Д нет ты что-то перепутал у меня какраз JH,там на блоке написано!!!!Експерт когда проверя в ГАИ мне сказал!!!!
Ось PL не дорого з навісним http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=26&t=41346 всього 4000грн
Хз як той кап.ремонт зробили. Та і по ціні виходить, що мотор він дарує. Відбиває лише капіталку. І то теж хз ?
Ви хлопаки даром 9А на останнє місце поставили. Я б його на перше поставив. До речі це єдиний двигун Фольксвагена який БМВ ставило на свої пятірки. я як перший раз побачив беху з фольковським двигуном то навіть не повірив думав самі хтось переставили.... ніфіга все було заводське. А БМВешники поганих двигунів би собі не брали. 9А на відміну від КR має одне слабе місце ПНД... - вони вже всі протерті і БОШ зняв їх з випуску як З/Ч. Цей ПНД якраз корегує кути запалення в залежності від нагрузки. Але це питання вирішується. В Москві при АУДІ клубі хлопці розробили замінник на основі MAPу. Я уже ставив їх на пару двигунів і вроді працюють нормально... уже десь по два роки їздять і скарг немає. крім того 9А можна так відрегулювати, що він буде їздити без електроніки як KR. А під спорт вприск взагалі можна накрутити типу чотири карбюратора, але тоді вже сам двигун треба доробляти. Ні на ABF ні на PL такого в принципі не зробиш... на них уже треба прошивки в компютері правити. KR -можна тільки трохи підкрутити там дозатор чугунний - старого зразку. Завесь час я тільки один 9А довів повністю до пуття - попався добрий господар. Всі решта спішили їхати.... І мінінгіту там нема... треба один раз добре зробити і перестанется під капот заглядати.
ABF відрізняється від 9A таким: http://www.vwwatercooled.org.au/forums/f55/2-0l-16v-engine-differences-3956.html#post38260 як на мене то він кращий.
так і знав шо дойде до міряння піськами)) _ _ _ Скір з JHом мого братєльніка неодноразово піддавався різним тестам, настройкам і т.д. В тому числі і з 2y КПП ми його схрещували. Сказати шо він "їде" (в смислі "валить" а не пересувається), може людина, яка не пробувала шо того, шо реально їде. В даному випадку я беру до уваги атмосферні мотори об*єму 1,8 +/- однакових ТТХ, а не Хемі Куда чи вертольотні турбіни. _ _ _ карби (январь, мегасквірт, дроселя) можна поставити на любий мотор, і він буде їхати краще стоку, тому порівняння некоректне 9А має трабл не тільки в ДПНД, там ше і впускний вал тупий, зато хороший крутящий за рахунок об*єму. Якшо вже бути об*єктивним, то 9А з КРним впускним валом і мозгами запалювання - оптимальний набір. Але АБФ все одно їде краще. В стоку. Перевірено. _ _ _ по темі - таких вже було валом на кожному форумі. То шо якісь переробки таки відбудуться - 5% імовірність, як правило це весніне загострення) найкращий тюнінг машини, яка не їде - продати її і купити таку, яка їде. При чому самий простий і дешевий в результаті)
Та що тут багато сперечатись. Є такий Юра з дріжджзаводу. Він їздив на Г2 з 9А зараз поставив ABF. Я з ним розмовляв і він не дуже в захваті був від нового двигуна. Це його слова що 9А шустріший. Єдине що меньше треба підрегульвувати і стабільніше працює. Але Юра заліз в дозатор 9А і потім назад його тяжко було виставити. Треба буде його сюди кликнути нехай розкаже свої враження.
Юра ніколи не був до кінця задоволений тим як машина їде, як і я своєю, і як кожен хто сам робив якись тюнінг чи свап іншого мотору - бо нема меж досконалості) Нарахунок заліз в дозатор - в нього їх було штук 5 і в мене ше стільки ж, в т.ч. були і такі в які ніхто не лазив) Я їздив на всіх його моторах, на 1.8. настроював вприск, на деяких допомагав просто. Питання не в настройці, там всьо було гут, і суміш нормальна і валило гарно. Питання в тому, що АБФ має кращу продувку ГБЦ, цікавіші фази і в стоку вприск, який менше глючить. По факту він їде краще за 9а (в т.ч. і за 9а з головою АБФ), має плавнішу криву, немає провалів по всьому діапазону. В 9а відчутніший підхват на верхах тому шо відчутніший провал на низах, але він НЕ їде краще за АБФ. Це наша спільна з Юрою позиція.
А ще добре було б, якби автор теми написав, що він хоче зі своїм Сірком зробити, і скільки грошей на це має ?
Сумніваюся, що Юрко би так сказав взагалі а не про конкретний випадок зокрема. Рушієм вічного колхозу а відтак і технічних звершень завжди була самокритика, яка не зникала навіть після ідеальних результатів навіть в таких педантів як Юра Загалом 9A не вважаю добрим мотором, їздив на такому рік, має мінуси в відсутності нормальних верхів, після 6000 розгін починає відчутно падати. В ABF крива динаміки більш постійна, за рахунок цього він не потребує скорочених пар кпп, на ньому більш комфортні обгони, рушання, прискорення з будь-яких обертів, їде вже в низах, від 2500-3000. KR, як на мене це найкраще творіння. Не зважаючи на потребу 2Y та інші мінуси як то відсутність мотору на низах ітп, його чіткий діапазон чесної роботи з 5500 до 7200 не дає шансів навіть ABFу на 402 метри при умові легких машин. Принаймні мене на KR-сірку ще ніхто з ABF-чиків не вставляв, хоч і намагалися. Шкода, правда, з krilov так і не поркатався, хоч бачимось часто. І ще одне, щодо питання, піднятого вище про трансплантацію кусків моторів. За роки експериментів (голова KR, блок 9A, голова KR, блок ABF, голова 9A, блок KR) а також за роки читання відгуків подібних до мене ентузіастів, зрозумів, що вони не поїдуть ніколи. Не знаю в чому справа, але знаю, що результат завжди буде плачевним при будь-якій з цих комбінацій - відсутність верхів як у рідному KR.
голова КР блок 9а - хороше поєднання, їде краще за стоковий КР. Має верхи КРа + крутний 9а, з низів підгрібає краще стокового КРа, після 5000 - чистий КР. для реалізації потенціалу потрібен розходомір від 9а з його ж дозатором і довгим плунжером, тобто збирали ми то все на КЕ-джетроніку. Можливо і рідну Кшку від КРа можна було б настроїти на 2.0 л, не пробували. Далі: 9а блок з головою від АБФа на КЕ-джетроніку їде краще за той самий 9а з головою від КРа і відповідно краще за стоковий КР, верхи ті самі, а низи і середина значно смачніші. По суті маємо АБФ на низькому блоці, досить веселий мотор без провалів, з рівним діапазоном. Стоковий АБФ з своїм рідним вприском їде краще за все перераховане (краще в плані повсякденного юзання, можливо він не має таких верхів як КР, але за рахунок просто афігенних низів і відсутності провалів впринципі він бере своє). Короч, для драгу я би вибирав 9а блок (або рідний блок КР точений під поршні 9а) + голова КР, на кожен день для веселого драйву - АБФ. Останній варіант в т.ч. економніший по бєнзі, а для повної реалізації потенціалу першого варіанту треба мегасквірт ставити.
в тому то і проблема, бачив купу таких бутербродів, але не бачив щоби хоч один з них їхав після 5000-6000. Читавдесь на англомовному форумі, що причина криється у довжині ходу поршня, яка в 9А більша і заповнення сумішшю на високих вже не таке ефективне як в KR. Цікаво би було побачити/почути кому таке вдалося, бо в мене не вийшло, як і не вийшло у всіх до кого я з цим їздив у Львові та в Києві. Мені вже не актуально але капєц як цікавість бере
в нас було таке чудо, на Юрковій машині. зараз стоїть на іншій, але вже з головою АБФ, блок 9а, вприск ПЛ з дозатором/роходоміром 9а, ввалює непадєцкі, мого КРа дьоргає)
він приїде на той скірокко баттл ? було б цікаво. бо в нас тут вже 9A ввалює незле. ну то на нашу думку, бо в реалі нема з чим порівняти.
от я там виставив табличку вище по тексту.. про різницю в 9A і ABF. важливою перевагою ABF то я бачу високий блок і на 15мм довший шатун. крутильність теоретично росте. відношення R/S. 1.55 у 9A проти 1.71 у ABF. при теоретично ідеальному 1.75. а також вали з ширшими фазами і більшим підйомом. тому верха кручє в ABF. і у KR наскільки я знаю фази у валів теж ширші чим у 9A. а фази то обороти і крутильність відносно KR не в курсі. але якщо взяти це ж R/S то у KR воно 1.66. загалом не думаю що R/S тут грає важливу роль у крутильності. я думаю все ж вали відіграють більшу роль і різниця у вприску. 9A з того що я вже бачу дійсно трохи тупуватий на верхах. і от нерозумію з яких міркувань Фольц розробив такий тракторний колінвал на свої 2.0 мотори! хід 92.8.. щось якось навіть не згадаю більше іномарок в яких такий же здоровий хід є.. для прикладу в мого форда геометрія 87.5х83.1. у хонди typer 86х86, у опеля C20XE 86x86. у honda s2000 - 87x84.4. знайшов ще ось тут толкове порівняння всіх 16v фольців http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/ та і про вали написано і про їх фази і про гбц.
теж про це думав, схоже, експериментували з замінником дізеля ну це ще не показник (читай як затравку твого приїзду на батл)