пл это кр с впрыском мотроник как на 9а сделан для лучшей экологии едет немного слабее и гемора чуть побольше чем на 9а мое мнение по 16в движкам--- надо ставить абф и не мучать себе ж__пу едет отлично расход отличный из 8в надо ставить агг у меня по бедности ))) стоит следущий компот блок голова 9а впрыск абф валы шрик --едет сил на 160 в планах компот из блока агг голова 9а валы шрик форсунки от октахи рс турба мозги абф для начала а потом или январь или мс
Привіт Сашко, приємно зустріти на форумі. А чим блок AGG кращий за 9А, чи це звязано з степенню стиснення?
тоді вже краще мозги з ADR брати. Двигун поширений обкатаний Там калібровки набагато кращі ніж в старших двигунах. Єдине треба якось синхронізувати вали.... в старих блоках нема куди ДК поставити. Тільки от цікаво вроді непоганий АБФ, а чого його так мало випустили.... машин з 9А набагато більше.
октавію 1.8 турбо наприклад на багато обганяєш ? а з бмв e36 328 як ? ну або інші машини.. щоб зорієнтуватися як їде. або відео.
Звичайну обїде на кузови рс-ку десь на капот-півкорпуса. Це за порівнянням наших машин і за моїми власними спостереженнями.
це ти його поміняєш а щодо замірів - я злию, в мене кпп дуже довга зараз від Г3 стоїть, якщо пригадуєєш.