коричневий-кінцевик дверей"-" білий з чорною полосою - квихід "+" на сирену(клаксон через реле) темно зелений(зелений з коричневим,залежно від року сигналки) - кінцевик капота жовтий - признак запалення,навантаження не несе,але має бути підключений
синій-червоний , зелений-червоний, червоний - змотані разом і висить запобіжник. хто такі ? червоний силовий (бо в оригіналі запобіжник тільки на ньому мав бути), а решта ? чи адекватне буде таке підключення ? чи давати різні джерела ? поговорив з татом, він підкинув геніальну, але важку у виконанні, ідею - дати живлення і методом виключення шукати хто є хто. Хлопці, дякую всім хто відгукнувся. реально в шоці від того шо схеми в неті нема... п.с. по платі видно, що індикатор (світодіод) бере загальну масу з 12 ножки, це чорний дріт (логічно), але з ним змотаний синій-чорний, зелений-чорний - то на кого маса ?
Лібше через окремий запобіжник а на 21013 синій-червоний , зелений-червоний треба швидше за все на плюс через запобіжник.
Не зрозумів запитання але у твому випатку жовтий від сигналізації підключається до замка на синій\чорний грубий
в тебе теж седан класу Б, от і питаю, а як в тебе підключається до замка, бо у ВАЗ АСС нема як такого. пробую гуглити інші схеми і дійшов до того, що білий-червоний - на соленоїд багажника. пам'ятаю сумний досвід з першою машиною, як я випалив канал при першому включенні, тому перепитаю ше раз - це силовий +, чи на релюшку ? білі це точно поворотники (габарити чи кому як подобається), всі сині і всі зелені - то ЦЗ (я так поняв шо на двох каналах) - тоді получається третій канал - це багажник. сірий це кінцевик. коричневий/жовтий - мабуть замок запалення, але ще не впевнений. хто такі чорний-червоний ? їх два штука, то якась фішка.. ну і геніальне питання - дроти закінчуються, а сирена де ? з книжки: Максимальный выходной ток: - сирены 2 А (положительный) - универсального дополнительного выхода 0,25 А (отрицательный) з тех документації я вичитав, що один йде плюсом на кричалку, а інший використовують для підключення клаксона.
Нашо тобі ACC? Який третій канал?"ну і геніальне питання - дроти закінчуються, а сирена де ?" Так написали вище.
не добрався до тестера. поки прикинув схему методом від супротивного і співставленні всього шо знайшов.
Підєднуй без блокування? Воно тобі треба? Менше проблем. Тай сигналізація біше 10 ампер невитримає.Так надійніше. А відкривання багажника потім зробиш.
блокувати нічого не буду - нема сенсу. хотів тільки аби шваркало з брелка двері і могло гавкнути, якшо копнути машину. як жигулика захочуть забрати - то заберуть хоча.. можна з сигналки виключати мафон , ахах
Двохканальна, одностороння, наприклад така як у мене коштує 186 грн. Є функція блокування двигуна, той другий канал можна дати на багажник або запуск двигуна, ще всякі там функції в яких навіть і не розібрався ще. А бу можливо ще дешевше коштує. І підключати все дуже просто, в неті купа інструкцій. Веду до того, що можливо простіше купити іншу і не їб... собі мозги?