оукай, то "станце" (назва Мартіні мені більш імпонує ) - це ?.. Що конкретно ? Володимир навів декілька фоток Борманової та своєї машини. Одна доведена по особистому смаку, типу хенд-мейд, а друга максимально наближена до стоку (чесно, Володимир, не побачив в ній ніц. Можливо це ціла культура або стиль - але я в цьому ніц не шарю). Тож уточніть: шо таке станце, до якого стилю належить гольф Бормана, джетта Володимира і чорна джетта (здається то машина друга Піонера)?
Якщо ти нічого не шариш і тобі не подобається,то навіщо ти СТІЛЬКИ РОКІВ заходиш на тематичні фруми? Просто потриндіти? Спитай у Гугла,осмисли хочаби якісь визначення,а потім вже всякі сумнівні ІМХО.
воу-воу, Володимир, обережніше. Що означає не подобається ? Що значить тематичні форуми і чому я їх відвідую ? Важко відповісти ? - повір, якби я хотів спитати в гугла - я б так і зробив, якщо ж я запитав тут, - значить на те є певні причини. Це раз. Два - про які такі тематичні форуми ти говориш ? про фольц клуб ? нумо пригадаємо що це за клуб і які люди тут збираються. + для чого вони тут збираються ? Щоб знайти відповіді а запитання - це перше, коли я починаю шукати форум. А вже після того, як я побачив що за люди його наповнюють - залишаюсь на ньому, або йду геть. Якщо я тут , то, певно, тут хороші люди.
я думаю, якби Володимир і Боксер знали шо то таке ото станце, то вже б нам розказали. А так певно й самі в тому нібеніме
Тут 2 речення. Невже не можна було сформулювати свою відповідь на чітке питання у такій же кількості знаків? Сорі, без образ, але вже якось надто агресивно сприймаються прості питання. Невже вони такі складні чи образливі?
Як на мене Бормана машина це справжній ВіДаб. А взагалі я розумію ВіДаб так, це авто майже в стоку, на заниженій підвісці тут скільки кому фантазії і сміливості вистарчить... Обовязково великі і широкі (різноширокі) диски і розтягнута на них гума. Далі ціниться встановлення запчастин оригінальних з топовіших і новіших моделей авто. Одним словом стриманий тюнінг не крикливий і навіть не помітний на перший погляд для деяких осіб. А от що таке OEM+ і Shaved style?
На мої скромні знання - це теж напрямки DUB-течії. Шейвінг (в перекладі гоління) - це знімання з кузова всіх шильдіків, молдінгів, пластиків, виступів ітп. В реалі машина повинна виглядати дуже обтічною, як одна кулька. OEM+ це максимальне наближення до оригінальних частин нульової та першої комплектності. Іншими словами, повний сток з опціями або сток з тюнінгом, який купувався заводом-виробником і ставився на свої моделі. Наприклад у scirocco на заводі ставились обвіси kamei, значить це стиль першої комплектації, все інше не приймається. Гарним прикладом OEM+ є перший сірко Олега М. OEM (без плюса) у свою чергу - це повний сток (Original Equipment Manufacturer). Таких у мене 2 машини. Що цікаво, на тематичному форумі тюнінг-клубу, куди нас тут так дружно посилають повчитися, про це інформації не знайшов. Без образ, але надто багато там вже флуду і мало корисної повчальної інормації, мабуть там прийнято посилати до гугла замість ділитися своїми знаннями. Нікого не хочу образити, просто ділюся побаченим і хочу щоби ситуація покращилась, знаю, що там, як і у нас, нормальна тусовка. До речі, хто знає, яка різниця між DUB і VDub?
DUB i VDub хоч і співзвучні але, на мою думку, різні напрямки з різними корнями. Для першого основою є здебільшого авто американського виробництва (седан, позашляховик) на хромованих колесах дуже (!) великого діаметру, глухе тонування, відносне заниження підвіски, частково фото №2 з першого посту цієї теми можна віднести до ДАБу (фото №1 до ВІП-стилю). Натомість VDub ("абревіатура" від VW), на мою думку, це більш ширше поняття, ніж конкретний напрямок тюнінгу - це ціла КУЛЬТУРА, культура володіння VW, об"єднання в собі багатьох стилів (євро-лук, оем, оем+, рет-лук, шейвд і тд) основою для яких є низька посадка, стриманий зовнішній вигляд, широкі колеса, які в свій час стали культовими, розкатані арки, рідкісні аксесуари з дорощих моделей, сильна технічна сторона, велика увага до деталей. Це об"єднання людей які люблять vw і свої авто, що підтверджується численними з"їздами VW ентузіастів по всьому світі, для багатьох - стиль життя. І тому мені смішно читати, коли пишуть про якусь моду..))
А що таке Gеrmаn Stуlе ? Знавці, розтлумачте, будь-ласка ! Раzzі_tіff, що в тебе ? Vоlоdumur, в тебе що ?
Твій мотор не вписується в ОЕМ+. По моєму ОЕМ+ це більше Діми машина, або Кантрік Олега М. (без газу), або Сірко 2 Олега М.
Не хочу ні з ким сваритись і прирікатись,просто ви мене здивували незнанням таких речей.Орест,треба було повністю статтю зкопіювати,а не тільки фото,то було би все зрозуміло з першого посту. КІТ,ти забув які ти ще з"їзди відвідував? Що,зовсім нічого не почерпнув? Нарахунок Стенсу і Відабу,то це дуже подібні течії,тільки Стенс-культуру може представляти будь-яке авто,навідміну від Відабу.Основним у цих двох культурах є низька посадка і фітмент(розташування колеса в арці завдяки ретельному підбору ширини і вильоту диска,ну і параметрів гуми)На мою думку Стенс частково і народився завдяки Відабу.
Повністю стокове авто-це просто ОЕМ,а якраз оцей+ може багато що означати).У Діми також наприклад задня кришка далеко не стокова,це і є отой плюс до ОЕМ:D.Олегові Сірко і Кантрік-це всеж-таки напевно ОЕМ,але і там можна знайти оті плюсики
Не обов"язково,але якщо диски не дуже широкі,і не різноширокі,то це найчастіше компенсують сильнішим заниженням,яке без проблем дозволяють менші і вужчі колеса.
Все вірно і гарно розписав)))Але і у Відаб-тусовцітаки є мода).Наведу один простий приклад:задня кришка на Гольфі Мк2.Декілька років тому вважалось дуже круто заварювати нішу під номер і переносити його(номер) на бампер,зараз це вважають вже не актуальним(м"яко кажучи),і переносять номер назад на своє місце,але запаюють кнопку відкривання багажника на планці і фарбують її в колір кузова,або знімають цілу планкку і вварюють замість неї лист бляхи. Цього року мода взагалі дуже цікава)))
мдя, мода потребує жертв. стосовно того чи запам'ятав щось - погоджуюсь з тлумаченням justfun. натомість про ОЕМ сьогодні дізнався вперше.. а, про "стікербомб", чи "бомба з наклейок" - теж взнав назву вперше. Тішить, що довідався про це тут. Звісно було б краще, якби легше про це дізнався, так сказати, з меншими втратами але то дурниці.
Хочу звернути всім "здивованим" увагу назву нашого клубу. Ми не тюнінг-клуб. А відтак, тут всі не зобов"язані бути експертами в стилях, підстилях і напрямках тюнінгу. І в тому, що хтось чогось не знає, нема нічого дивного. І якщо хтось щось спитав чого не знає, а ти тим цікавився раніше і вже знаєш, то можна просто відповісти, а не писати бздури типу "як таке можна не знати" чи "у вас шо інтернет тільки вчора підключили". Майте повагу до колег по клубу.