А! Завдяки Scirocco і Олегу М. капот тепер відкривається, як німці придумали !!! Та-даа-ммм!!! Правда трохи тросик підтягнути треба, але то дрібниці... На черзі: підтяжка дверей, "піднімання" кондиціонеру, літня гума з 65 (труть) на 60'ку з дощовим малюнком протектора, ну і на шо бабла хватить ))))))))
Неа ))) Тросик без навісів ))) правда трохи розтягнувся, бо треба допомагати капоту підніматись. але думаю то все регулюється більшою натяжкою... а пиво -- Орест! ))) ти знайди на то час... ти ше за фотки отримаєш ))))))))))))))))) до речі, як пошуки?
Та куда вже нижче??? Рекаро і так низенькі, ше й на ліфті опущені до упору ))) а їжджу я дійсно в напів лежачому положенні... Люблю відчувати себе пілотом )))))))))))))))))
А хто взагалі говорить, що я погано чуюсь??? Жаліють тут, як інваліда по росту ))))))))))))) Мені в Мому Сірокко супер комфортно! Єдине, що б я переробив -- переключення передач має веееликий хід. Хочу більш спортивне, щоб щелчками переключалось. А ТЕ ПОЛОЖЕННЯ в якому я їжджу -- в мене вперше за життя перестала нити спина від після машини. ВОТ! А пасажир мусить їхати в тому ж положенні ))) ІБО сімітрічна має виглядати! )))
не катіт... не дотягнусь. Міксоноф казав, що таке умільці переробляють... От, як тільки стане актуально -- буду шукати можливість переробки КП
Так. В Г2 не особо бо в Г2 ручка і без того коротша ніж в Скіріку. Але якщо обрізати ричаг то зусилля для переключення треба буде прикладати більше, але хід руки/рукояти буде коротшим.
не той ефект. на з'їзді можу продемонструвати )))) мені необхідно при збереженні висоти ричага зменшити його хід. вот! МІКСОНОФ!!! прийди і поясни про що ти саме мені розказував ))))))))))) !!!
замерз я... ніяк машинка не хоче заводитись. з акумулятором, здається все ок. фари світять, магнітофон працює. Пробував з толкача завезтись -- фіг там. Зате друзі зігрілись... Пробував з включеною передачею, не вижимаючи щеплення крутити стартером. ніфіга. уффф-уфффффффффф... мотор прокрутити не може. Вирішив зняти акум, дома все ж таки тестером перевірити. І тут, невдача ((( Болт, що тримає його в основі заіржавів і ніяк піддаватись не хотів. Так і залишив. З знятими клемами... — АльО! Відповідальний за погоду! Ану па-биріку мороз ВИКЛ! Чув? дякую...
Повернення блудного CheFISH`a ... чорна полоса ніяк не закінчується. часу ніяк не стає більше (основна причина, навіть читати не було часу, не те щоб дописувати). але, здається я з цим звикся ))) Коротко (дуже коротко) Постояла моя бі-біка в Олега М. Помила двигун. Покаталась на підйомниках. Замінила три масляних насоси і два піддони ))) Словом -- Курорт. )))))))) Рекомендую! це одне з місць (Олега сервіс, де я спокійних за свою машину) Далі поїхав кататись і заміряти розхід. (по системі "дибіла" -- до нуля в баку. ну а ніяк інакше ідеальний розхід не засічеш) докатався. перший раз 10л/67км другий раз10л/120км третій раз 10л/30км. тихий АЖУЙ... Поплакався на долю... Подзвонив Олегу... подумали, що здох насос. заповітрилась система. хапанула жижі з баку... варіантів було масссса. Проїхав потягнув машину до Юри Кум'а. В Солонку. Почав падати сніг. В мене здох акум (габаритів -- німа, світла -- німа, щітки, о шіт, сніг з лобової не стирають... гальма -- самі знаєте.) З молитвою "Пофіг на всіх, Головне не впаятись в того хто тягне" доїхали. І Слава Богу. Другий тиждень машина в Солонці. виявилась причина поломки (ну. тої. самої, чого встав і не їхав) Погоріла релейна панель (якщо неправильно назвав -- виправте) і реле з номером 62. От терміново їх потрібно. Зараз фото додам. Найду її -- будем ремонтуватись далі... Сподіваюсь буду появлятись частіше... Проекти стартували... А вести їх вже легше.