Американки чи європейки? Якщо європейки, то 80 велика, а маленька 50 долярів. ДУмаю в Петра Беліса можна замовити, принаймні з поворотниками на сірка проблем нема
Ну то якраз Оресту і було адресовано ), просто, вибачте, не конкретно вказав... А дійсно цікаво дуже рівень безпеки Сірка проаналізувати. наразі не натрапив на жодну інформацію (
А що описувати? Мав колись дтп не з моєї вини, на трасу виїхав некерований п'яний мент на Таврії, уникнути удару не вдалося. Богу дякувати він був один, бо ту капсулу зім'яло так, що спинка задньої сідушки вперлася в передні. Сірка теж пом'яло, але при тому всьому він залишився на ходу. В мене в запасі купа запчпстин, якраз була нагода пофарбувати капот в колір кузова (тоді я їздив з чорним). Відновлення зайняло біля місяця. Мент ще дотепер гроші винен, ховається. Сам удар сірко бере дуже м'яко, якось читав, що в виробництві кузова та бампера використовується 8 різних типів металу. Здається, це правда, все гнеться дуже правильно, при погнутому металі бампера, крил, капота, спіднички ітд геометрія кузова не змістилася ні на мікрон, перевіряли на стенді. Я тоді їхав з дитиною, ми були прищіпнуті, ніхто не травмувався і натяком. Найсумніше, що через поведінку того п'яного гуманоїда, якого мені довелося витягувати з машини (двері затиснуло арками) дитина була змушена плакати
Дуже бажаю, щоб таки тому Аслу накапали відсотки на нового Сірка!!! А в силі ремнів безпеки я вже встиг переконатись -- не відпускають ні на каплю ) Бажаю, не Дай Бог, нікому з нас не перевірити на собі всі степені безпеки на собі.
Не хочу це нести ні в гумор, ні в тюнинг-прікол... Це плачевно... Невже так можна??? http://www.autosite.com.ua/Volkswagen-Scirocco_auto_608432.html
Автор старався, грошей і часу пішло на той проект, косив під американці типу Понтіак, одні колеса чого варті - на чорному фоні білими цифрами 175-70R13 + кліренс, десь вже таке було-суміш спорт кара і джипа, кажись в Ламбо