Відповідь: Слабкі місця Passat B3 І в мене весь час жужжить (при ввімкненні запалення, коли ключ повернеш перед заводкою), особливо зранку (коли машина довго постоїть). Ти тут не на "каркай", ато почав "ламається, ламається"
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Спакойна без паніки. Хочеш миру готуйся до війни інфа взята звідси http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=mod_passb3_ap кому впадло читати цитую БЕНЗОБАК ЖУЖЖИТ? Пассат , как и большинство немецких машин, имеет очень широкую гамму двигателей. Самый распространенный, самый надежный и потому самый любимый в народе - 1,8-литровый айншприц-мотор . Это бензиновый движок, у которого одна форсунка впрыска (один шприц ) на все цилиндры. Опознать его просто: узел впрыска очень похож на карбюратор; многие и путают его с карбюратором. У всех моторов выпуска 1990-1991 годов общая патология: быстро падает компрессия в 3-м и 4-м цилиндрах. Эти цилиндры находятся далеко от помпы и потому слабо охлаждаются. Сильный нагрев в сочетании с плохими маслом и бензином способствует образованию нагара и других отложений, которые помимо прочего забивают и отверстие впрыска. Почаще промывайте инжектор. Это полтора часа на сервисе и около $70. Регулярно слушайте топливный бак. Там находится погружной бензонасос. Из-за нашего грязно-водяного бензина он долго не живет. При включенном двигателе приложите ухо к открытой заливной горловине: если слышите жужжание, значит, насос скоро выйдет из строя. Кстати, чтобы продлить его дни, не расходуйте бензин до донышка.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 В мене жужжить лише перед заводкою пару сек., потім перестає і аж тоді заводжу. Слухати бак при заведеному двигуні не збираюсь.:smile:
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 а я десь читав що неможна щоб мотор працював при відкритій кришці бака принаймі в моїй машині.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Правильно Кіндер мертві бджоли не гудуть і хоч трава не рости Жужжати по різному може мабудь, якщо це відносять до проблематичних місць.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Не можна в інжекторах, в карбюраторах можна. Бо в інжекорах насос подає повітря в бак і з баку вже йде суміш. Для цього потрібен тиск, тобіж кришка МАЄ бути закритою А в карбах бенза просто стікає в карбюратор і там перетворюється в суміш.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 в мене моноінжектор і я часто коли запрвляюся не глушу машину і нічого не сталося!
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 та ти не написав як по різному, вот я і відповів як один з рівновидів жужжання. і ти правий і я правий виходить.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Хто тобі таке сказав? У мене інжектор. Так насос качає бензин з баку у в паливну магістраль. На моноінжекторах такаж схема праці бензонасоса. Може то в машинах ФВ зі схемою FSI так працює насос, але я такого не чув ще, щоб бензонасос наганяв у інжектора тиск у бак, а не з бака в паливну рампу. То над тобою мабуть пажартували! У вас у Львові богато жартівників.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Шкода... Бо то тато мені так казав.:-( А я йому вірив. Може він образно так сказав??? :? :| :-(
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 батько мабуть сам не знав на 100% що воно діє так само, як і у карбов. Тільки тиск у інжекторах набагато быльше, ніж у карбах. ;-)
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Не думаю, в нього в машині, всетаки, інжектор... Думаю, він розказав сам принцип!:razz:
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 В мене насос на колишньому гольфі піврічною давності - і все рівно троха жжжужжжав. А попередній три роки проїздив але жужжав як рій бджіл. Так шо не переймайся. Крім того не у всіх насоси в баці - є ше під машиною, біля баку. А є шо два - і там і там. Я про інжектори.
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Да, це справді брєд. Топливний насос жене бензу десь під тиском 5 атм до форсунок а окремо валить повітря. Нічо в бак не накачується, тоже перший раз то чую...
Відповідь: Слабкі місця Passat B3 Я стикався з тою проблемою особисто. Жужання бензонасоса маэ бути чути тільки тоді, коли перед заведенням включаєш запалювання і насос закачує "першу маленьку дозу" бєнзи. При заведеному двигуні ніякого жужання від насоса не повинно бути ні в салоні, ні ззовні. Мій старий бензонасос так завивав, що я в салоні собі місця не знаходив і дійсно за деякий час накрився. Купив новий(200$) і нарешті - тишина - його взагалі не чути. І ше порада на рахунок експлуатації бензонасоса. Звичайно, що він "вмирає " від мусора, який знаходиться в бензині.Але основна причина і на яку звертають найменше уваги - це їзда на майже пустому баку. Для нормальної і довговічної роботи насос має бути завжди втоплений в бензині. Тобто в баку має бути резерв - літрів 6-7.