Скол на вітровому шклі

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Чортопхай, 16 бер 2013.

  1. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну так а яка ціна питання?? в грн, будь-ласка :)
     
  2. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    все, звісно, залежить від самого сколу, але в мому випадку лікування "крапочки" обійшлось мені у 60 грн.
    вважаю, що така операція вартує уваги, адже міняти лобове після кожного сколу не всім по кишені...
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Це все дуже суб*єктивно.
    Закордон не випустять навіть при маленькому сколі.
    Купив Пасата зі сколом на лобовусі і вже засверленими дирками на павутині. Їздив 4 роки, все було успішно, в один жаркий день влетів у яму і по засверленому пішла тріщина по цілій шибі вбік та вних. Покатався ще місяць і замінив на повністю нову шибу.
    Якщо когось не тисне то можна катати по Україні і засверлювати, питання ціни від 60-250 грн взалежності від сколу та павутини, але якщо є можливість міняти то міняти бо кожен скол це епіцентр напружень і в ютубі ще сотні відеороликів як скол послаблює скло під час удару сильного.
    Також в ютубі е сотні відео як це робиться.
     
  4. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Підтримую, в мене теж два сколи на склі, один трохи великий з павутинкою, а другий просто малесенький, ні то й ні той мені не заважає (причому скло далі не тріскає), тому теж вирішив не рухати, бо скло ще оригінальне і шкода міняти, а з нашими дорогами і нашими людьми, сколи можна отримувати хоч кожного дня.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    абсолютно правильно і такий скол на морозі або на жарі можн сам від себе перерости в тріщину, бо від нагрівання чи охолодження шкло дістає внутрішню напругу. Через те хто має сколи то не ставити лобовим до сонця коли більше +20 і не ставити машину криво.....типу одне колесо на бардюрі друге на дорозі... кузов дістає додаткову напругу і плюс мороз < -10 чи жара >+20 і скол може перерости у павутину незалежно скільки років той скол має.
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Так, скол полікувала. Знайшла ще один мікроскопічний - і його заробили живицею. Ніхто нічо не свердлив! Майже непомітно - наче засохла крапля дощу. Але дозвольте вже описати детальніше і докласти фотки в суботу-неділю, коли вже буду вдома (маю таку надію), бо тут у мене інтернет по годинах і страаааашно слабенький.
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Обіцяла подати звіт про лікування сколу.
    Отже, злапала я щось таке на дорозі.
    [​IMG]

    Приїхала на Nord Glass в Ольштині. Майстер прикріпив до шкла зсередини дзеркальце на присмочці і підставив його під скол. Зверху викруткою такою, як користуються годинникарі, легко викришив кавальчик шкла (на знимці видно, де треба було викришити). Протравив ранку якимось розчинником. Тоді зовні причіпив на шкло (також присмочкою) апарат, який мав таку-собі трубку. І ту трубку навів рівно на скол (знимки не дозволив зробити жодної (((). Тоді через ту трубку за допомогою шприца ввів в той апарат живицю. Знизу дзеркальце відвів, а присмоктав інший апарат, який підігрівав скло знизу. На моє питання відповів, що, коли робиться скол, то виникає мільйон мікротріщин, які можна побачити тільки під мікроскопом. А підігрівається шкло для того, щоби живиця зайшла в кожну мікротріщинку і заповнила їх.
    Після того (5 хв.) зняв верхній апарат, на квадратний кавальчик прозорої плівки витиснув краплю (як я зрозуміла, рідкого шкла чи чогось подібного типу лаку) і присмоктав інший апарат, який дає ультрафіолетове випромінювання. Через 5 хв. той апарат зняв, зняв також ту плівку і гострим ножем - те, що розпливлося (типу лак). Взяв малесенький кавальчик м"якої полірувальної тканини і на нього витиснув ще якусь хімічну заразу. Вказівним пальцем те місце відполірував і - вуаля!

    Оце залишилося після лікування. Будете довго придивлятися - шукайте внизу знимки розмазану плямку. В реалі - ніби засохла краплина дощу.
    Майстер пояснив, що мікрослід залишився, тому що в мене шкло термоізоляційне, а живиця цілком прозора, а не має такого зеленкавого відтінку, як моє шкло.
    От і весь звіт...
    Задоволення коштувало 142 золотих.
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 25 бер 2013
    • Подобається Подобається x 1
  8. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    у нас також таке роблять. В Стрию є толковий майстер, робить зі склом все що потрібно. Бачив подібну операцію на власні очі, бачив ті девайси , підігрів від прикурювача. В мене є маленька тріщинка, поїхав до нього, він засверлив з двох сторін, чимось заробив ті дирки і катаюсь вже 2 роки, тріщина не збільшується.
     
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Не сумніваюся, що і в нас лікують шкло, але питання: як і чи можна взагалі це порівнювати? Підігрів від прикурювача і засвердлювання, ІМХО, дуже сумнівні операції.
    Майстер, який лікував моє шкло, притягнув зі собою стіл, на якому була скринька з усіма потрібними причандалами, і електрику для підігріву і ультрафіолету брав зі своєї мережі, а не з мого акумулятора.
    Не ганшую, а тільки констатую факт. Кожна операція зі шклом є потенційно небезпечною в плані можливого розбиття, але засвердлювання, думаю, є в кілька разів небезпечнішим, ніж описана операція.
    Тому варто бути обережним зі ствердженням: у нас роблять так само...
     
  10. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    ви розказали про скол, а я розказав про операцію над тріщиною: щоб маленька тріщина не перетворилась у павутину саме так і роблять: засверлюють два кінці. Одна справа коли просто скол без тріщин, інша коли скол і від нього пішла тріщина дальше по-склу. Ну і я не писав що роблять так само, я писав "у нас також таке роблять". Ну а щодо інструменту - то вже справа майстра. Є ключ на 17 за 30гривень, є за 230. А гайку закрутиш що одним що другим намертво. (це як приклад до порівняння)
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не буду встрявати у дискусію, але якби в нас робили таким способом сколи, я б і своє зробив так. А свердлити - таке не піде. Бо ключем за 30 не кожну гайку можна відкрутити. І це ключ, а тут лобове скло.
     
  12. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    ок, я не дискутую, я просто сказав що в нас також таке роблять. Наскільки якісно - це вже інше питання. З постів вище - можна сказати що не до кінця зробуміла різниця між сколом(коли після потрапляння камінця в скло відколовся кусок, але від місця відколу не пішли тріщини(тріщина = полоска від декількох мм і більше)) і власне тріщиною(коли скло не відкололось, а пішла тріщина в декілька сантиметрів і більше). Так от в мене стався другий варіант, а в Чортопхай - перший. Мені робили другий варіант, і хто трохи має поняття ремонту скла - той знає, що в таких випадках сверлять скло дуже тоненьким свердлом, тим самим зупиняють рух тріщини. Потім цю дирочку заливають спец. рідиною яка твердне. Постараюсь зробити фото і викласти сюди. Ще раз повторюсь - робили мені таке в Стрию, після того пройшло 2 роки (зима літо зі всіма їхніми пригодами) і все в порядку. Коли мені робили ту тріщину я запитав у майстра чи ремонтує він інші дефекти, сказав що так. Після мене приїхав віваро з подібним сколом як у Чортопхай.
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Тоді вибачаюсь. Тріщини дійсно треба засверлювати. А як тому віваро зробили - зі сверлом чи без?
     
  14. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Ні, йому точно не сверлили, але результату роботи я не дочекався.
     
  15. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    у мене на вектрі був невеликий скол, від якого одразу пішла тріщина сантиметрів на 5. за місяць хотів з тим побавитись-але сказали мене що треба було робити то швидше, бо туда попопадали вже всякі піщинки і пилюка. катався з тою тріщиною десь рік і літом після приїзду з моря побачив вже величезну тріщину від сонця, яка за день розповзлась по усьому шклі. тому хто хоче то робити- не відтягуйте. а на гольфі маю два сколи, один з яких більший за розміром від 50 коп. тому вже пхатись туда не буду-поки не буде протікати))
     
  16. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    То правда. На офіційній сторінці тієї фірми, в якій я лікувала скол, справді радять відразу, як тільки він з"явився, заклеїти його чим-небудь, навіть кавальчиком прозорого скотчу. Саме для того, щоби туди не потрапив бруд, навіть розмазаний витирачками...
     
  17. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Всім привіт, я сьогодні ремонтую тріщину 35 см і скол, сказали 750 грн, зійшлися за 700. Зранку ще не бачив, в обід було вже десь 20 см і під вечір на жарі стало 35 см. Добре що знайшовся майстер ввечері без запису.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Де ремонтуєш? Я своє пару тижнів тому міняв на Моринецькій 14а - дешево і якісно.
    Доречі, "закордон" забудь з тріщиною.
     
  19. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Знайшов в гаражному кооперативі на Зеленій коло ОККО. За кордон поки що не світить, чекаємо третю дитину і потім буде трохи не до того. Але як зберуся, то поміняю лобовуху.
     
  20. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    привіт, скільки обійшлася заміна (скло + робота)? Теж планую ближчим часом замінити, бо вже таке посічене, що триндець :sad:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)