все, звісно, залежить від самого сколу, але в мому випадку лікування "крапочки" обійшлось мені у 60 грн. вважаю, що така операція вартує уваги, адже міняти лобове після кожного сколу не всім по кишені...
Це все дуже суб*єктивно. Закордон не випустять навіть при маленькому сколі. Купив Пасата зі сколом на лобовусі і вже засверленими дирками на павутині. Їздив 4 роки, все було успішно, в один жаркий день влетів у яму і по засверленому пішла тріщина по цілій шибі вбік та вних. Покатався ще місяць і замінив на повністю нову шибу. Якщо когось не тисне то можна катати по Україні і засверлювати, питання ціни від 60-250 грн взалежності від сколу та павутини, але якщо є можливість міняти то міняти бо кожен скол це епіцентр напружень і в ютубі ще сотні відеороликів як скол послаблює скло під час удару сильного. Також в ютубі е сотні відео як це робиться.
Підтримую, в мене теж два сколи на склі, один трохи великий з павутинкою, а другий просто малесенький, ні то й ні той мені не заважає (причому скло далі не тріскає), тому теж вирішив не рухати, бо скло ще оригінальне і шкода міняти, а з нашими дорогами і нашими людьми, сколи можна отримувати хоч кожного дня.
абсолютно правильно і такий скол на морозі або на жарі можн сам від себе перерости в тріщину, бо від нагрівання чи охолодження шкло дістає внутрішню напругу. Через те хто має сколи то не ставити лобовим до сонця коли більше +20 і не ставити машину криво.....типу одне колесо на бардюрі друге на дорозі... кузов дістає додаткову напругу і плюс мороз < -10 чи жара >+20 і скол може перерости у павутину незалежно скільки років той скол має.
Так, скол полікувала. Знайшла ще один мікроскопічний - і його заробили живицею. Ніхто нічо не свердлив! Майже непомітно - наче засохла крапля дощу. Але дозвольте вже описати детальніше і докласти фотки в суботу-неділю, коли вже буду вдома (маю таку надію), бо тут у мене інтернет по годинах і страаааашно слабенький.
Обіцяла подати звіт про лікування сколу. Отже, злапала я щось таке на дорозі. Приїхала на Nord Glass в Ольштині. Майстер прикріпив до шкла зсередини дзеркальце на присмочці і підставив його під скол. Зверху викруткою такою, як користуються годинникарі, легко викришив кавальчик шкла (на знимці видно, де треба було викришити). Протравив ранку якимось розчинником. Тоді зовні причіпив на шкло (також присмочкою) апарат, який мав таку-собі трубку. І ту трубку навів рівно на скол (знимки не дозволив зробити жодної (((). Тоді через ту трубку за допомогою шприца ввів в той апарат живицю. Знизу дзеркальце відвів, а присмоктав інший апарат, який підігрівав скло знизу. На моє питання відповів, що, коли робиться скол, то виникає мільйон мікротріщин, які можна побачити тільки під мікроскопом. А підігрівається шкло для того, щоби живиця зайшла в кожну мікротріщинку і заповнила їх. Після того (5 хв.) зняв верхній апарат, на квадратний кавальчик прозорої плівки витиснув краплю (як я зрозуміла, рідкого шкла чи чогось подібного типу лаку) і присмоктав інший апарат, який дає ультрафіолетове випромінювання. Через 5 хв. той апарат зняв, зняв також ту плівку і гострим ножем - те, що розпливлося (типу лак). Взяв малесенький кавальчик м"якої полірувальної тканини і на нього витиснув ще якусь хімічну заразу. Вказівним пальцем те місце відполірував і - вуаля! Оце залишилося після лікування. Будете довго придивлятися - шукайте внизу знимки розмазану плямку. В реалі - ніби засохла краплина дощу. Майстер пояснив, що мікрослід залишився, тому що в мене шкло термоізоляційне, а живиця цілком прозора, а не має такого зеленкавого відтінку, як моє шкло. От і весь звіт... Задоволення коштувало 142 золотих.
у нас також таке роблять. В Стрию є толковий майстер, робить зі склом все що потрібно. Бачив подібну операцію на власні очі, бачив ті девайси , підігрів від прикурювача. В мене є маленька тріщинка, поїхав до нього, він засверлив з двох сторін, чимось заробив ті дирки і катаюсь вже 2 роки, тріщина не збільшується.
Не сумніваюся, що і в нас лікують шкло, але питання: як і чи можна взагалі це порівнювати? Підігрів від прикурювача і засвердлювання, ІМХО, дуже сумнівні операції. Майстер, який лікував моє шкло, притягнув зі собою стіл, на якому була скринька з усіма потрібними причандалами, і електрику для підігріву і ультрафіолету брав зі своєї мережі, а не з мого акумулятора. Не ганшую, а тільки констатую факт. Кожна операція зі шклом є потенційно небезпечною в плані можливого розбиття, але засвердлювання, думаю, є в кілька разів небезпечнішим, ніж описана операція. Тому варто бути обережним зі ствердженням: у нас роблять так само...
ви розказали про скол, а я розказав про операцію над тріщиною: щоб маленька тріщина не перетворилась у павутину саме так і роблять: засверлюють два кінці. Одна справа коли просто скол без тріщин, інша коли скол і від нього пішла тріщина дальше по-склу. Ну і я не писав що роблять так само, я писав "у нас також таке роблять". Ну а щодо інструменту - то вже справа майстра. Є ключ на 17 за 30гривень, є за 230. А гайку закрутиш що одним що другим намертво. (це як приклад до порівняння)
Не буду встрявати у дискусію, але якби в нас робили таким способом сколи, я б і своє зробив так. А свердлити - таке не піде. Бо ключем за 30 не кожну гайку можна відкрутити. І це ключ, а тут лобове скло.
ок, я не дискутую, я просто сказав що в нас також таке роблять. Наскільки якісно - це вже інше питання. З постів вище - можна сказати що не до кінця зробуміла різниця між сколом(коли після потрапляння камінця в скло відколовся кусок, але від місця відколу не пішли тріщини(тріщина = полоска від декількох мм і більше)) і власне тріщиною(коли скло не відкололось, а пішла тріщина в декілька сантиметрів і більше). Так от в мене стався другий варіант, а в Чортопхай - перший. Мені робили другий варіант, і хто трохи має поняття ремонту скла - той знає, що в таких випадках сверлять скло дуже тоненьким свердлом, тим самим зупиняють рух тріщини. Потім цю дирочку заливають спец. рідиною яка твердне. Постараюсь зробити фото і викласти сюди. Ще раз повторюсь - робили мені таке в Стрию, після того пройшло 2 роки (зима літо зі всіма їхніми пригодами) і все в порядку. Коли мені робили ту тріщину я запитав у майстра чи ремонтує він інші дефекти, сказав що так. Після мене приїхав віваро з подібним сколом як у Чортопхай.
у мене на вектрі був невеликий скол, від якого одразу пішла тріщина сантиметрів на 5. за місяць хотів з тим побавитись-але сказали мене що треба було робити то швидше, бо туда попопадали вже всякі піщинки і пилюка. катався з тою тріщиною десь рік і літом після приїзду з моря побачив вже величезну тріщину від сонця, яка за день розповзлась по усьому шклі. тому хто хоче то робити- не відтягуйте. а на гольфі маю два сколи, один з яких більший за розміром від 50 коп. тому вже пхатись туда не буду-поки не буде протікати))
То правда. На офіційній сторінці тієї фірми, в якій я лікувала скол, справді радять відразу, як тільки він з"явився, заклеїти його чим-небудь, навіть кавальчиком прозорого скотчу. Саме для того, щоби туди не потрапив бруд, навіть розмазаний витирачками...
Всім привіт, я сьогодні ремонтую тріщину 35 см і скол, сказали 750 грн, зійшлися за 700. Зранку ще не бачив, в обід було вже десь 20 см і під вечір на жарі стало 35 см. Добре що знайшовся майстер ввечері без запису.
Де ремонтуєш? Я своє пару тижнів тому міняв на Моринецькій 14а - дешево і якісно. Доречі, "закордон" забудь з тріщиною.
Знайшов в гаражному кооперативі на Зеленій коло ОККО. За кордон поки що не світить, чекаємо третю дитину і потім буде трохи не до того. Але як зберуся, то поміняю лобовуху.
привіт, скільки обійшлася заміна (скло + робота)? Теж планую ближчим часом замінити, бо вже таке посічене, що триндець