вони достатньо рідкісні і на цій фотці вони тільки приїхали і ше не поліровані а просто в лаці))) шераз дякую Олегу М. за них)))
Дякую))) ціна буде трохи кусюча але проект розтягнутий в часі і більшість всього робиться власними руками)))+ купа емоцій і задоволення)))
якшо ти про дігіфант то пізніше все опишу))) а на рахунок механічний десь в мене моє бути література яку я тобі пізніше скину)))
цілий день чекав на Павла і за 15хвилин від відрегулював вприск))) будем відзначати після того як вона поїде (то буде через трохи) ))) бо як вчора виявилося мені ще у вас требе замовити трос газу і повітряний фільтр)))
Розкажу про систему вприску. Машинка приїхала з крбюратором pierburg 2e, але після малярки було встановлено мех. інжектор, а нещодавно було встановлено Digifant 1. як завжди спочатку купив а потім почав розбиратися як це все встановити, але допоміг досвід німців і поляків які це вже почали робити купу років тому))) Спершу знайшов розпіновку ЕБУ (в мене на 38-пінів типу "А") 1. Питание потенциометрического датчика положения дроссельной заслонки 2. Форсунки 3. Клапан холодного пуска 7. Управление топливного насоса 8. Сигнал датчика кислорода 10. 2-штырьковый разъем на перегородке 11. Сигнал генератора Холла 12. Сигнал потенциометрического датчика положения дроссельной заслонки 13. Заземление всех датчиков (кроме ДД) 14. Сигнал ДТОЖ 15. ДМРВ (температура воздуха) 16. Заземление ДД 17. Сигнал ДД 19. Сигнал ДМРВ 20.Отрицательный вывод АКБ 25. Клапан управления ХХ 26. От выключателя зажигания 27. Сигнал катушки зажигания 28. Питание ДМРВ 29. Масса 30. Питание ДХ 31. 2-штырьковый разъем на перегородке 34. Экран ДД 35. Сигнал потенциометра регулировки СО 36. Включение главного реле 37. Компрессор кондиционера 38. Выходной контакт главного реле http://lovevwauto.blogspot.ru/p/blog-page.html потім було знайдено розпіновку блоку запобіжників http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html + допомогла інфа із польських форумів http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=38551&start=90 (тут гарно описано монтаж дігі2) Спочатку було страшно за це все братися але як показує досвід це так завжди а після завершення робіт все стає дуже простим) Дальше коротко і по поетапно: на міці компа із мех. інжектора встановив комп дігі1 і розкинув проводку до датчиків замінено трамблер встановлена дз і зпдз від мотору 9а із акпп (в ній інша фішка, тому тре буде переробити) було знято насоси високого тиску і встановлений електричний насос на 3,5бари встановлено паливну рампу із електричними форсунками на місці черепашки від мех інжектора було встановлено коробка під повітряний фільт + треба підключити вакумні магістралі та різні патрубки На рахунок проводки також не важко: 2 пін ебу (форсунки, червоний дріт) - підключити в "N" від катушки запалення (чорний дріт ()) - підключити в D2 (білої фішки) 26 він ебу - підключити до запалення (по простому де появиться 12в після того я провернути ключ на 2 положення) 10 пін (тахометр) - до білої фішки на приборці до червоно чорного дроту 7 палиний насос - підігрів лямди (червоно білий) - далі забув потім подивлюся і відпишу)))) Із власного досвід хочу сказати шо мех. інжектор для мене кращий ніж карбюратор, як розходом палива так і кращою динамікою, а на рахунок дігіфанту будем експерементувати, на перший погляд він крищий на низах) можливо це через те шо від розрахований під об’єм мотору 2,0 літри а в мене1,8)))