБ. )))
Стальний трос - відстій повний. мав я колись такий. ривки і удари страшенні. треба брати щось еластичне
підтримую вищесказане. можна пошукати щось недуже "китайське" і трошки дорожче(на трохи часу вистачить, та й думаю фури тягати не будеш), але щоб було еластичне
А я от думаю, в мене акумулятор вже з 2006 року стоїть, їжджу на машині постійно, вже попередні пару зим все чекав, щоб він навернувся... а він працює, то герметичний тип, необслуговуваний... поміняти на цю зиму чи ще ризикувати? як визначити, варто міняти чи ні? До речі, два тижні тому купив собі ланцюги, про всяк випадок. Хочу бути готовим до всього )) По тросу - я собі взяв років з 6-7 тому трос круглий десь діаметром 3-4см, він як косичка плетений. Мене на ньому тягали багато раз, і я сам тягав - все ок, я дуже задоволений. Бо на пасках мене тягали - просто їх рвали раз за разом.
на Зеленій, де Рено сервіс(біля Дністерської) можна перевірити акумулятори. вони знімають твій на день і заряджають, дають кататись на їхньому і визначають який стан. якщо не зраджує память порядку 40 грн коштує
Я вожу три коминярки. То такий собі в"язаний рукав, який в разі потреби можна використати і як гетри, і як рукави, і як шалик, і як шапку, і як підстилку... А моя дочка одного разу використала його як купальник ))))))))))))))))
Що це за міжусобиця? Хтось в котрій темі на попередження напрошується!! Взимку краще мати пального завжди побільше в баку.... А раптом що, десь грітися прийдеться довго...