Скачу sцука кут запалення

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sebastian del Maar, 25 гру 2014.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я колись дивився його машину. В нього термостат при нормі 109 град відкривався десь при 113 град
     
  2. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
     

    Вкладення:

    • Unbenannt.JPG
      Unbenannt.JPG
      Розмір файлу:
      102,1 КБ
      Переглядів:
      126
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Ага, після чого я звертався в тех. відділ VW, де мені підтвердили що це в нормі ))


    Ладно, поміняю на наступний тиждень MAF i G61 тоді буде ясно
    Доречі легко протікає система охолодження десь в районі термостату (калюжа на коробці). Я залив спеціальну хімію(Liqui Molly 3330)в бачок води, яка то зупинити повинна, попереду 1200 км., якщо далі буде калюжа - прийдеться міняти термостат+його корпус + фланш. Тоді 100% буде ясно що це НЕ термостат, або ж таки він!
    Ось так виглядає калюжа після 500 км:
    [​IMG]

    Також влив присадку до масла, яка його згущує, щоб не текло через прокладку клапанної кришки, яку щоб замінити треба ремінь знімати ((( (1,4 і 1,6 16V)
     
    Останнє редагування: 26 гру 2014
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то як тобі покрутить ГБЦ так що поломає розпредвали то підеш до них і скажеш щоб тобі поміняли ГБЦ..... я навіть знаю що вони тобі відповідють))))))))
    З автодатою все ясно - вчи нормальну мову - англійську і тисни в автодаті на першій сторінці верхню праву кнопку....а далі.... знову по ангійськи)))))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Якщо дойде - поставлю новий термостат - тоді будем бачити хто був правий..
    Копка ця:
    [​IMG]
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    100% - що від перегріву розвалюється корпус термостату і пішли тріщини, або почав крошитись. Присадка то на місяць, а далі знову таке саме, аж до заміни - це тобі ще один симптом не правильної роботи термостату. На тих двигунах то хвороба. Довго їздить тільки оригінал іто якщо нема перегріву. Замінники розвалюються або за місяць, або за рік. В мене один фірми Топран розвалився за 8км на пробному пробігу
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Угу... а далі уважно читай щоб попасти в правильне місце
     
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    нє, на форумах пишуть, що протікає фланш від пумпи до термостату - це стандартний дефект того мотору. Якщо присадка поможе - то мені якраз, бо надіюсь за місяць вже позбутись того відра старого )) !

    А що там далі читати то ?? Там треба щоб помилки були в системі, а їх немає

    Незнаю як там замінники, але для мого термостату замінників немає. Є або оригінал або той самий оригінал тільки від BERU Mahle

    www.amazon.de/gp/product/B0068MXOPC/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=AOC3G2PBG3IY7


    А по термостату тут чувак з FSI теж то описав що саме там тріскає:
    http://home.arcor.de/juergen.pilsberger/golf/probleme/index.html
    в самому низу фотки
     
    Останнє редагування: 26 гру 2014
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Власне то мав на увазі. Але це наслідок. Причина - завищена температура в ГБЦ. Приблизно з такого самого матеріалу стоять трійники на старих двигунах де темрература 90 град.... роками стоять і розвалюються уже від старості
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    воно в нього протрималось 136215km
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тому що заводський оригінал і двигун працював у штатному режимі... я ж писав що оригінали стоять довго. Крім того кілометраж не головний показник для з/ч якість яких залежить від часу (пласмаса. гума) Я знаю хлопців що в рік 70-80 тис дають. Взагалі частий режим нагрівання/охолодження шкодить більше ніж постійно в режимі тепрератури.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)