Ага. заглянути в очі їм))) можна ще кудись))) на любому нормальному СТО є такий прилад ( забув як правильно називається). в нього закручують свічку і накачують певний тиск. наприклад для моїх свічок качають 14-15 Атм і менше. пускають на неї струм і дивляться через віконечко яка іскра і чи нормальна і чи частота стабільна і т.д
Я чомусь думаю що така процедура не зовсім адекватно покаже роботу свічки, адже іскра на мою думка в робочому стані мотора працює напевно якось по-іншому, адже вона формується в циліндрі при певній робочій температурі двигуна, певній компресії а також в середовищі паливної суміші а не просто накачаного повітря (як на стенді). Це чисто моя особиста думка. Якщо я неправий - аргументовано поправте.
ну але це ж краще ніж просто одягати дріт на свічку і крутити стартером?? і кричати - О! є іскра!, а коли закручують - тиск то дає про себе знати. ІМХО - на даний час то краще з гіршого. в мене лежали свічки. так провіряєш (дєдовським методом) - працює. створили ій компресію - перестала. Колись було в мене, що попались нові брак. при 11-12 ще так сяк працювали, а вже 13 і більше переставала. а компресія то в мене 13 і 14 є.
Мова йде про те що чоловік може зробити в гаражі. Візуально можно зробити першу оцінку ... зазори стан електрода колір.... Якщо явно погана свічка то і на викрученій свічці стартером побачиш що іскра не така. Найкраще провіряти під тиском + осцилографом, щоб бачити величину імпульсу.
О!! вот воно!!! повторюсь - і іскра була нормальна і електроди чисті п.с. Я думаю заїхати в любий Кооператив і дати 5 грн на пиво за провірку - то вигідніше і надійніше, ніж самому кудись їй там заглядати
Ну 5 грн таке не коштує. На СТО поміняти свічку -відкрутити, закрутити коштує 10 грн, а на деяких двигунах то ціла процедура бо доступу нема і ключ спеціальний треба
Я вже всі перепробував,шо за 40 грн,шо за 80,навіть ті BERU виїздили на 5тис.км більше...повернувся до NGK.