Свічки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Pol, 9 кві 2007.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Ага. заглянути в очі їм))) можна ще кудись)))

    на любому нормальному СТО є такий прилад ( забув як правильно називається). в нього закручують свічку і накачують певний тиск. наприклад для моїх свічок качають 14-15 Атм і менше. пускають на неї струм і дивляться через віконечко яка іскра і чи нормальна і чи частота стабільна і т.д
     
  2. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Я чомусь думаю що така процедура не зовсім адекватно покаже роботу свічки, адже іскра на мою думка в робочому стані мотора працює напевно якось по-іншому, адже вона формується в циліндрі при певній робочій температурі двигуна, певній компресії а також в середовищі паливної суміші а не просто накачаного повітря (як на стенді). Це чисто моя особиста думка. Якщо я неправий - аргументовано поправте.
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ну але це ж краще ніж просто одягати дріт на свічку і крутити стартером?? і кричати - О! є іскра!, а коли закручують - тиск то дає про себе знати.
    ІМХО - на даний час то краще з гіршого. в мене лежали свічки. так провіряєш (дєдовським методом) - працює. створили ій компресію - перестала.
    Колись було в мене, що попались нові брак. при 11-12 ще так сяк працювали, а вже 13 і більше переставала. а компресія то в мене 13 і 14 є.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Мова йде про те що чоловік може зробити в гаражі. Візуально можно зробити першу оцінку ... зазори стан електрода колір.... Якщо явно погана свічка то і на викрученій свічці стартером побачиш що іскра не така.
    Найкраще провіряти під тиском + осцилографом, щоб бачити величину імпульсу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    О!! вот воно!!!
    повторюсь - і іскра була нормальна і електроди чисті
    п.с. Я думаю заїхати в любий Кооператив і дати 5 грн на пиво за провірку - то вигідніше і надійніше, ніж самому кудись їй там заглядати
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну 5 грн таке не коштує. На СТО поміняти свічку -відкрутити, закрутити коштує 10 грн, а на деяких двигунах то ціла процедура бо доступу нема і ключ спеціальний треба
     
  7. misha

    misha Початківець

    Авто:
    Октавія 2.0 2003р газ-пропан
    Я вже всі перепробував,шо за 40 грн,шо за 80,навіть ті BERU виїздили на 5тис.км більше...повернувся до NGK.
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Якщо вони виїздили більше то чому повернувся до NGK ?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)