скільки коштує капремонт двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем назар 88, 18 чер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    якщо розумний мєнт - то на глаз возьме і побачить різницю. а так - німець не дурак. в мене щоб побачити який об*єм - проще вийняти двигуна

    і в гаражі лежить 2,0 - то там також пише з внутрішньої сторони. не знаю як в кого. ну якщо відкриє капот - а там пише DOHC 2,0 ну то вже неотмазатись
     
    Останнє редагування: 25 чер 2009
  2. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    А шо буде якщо побачать що був Дизель а став бензин? Так для загалу цікаво...
    І в книжкі написано щоб зробити 1,8 з 1,6 треба лише поміняти шатуни (на 1см коротші) так що міліціянт буде мотора мені розбирати???
     
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Заберуть до вияснення.
    Як шо ти поминяєш середину мотора то нічого тобі не буде. вони тіпа дивляться шоб мотор не був з краденої машини.
     
  4. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Олег М узаконював свій 2.0 на кабріку то можна в нього запитати як та процедура проходить.
     
  5. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    Заберуть до вияснення. - номера чи машину?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Машину на штрафмайданчик
     
  7. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Недавно ремонтував двіжок свій, попав в 130 євро запчастини, 1600гр в роботу, правда не повний кап ремонт а кап головки, заміна кілець, сальників...
     
  8. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    або прочитай уважно ту книжку або викинь її. довжина шатуна на об'єм ніяким чином не впливає.
     
  9. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    vovka - сперичатися не буду, ви мабуть більше тямите в авто але свою думку вискажу:
    Щоб збільшити камеру згоряння є два способи:

    1) Збільшити діаметр циліндра (відповідно і поршня)
    2) Укоротити довжину шатуна

    І те і друге дає один результат. В камеру потрапляє більше повітря, чим більше повітря тим більше палива можна подати туди. Чим більше палива тим більша потужність. Правельно?

    Я от відсканую сторінку....покажу...
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    цікаво як ЄБУ буде розпізнавати, що йому тре більше палива, що збільшився оБ*єм???? і як поршень має доходити туди де він раніше доходив??? і як на мене, то хід поршні менший стає......
     
  11. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    При пуску двигуна ЄБК дає збагачену сумушь, двигун "хапає", зьявляються вихлопні гази ЛЯМДА зонд корегує схеми ЄБК, потім це все запомьятовується і працює.

    Такий же процес коректировок відбувається і про Ізносе ЦПГ (розточкі, зміні ремонту).
    Взагалі то при зміні з 1600 на 1800см це по 50 на кожен циліндр. "Розум" то неміняють.

    А про розточкі на скільки збільшується?
     
    Останнє редагування: 14 лип 2009
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Збільшити об"єм двигуна можна:
    1- Збільшення діаметра поршня(робимо підрахунки замість 72діаметра робимо 76 з ходом поршня 70, по формулі пR2*L . з 72 діам.- 0,2848 з 76 - 0,3174
    2 не вкорочення а збільшення ходу поршня тобто по формулі це L
    А вкорочення шатунів без зміни колінвала приведе до того що ти зможеш заливати самий галімий бензин(зміниться ступінь стиску з 10-12 до 5-7) Поршень попросту небуде доходити до ВМТ чи НМТ на ту відстань на яку ти вкоротиш шатун. Саме томуподевись мануали по двигунам 1,3 та 1,1 або 1,6-1,8 конструктиано вони ідентичні різниця в діаметрі шиліндрів, а якщо хочеш 2,0літра з 1,6 то ще й ЗБІЛЬШЕНИЙ хід поршня для чого збільшують радіус кривошипа ,а щоб невийшло за геометричні параметри циліндрів, вкорочують або шатун або поршень(частіше поршень).ВМТ незмінюється а НМТ стає нижчою в порівнянні зі старою конструкцією.
    Якщо я в чомусь помилився прошу поправте!
     
    Останнє редагування: 15 лип 2009
    • Подобається Подобається x 1
  13. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    збільшення об"єму на 0.2 з 1.6 на 1.8 на ВВ моторах досягається заміную колінвала.
    Діам цил не змінюють що в PN(1.6) що в KR(1.8) він 81мм.Шатун тоже по розмірах той самий(довжина) , в KR PN i PG підсилені ( якщо не помиляюся).
    По мудрому така переробка називається строкер кіт, туда входить колінвал з шатуном і ковані поршня.
    Щодо мозгів то зміну на 0.2 переварють нормально.Сам такого не робив, переказую,що зустрічав на форумах.
    Такі переробки доцільні над мотором 1.8 турбо, там польот фантазії безмежний.
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я неговорив про конкретний двигун. Тут я з тобою на 100% згідний. Я намагався поправити Дена що замінивши лише шатун не добєшся збільшення об"єма.
     
  15. vas

    vas Новачок

    Авто:
    PASSAT B5 1.8T
    у мене пасат В5 1.8Т. рік випуску 1999.
    Скільки буде коштувати його капітальний ремонт?
     
  16. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Мені капітальний ремонт обійшовся десь біля 5000 грн.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все залежить від програми заложеної в ЕБУ. А так як самі програми супер комерційна таємниця, то можна тільки методом проб і помилок. З практики можу сказати що VW ЕБУ до 99 року випуску в межах 0.2-0.3 л. самоадаптуються. В межах 0.5л і більше треба міняти всю систему вприску разом з контролером. Опелівські не самоадаптуються. Поміняли блок з 1.6 на 1.4. і не можем підігнати моноінжектор...постійно переливає, хоча моноінжектор одинаковий що на 1.6 що на 1.4. На новіших не пробували.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)