Релюшки ставити обовязково. Ефект від релюшок зі звичайними лампами більший, ніж від стоваток без реле. Я зробив малий контур грубим дротом, релюшки на кожну нитку (4 шт.) плюс додаткові запобіжники. Все розмістив між акумом і крилом в пластиковій коробочці. Після того вже можна бавитися регулюванням і підбором лампочок.
Можна подивитися на оформлення? Давно цікавить як це все нормально і грамотно собі оформити, сфотографуй будь-ласка.
а можна поподробнєй про релюшки.. а то я зрозумів лишень про ехвект.. а до чого то всьо і куди незбагнув...
Скористайся пошуком! Ця тема підіймалася декілька разів. Ось одна із ссилок: http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1338&highlight=%F0%E5%EB%E5
Зробив аналогічно, 2 релюшки на 40 А і 4 запобіжники + нормальна оптика+ не китайські лампочки ... Пів року експлуатую, результатом задоволений
Можна й так, лише тягнути провода до іншої фари, а длинший провід - більші втрати(це по перше). А по друге коли навернулося одне з чотирьох реле то в тебе не світиться одна фара і то на дальньому(завжди можна перекинути релюхи щоб світило ближнє), а з двома втративши одну ти втрачаєш і одне з світла! Я собі ставив 4, на 20 грн дорожче, а результат краще
- яким чином 4 релюхи зменшує довжину дроту до правої фари?? Якщо ти про довжину дроту від реле до самої лампи (правої) - якщо використано нормальний провід, то ці втрати порядка 0,2-0,3 В які практично не вплинуть на яскравіть світла. - запасне реле в бардачку рулить. Все ІМХО.
При збільшенні кількості зєднань і комутацій збільшується верогідність втрати контакту або підгорання при великих струмах.
А при чотирьох реле зменшується вірогідність підгорання реле, бо менший струм йде через реле. P.S. Я виразив свою думку і свій досвід, а сперечатися що краще.... мабуть всетаки нова машина
Для зменшення іскроутворень на контактах реле при комутації постійних напруг контакти реле шунтуються конденсаторами. Також шунтування конденсаторами використовується у двигунах постійного струму. Притензій до реле немаю, бо я теж через три релюшки зробив комутацію переключень двигуна пічки і непереживаю про підгорання перемикача.
Оце діло - ото по нашому, купу схем бачив про підключеня фар через релюшки - ця НАЙКРАЩА. Треба ще буде перевести січення з ГАмериканського )) - на наші рідні мм квадратні.
Чи є в електросхемі хоч одне реле, зашунтоване конденсаторами? Я думаю це зайвий гемор. Релюшки світла працюють не надто інтенсивно.
Я також не зрозумів де підключаються конденсатори і від чого вони спасають? Скоріше навпаки від конденсаторів будуть підгоряти контакти.
Хто має контактне запалення той зрозуміє для чого необхідний конденсатор. А ставиться паралельно контактам, тобто підключається до провода який йде на фару. Хоча я ніколи їх не ставив, бо небачив в них потреби.