Для цього німці збільшили на 9А робочий тиск палива з 5.5 в KR до 6.5 в 9А і поставили інакші форсунки. Але власне ми якось не серйозно спір затіяли. Основна база - це власні віідчуття як машина їде і результат як десь трохи поганяли. Це не зовсім правильно бо двигуни не нові і невідомо в якому стані. От скажем той же Юра він на свому Г2 з 9А відключив ЕРГД (тобто відключив компютер) нарегулював механіку і машина перла... але брала бензин і не використовувалась система корегування кутів запалення... тобто двигун не працював на всі свої 100%. Більше того на механічному вприску за весь час я тільки в ОлегаМ на його сірому сірку бачив майже ідеальний по наливу дозатор. Всі решта були розбалансовані який більше який меньше і то не дивно бо їм усім не меньше 20 років - от тобі і відсутність тяги на верхах чи провали в середині.... бо як немає бензину чи нерівномірно по циліндрах то які б там не стояли шатуни з розпредвалами - їхати добре не буде... пропуски запалювання на високих обертах дуже сильно дають про себе чути. ABF тут у виграші бо навіть з не зовсім читими форсунками там компютер регулює подачу в циліндри спираючись на інформацію про швидкість руху кожного поршня. Але на самих високих обертах електроніка стає тормозом... вона корегує з запізненням плюс людский фактор при калібровці паливних таблиць, гідравліка в мехінжекторах це робить краще і паливні таблиці відсутні повністю... тобто бензин над клапаном є завжди. Чому і виглядає що KR їздить краще. А 9А рідко хто толком до пуття приводив, а все через той злощасний ПНД.
Маю в продажі JН, і є на нього покупець. Він хоче поставити на нього електронний вприск df. Я не шарю. Це можливо ? І що необхідно докупити ?
Ситуація виглядає так : Клієнт має 1,8 карб вбитий, з тріснутим блоком. Хоче купити в мене JН. Значить клієнту треба буде : 1. Насос (в бак, і вис. тиску) 2. Вп. кол. DF 3. ЕБУ DF 4. Пов.ф. DF 5. Форс. і рампу DF Щось ще ?
Брєд...ЕГРД був підключений, "комп*ютер", який читає ДТОР, ДПНД, КСХХ так само був підключений, а регулювання кутів запалювання на PL відбувається за допомогою окремого блоку управління запалюванням, який немає нічого спільного з блоком керування вприском. І він також був підключений, датчик детонації також був підключений, все працювало і регулювалось, перевіряв особисто. 9а в Юри був з головою ПЛ а потім АБФ. Вприск 9а і ПЛ відрізняється тільки довжиною плунжера дозатора, конусом розходоміра і управляючим тиском, форсунки однакові (взаємозамінні). Ну і більшою залежністю 9а від ДПНД, а ше в 9а один блок керує і запалюванням і вприском, в ПЛ вони розділені.
звідки в JH рампа взялась? форси вставляються в впускний колектор прямо) йому потрібно буде ше всю проводку, можливо шось з навісного, ДЗ, випускний колектор, бензопровід з обратокю під високий тиск, регулятор тиску, дозатор, розходомір, лямбда-зонд, трамблер з ДХ і вакуумним коректором, форсунки з бензопроводами, впуск весь (труби +корпус фільтра + вакуумні шланги + рег. ХХ + вентиляцію картера)...короч тре мотор в зборі брати,
Markell, ти пропустив. мова йде про інсталяцію на JH електронного впорску, в такому випадку виготовлюється саморобна рампа під електронні форсунки
Поняв, я шось втикунв) По поводу вприску від ДФ я не в темі. Можливо потрібно буде датчик положення колінвалу. Більшість електронних вприсків беруть інфу по ВМТ для фази вприску з нього.
Тоді голову теж 1Р справа в тому що заводських рамп на JH під електронні форсунки не існує, тому роблять самопальні
А Ви не в курсі, процесу виготовлення ? Можливо стикались ? Складно ? І це по силах якому типу майстра ? Токар, зварювальник ?
Чого зразу Бред. Я на власні очі бачив. Це було десь минулого року осінню... він ще там з чиїмось Коррадо возився. І такий метод на 9А ADD ACE 6A вповні приємливий, коли не хочуть з електронікою возитись. Ми можливо про різний час говорим. А ABF він ціликом купив... ну по крайній мірі так казав... і суму назвав що якраз за двигун... але власне ми не про Юру а про двигуни. І я дальше вважаю що 9А доволі хороший двигун... і власне найбільше піддається регулюванню. І через те його можна добре розкрутити
Голову по любому треба міняти. Карбюраторні ГБЦ немають посадки під форсунки що під механіку що під електрику. Ну і деякі колектори мали різьбу під стакани. Рампа може і від 1Р піти тільки треба з кріпленням щось придумати бо в оригіналі шпилька в голові сидить. А нарізати свою шпильку трохи не "таво" можна промахнутись і на воду попасти. В принципі якщо є донор то можна легко переробити. ми вже таке робили але не було донора то все довго тянулось
Чи може хтось написати, що потрібно мені докупити на львівських шротах, і відправити разом з двигуном JН (блок, гбц, вп. і вип.кол.) в м. Житомир, для того, щоб житомирський майстер установив на цей мотор (JН) вприск Dіgіfаnt ?
Соррі неуважно почитав....запамятав що в клієнта карбюратор ... на JН голова під фосунки ... значить голову не треба. Потрібен цілий вприск з колектором, з дротами з датчиками, з розйомами, ЕСУ з повітряними і вакуумними патрубками, з ящиком під повітряний фільтр. Насос в бак трубки з баку до двигуна з двигуна до баку, (дві штуки - друга абсорбер). Треба подивитись як стають температурні датчики на воду(пласмасовий трійник). Тяжко так по памяті.Як стати коло машини то можна ще щось згадати...))))) ПС Трамблер з датчиком хола, з комутатором ну і вже з катушкою
Трамблер з ДХ і котушка є з JН. Підійде ? З якого мота брати вп.кол. і ДЗ ? З 1Р підійде ? Так само з ПФ ? Знайомий має 1Р. Можу максимум з нього взяти. До речі, вак.трубки напевно з JН підійдуть ?
Це все треба приміряти в живу.Там можуть бути різні вигини патрубків і різне кріплення. Якщо є 1Р то щоб сильно не думати краще взяти все від нього. На місці змонтувати..завести двигун.... і продати. На JН повітряний фільтр стоїть зліва на 1Р з права... відповідно ДЗ розвернута в другу сторону...і т. д. Треба дивитись чи все воно симетричне. На двигунах різні розпредвали відповідно треба дивитись чи однакові шторки для ДХ на трамблері і чи сам ДХ такий самий.. сама зчитуюча головка може бути зміщена.. Коротше це все треба провіряти.
щойно приймав душ і думка збочена осяйнула,а як впихнути в ваген авто ,ваген боксер,я цей тип двигуна зустрічав тільки на Т2 ,а крутний момент там відчівався йо-хо-хо який