Думаю, що ні, бо людина любить сама себе дурити. Людині здається, що вона сказала: проблеми нема! - і її (проблеми) не стало. Людина любить вірити у фразу "не потребує капіталовкладень", брати десь збоку в невідомої особи грата і потім займатися з ним сексом - більш чи менш інтенсивно, це вже як пощастить. Людині це подобається більше, ніж купити авто без ярличка "не потребує капіталовкладень", авто, яке щоразу приїжджає на з"їзди, його можна поюзати, помацати, понюхати, при бажанні - навіть полизати... Людині більше подобається, коли перекуп їй підставить 27-річну цяцьку, котра ще пахне фарбою... А потім починаються несподіванки: та-дам!
Ну скажу і я на рахунок ціни, бо моя джета була схожої "комплектації". Також старенька - 1985 р.в., 1,3, карбюратор, 4-ступка, титани, оригінальна оббивка багажника (трохи рідкість для джет), мяка панель (має невелику тріщину - купив майже даром в Sasa). По кузову почали зявлятися невеликі вздуття і не критична ржавчина, пороги поміняні, дно поварене і оброблене. По ходовій - давно не дивився, напевно пора вже було вкладатися коштами. Зваживши всі + і - бажавши зеконимити свої нерви і час оцінив її в 3100 (ну щоб за 3000 продати). Поставив її чуть нижче "ринкової авторіавської" ціни. Чесно кажучи дзвінків було дуже багато, не сподівався на таку активність на такий "старий грат" )). На 4-их оглядинах продав, при чому перші два рази дивилися здається перекупщики, які ледве не зі старту почали нити що тут треба її повністю перефарбовувати за 500 уе)) До чого веду - якщо у топік стартера є час і машина дійсно в ідеалі, то продасть як тут хтось писав за 3700-3800, більше - навряд.
Я купив свій Г2 за оголошенням тут, правда продавець був не з форуму, але хороший чолов'яга. То був 1,3, карб, 5 дверей, 1989 рік. Купив у 2007 р за 4500! доларів. І не шкодую, хоча це було перше авто яке я оглянув разом з другом. Зараз і продавати його не хочу. І не тільки тому, що не маю грошей на краще авто. Просто навіть якщо я захочу Г3 - то віддати треба за нього 5-5,5 тис. дол. + докласти ще по ходу на ремонт... А що я візьму за г2? От то ж бо й воно... Тому я згідний з GREEN - Г2 поза конкуренцією по ціні/якості в своєму класі. І своєму другу, який вибирає зараз 1 авто раджу - Г2, Б3, Джетту2, ауді 80... Хай навіть трішки дорожчі, але в гарному стані - такі авто переходять нові Ланоси, Лади і більшість китайців, а це в сумі десь 70-80 % нашого авторинку.
Я купив тут авто в одного хлопаки, якого ще задовбував пів року різними питаттями на які він завжди чемно відповідав, за що йому велика подяка,і повністю задоволений. Мені не впадляк було зїздити в Рівне двічі щоб оглянути і купити машину, не шкодую ні грама. Авто відслужило мені майже 2 роки я вклав в нього більше 1000 у.о не тому ,що воно було погане чи якесь вбите , а тому що я так хотів. І тим не менше зараз продаю його за те що взяв і всім побарабану що з 85 року там тільки кузов, впершу чергу домахуються якраз до віку. Доречі як тут хтось писав , що хорошу машину ніхто не продає, продають ще й як , ніхто не збирається їздити на г2 ціле життя , яким би він класним не був, комусь буде потрібно більше простору, комусь комфорту, люди взагалі часто змінють свої бажання.
від г2 жорстіке на процентів 15-20% не більше. А так, то як звичайна машина. Хто їздить в центрі той мене зрозуміє, які переваги тої машини)) Вчора на трасі їхав 120км\год. Взагалі машина як звичайна просто на 2 людей
ну раз тема для флуду напишу і я - з цим не дуже згідний, і думаю що я не один такий. Все залежить для чого ця машина є, якщо по причині відсутності можливості купити щось новіше - то звісно що її продадуть як тільки буде можливість докласти гроші. А якщо авто для задоволення - то чому б і ні. Може бути щось типу сімейної традиції ( в Штатах це досить популярно коли батько з сином в суботу сидять в гаражі і ковиряють мустанг чи камаро яке батькові купили на вступ до коледжу), думаю така традиція поволе дійде і до нас. А оскільки нам ближче до Європи - то німецький автопром - саме то)).
Ну так хороша традиція, але є різниці між крутецьким суперкаром і просто хорошим дизельним маленьким хечбеком, якби хоч ГТі був чи щось таке. Я теж дуже люблю гольфики і сумніваюсьщо колись розлюблю, вже собі пообіцяв що як буду мати зайві грошіі, і все таки зможу утримувати дві машини, то одна зних буде г1 або г2 в яку вбабахаю достатньо грошей щоб тішитись нею ціле життя , але поки реалії інші.
гольфи рулять )) в мене знакомий взяв гольф2 за 2300$ вже поміняв мотор ходову коробку рейку і зара буде варити і малювати бо скоро гольф його на ямі загубить) за рік часу все вилізло всі недоліки а казали гарний стан а на задній арці 2мм шпакльовки.. він вже вложив до 700 баксів і ше так буде коштувати поварка з запчастинами, я в старшої людини свій взяв він хтів 3100 а я договорився за 2900 я задоволений своїм гольфом по вуха )) я свій перещупав перед покупкою паро раз поколу )) висновок: не в ціні діло а в чесності людини але як кажуть довіряй но провіряй ) така моя думка))
Яким треба бути наївним щоб купити гольф за 2300, коли середня мінімальна ціна на них близько 3000. От і доложив 700 уо і вийшов на ті ж 3000 уо
я наступну машини без діагностичного кабеля і лептопа фіг поїду дивитися! а в ідеалі, для понтів: діагностичний інтерфейс з вайфаєм і через айпад зробити діагностику... в продавця точно очі на лоба полізуть і менше шансів отримати в результаті дефектний NOx чи ще щось в тому роді... + звичайно що магнітик з холодильника з картинкою львова ) Долой шпакльовщиків-найобщиків!