Стартер. Не запускається гарячим. Мо´ у когось таке було!?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VladyslaW, 11 січ 2010.

  1. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    в Анах реактивні двигуни, там все не так...
    Іскра без палива погоди не зробить...
    пропадає і живлення бензонасоса, і після падіння тиску до певного рівня форсунки закриваються.. пальне більше не йде.....тобто, якщо воно і залишається, то в малесеньких дозах...
    не вчіть мене фізики ...


    як на мене, ключовим у моєму запитанні є "після тривалої їзди"
    тобто після 20-30 хвилин по місту мотор має ту ж температуру, що і після тривалої ізди трасою...(власне він має стабільну робочу температуру, забезпечену роботою системи охолодження)
    але проблема існує саме "після тривалої їзди"..або щось поступово прогрівається при тривалій роботі двигуна, або навпаки, при швидкій їзді трасою обдувається, а в місті ні....
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не буду...... Але закон ома і в африці закон Ома. Несперечайся ти не правий.
     
  3. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    На свята мандрував на Фатерлянд (і назад)...
    тепер можу стверджувати, що проблему вирішено (тьху -тьху)
    перед тим стартер був перебраний, дуже старанно зачищено шлях до щіток для (-) (мінуса) і поміняно блок щіток...
    зауважень немає.... Схильний думати, що більша частина проблеми була саме у підході (-), і стартер ще б побігав зі старими щітками,
     
  4. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Хлопці, у мене така ситуація. Інколи, переважно коли машина на сонці постоїть, або й так при повороті ключа взагалі нічого не відбувається, або з затримкою в 1-2 секунди. Таке враження що контакту немає. Потім постоїть ще трохи і все знову добре. Не можу вияснити причини, але знаю точно що у мене 1 датчик температури води дуже сильно бреше. Чи може він бути причиною всього і "забороняє" машині заводитись до згасання свічонакалу? Деколи можу стояти 5 хвилин ключ туди й назад кручу. Ще було 2 чи 3 рази що спідометр не працював. Як думаєте, пряма дорога до електрика чи ще є варіанти?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пряміше не буває.... або контактна група. або навколо стартера. або сам стартер. Датчик температури тут ні причому....він просто бреше і все.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    недавно поміняв контактну групу,бо коли прокручював ключ на стартер ніц не відбувалось,або треба було чекати пару сєк при включеному запаленні і тоді спрацьовував контакт (стартера).Зараз все ОК.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Дякую, буду дивитись. А де ця контактна група знаходиться? На генераторі чи десь окремо? А то я трошки не бум-бум в тому.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    +1
    В замку запалювання. Щоб її поміняти треба сведлити отвір в ньому... кажись. Чи то щоб саму личинку витягнути... не памятаю
     
  9. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    вскритіє покажет,в мене не треба сверлити,просто вікручується.Може бути одна проблема це насадка на шліци (ЇЇ потрібно знімати якщо вона є,а це проблематично без зйомника).

    П.С. На майбутнє однополчанє,такий знімач має мій колега.
     
  10. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    покажіть де у мене ця контактна група знаходиться

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    в середині тоЇ срібноЇ штукенціЇ,коли ту срібну шт. знімиш до контактноЇ гр. підходять контакти,там має бути болтик який ЇЇ тримає.Удачі.
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А ну поподробнєє
    Зняв замок. Далі що відкручувати?
     
  13. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Як я зрозумів, мені треба по червоному товстому провіднику до неї "йти", а там уже дивитись як вона закріплена і як далі бути...
     
  14. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    один шуруп який тримає кон.групу.
     
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    остання фотка, зліва помаранчевих розємів загугулина,ЇЇ потрібно відкрутити,або як Sasa написав висверлити.
     
  16. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    контактна група знімається просто відкрутивши один шуруп.
    Свердлити треба щоб зняти саму серцевинку з ключем.
    Хочеш приїдь покажу - поки не здав на метал замок.
     
  17. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Народ, підкажіть, в мене проблема, не можу завести машину, коли повертаю ключ всі лампочки загораються, а стартер зовсім не реагує. В більшості випадків заводиться з першого разу, з пів оберта, але буває з 3-5 повороту ключа, а в жарку погоду, коли машина нагрівається на сонці її завести вкрай важко, сьогодні біля Шувару майже годину стояв, не заводилась...В прохолодну погоду такі проблеми не помічались. Це проявляється не залежно від того чи прогрітий двигун, чи холодний. Може хтось знає, ШО ЗА...?
     
  18. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    ознаки контактноЇ групи,я до заміни контактноЇ групи заводив напряму (замикаючи стартер викруткою) бо також можна було годину клацати.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Даю 70% що справа в бензонасосі. Бензин нагрівається на сонці + обратка і бензонасос і починає слабше качати і не дає потрібного тиску. Провір бензонасос бо в якись момент взагалі станеш і тільки лафета допоможе.
     
  20. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S

    в мене подібне було, спочатку стартер помаленьку глючив і іноді приходилось крутити по 2-3 ключам щоб завести

    потім 1 дня взагалі ніяк неміг завести стартер заклинило і все, з толкача завів

    потім заводилась нормально

    поїхав на сервіс почистили стартер контакти зараз все добре

    один знайомий сказав що іноді помагає поставити на 2 передачу і попхати машину щоб поставити стартер в інше положення
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)