Світло Г2

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем S@sha, 27 січ 2007.

  1. goro

    goro Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.8k 1991
    Релюшки ставити обовязково. Ефект від релюшок зі звичайними лампами більший, ніж від стоваток без реле. Я зробив малий контур грубим дротом, релюшки на кожну нитку (4 шт.) плюс додаткові запобіжники. Все розмістив між акумом і крилом в пластиковій коробочці. Після того вже можна бавитися регулюванням і підбором лампочок.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Можна подивитися на оформлення? Давно цікавить як це все нормально і грамотно собі оформити, сфотографуй будь-ласка.
     
  3. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    а можна поподробнєй про релюшки.. а то я зрозумів лишень про ехвект.. а до чого то всьо і куди незбагнув...
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Скористайся пошуком! Ця тема підіймалася декілька разів. Ось одна із ссилок:
    http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1338&highlight=%F0%E5%EB%E5
     
  5. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    дякую розумна силка, так і поступлю, алеж зновуж..цікаво як то все гарно поставилось?
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    нафіга аж чотири, коли хватає 2 - одна на ближнє, одна на дальнє, запобіжники бажано на кожну нитку.
     
  7. Smak

    Smak Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1986
    Клубна карта:
    000420
    Зробив аналогічно, 2 релюшки на 40 А і 4 запобіжники + нормальна оптика+ не китайські лампочки ... Пів року експлуатую, результатом задоволений:yahoo:
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можна й так, лише тягнути провода до іншої фари, а длинший провід - більші втрати(це по перше). А по друге коли навернулося одне з чотирьох реле то в тебе не світиться одна фара і то на дальньому(завжди можна перекинути релюхи щоб світило ближнє), а з двома втративши одну ти втрачаєш і одне з світла!
    Я собі ставив 4, на 20 грн дорожче, а результат краще:)
     
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - яким чином 4 релюхи зменшує довжину дроту до правої фари??
    Якщо ти про довжину дроту від реле до самої лампи (правої) - якщо використано нормальний провід, то ці втрати порядка 0,2-0,3 В які практично не вплинуть на яскравіть світла.

    - запасне реле в бардачку рулить.

    Все ІМХО.
     
  10. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    При збільшенні кількості зєднань і комутацій збільшується верогідність втрати контакту або підгорання при великих струмах.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    А при чотирьох реле зменшується вірогідність підгорання реле, бо менший струм йде через реле.
    P.S. Я виразив свою думку і свій досвід, а сперечатися що краще.... мабуть всетаки нова машина:)
     
  12. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Для зменшення іскроутворень на контактах реле при комутації постійних напруг контакти реле шунтуються конденсаторами. Також шунтування конденсаторами використовується у двигунах постійного струму.
    Притензій до реле немаю, бо я теж через три релюшки зробив комутацію переключень двигуна пічки і непереживаю про підгорання перемикача.
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    ось до-речі є гарненька схемка:
    [​IMG]
    Кому треба - користуємось :yes:
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Оце діло - ото по нашому, купу схем бачив про підключеня фар через релюшки - ця НАЙКРАЩА.
    Треба ще буде перевести січення з ГАмериканського )) - на наші рідні мм квадратні.
     
  15. goro

    goro Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.8k 1991
    Чи є в електросхемі хоч одне реле, зашунтоване конденсаторами? Я думаю це зайвий гемор. Релюшки світла працюють не надто інтенсивно.
     
  16. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Навіщо тоді ми лізимо до машини це ж "Я думаю це зайвий гемор"
     
  17. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - щось я не зрозумів, що мається на увазі?
     
  18. SAVA

    SAVA Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 PN 2E 1989(був)
    Де можна купити ті релюшки, яка ціна?
     
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Я також не зрозумів де підключаються конденсатори і від чого вони спасають?
    Скоріше навпаки від конденсаторів будуть підгоряти контакти.
     
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хто має контактне запалення той зрозуміє для чого необхідний конденсатор. А ставиться паралельно контактам, тобто підключається до провода який йде на фару.
    Хоча я ніколи їх не ставив, бо небачив в них потреби.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)