Світло Г2

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем S@sha, 27 січ 2007.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я не маю такого запалювання
    Поясни будь ласка для чого конденсатори
     
  2. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Щось я тоже не можу зрозуміти для чого конденсатори на фари, якщо є релюхи. Адже релюхи ставляться для того
    1. щоб не горіли контакти на кнопці вкл.фар
    2. щоб не горіли контакти на підрульовому перемикачі (ближнє-дальнє)
    3. щоб не грілися контакти в замку запалення
    4. і саме головне - щоб на лампочку приходило положених 12-12,5 Вольт що дає покращення якості світла, адже як правило в наших стареньких машинах без релюх на лампочці не більше 10-10,5 Вольт і то в кращому випадку.

    Вот якось так, якщо щось упустив - поправте.
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну в мене контактна система, конденсатор в ній стоїть для "... во время размикания контактов прерывателя между ними возникают небольшие искры, которые со временем сжигают плоскость контактов. Очень сильное искрение ограничивает конденсатор, который прикреплен снаружи распределителя зажигания ..."
    Там розмикань проходять мільярди, в нашому випадку біля тисячі за рік, тому конденсатор вважаю зайвою фішкою, менше деталей - менше проблем :)
     
  4. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Хоть хтось зрозумів для чого конденсатор на контактах і для чого діод паралельно обмотці реле. Якщо незрозуміло то забудьте про ті елементи які я згадував.
     
    Останнє редагування: 18 лют 2010
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    До речі про діод - наскільки я зрозумів його можна і треба ставити, якщо є окрема лампа на ближнє і дальнє світло, щоб при дальньому вони горіли одночасно.
    Але цього не можна робити при одній фарі і лампі (наприклад Джета або Гольф) бо плафон почне плавитися (це рівносильно якщо запхати китайську 100Вт в фару).
     
  6. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Ось реле http://www.twage.ru/forum/files/ue__169.gif
    Контакт 85 і 86 має бути діод обовязково. Для зменшення індуктивних імпульсів які появляються під час включення реле. В електроніці всі індуктивні елементи які комутуються постійною напругою зашунтовані діодом. За конденсатор можете забуди бо його потрібно підбирати експерементальним шляхом.
     
  7. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    До речі про діод - наскільки я зрозумів його можна і треба ставити, якщо є окрема лампа на ближнє і дальнє світло, щоб при дальньому вони горіли одночасно.
    Але цього не можна робити при одній фарі і лампі (наприклад Джета або Гольф) бо плафон почне плавитися (це рівносильно якщо запхати китайську 100Вт в фару).

    саме так:yes:
     
    Останнє редагування: 18 лют 2010
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Видозмінена для наших стандартів )
    [​IMG]
     
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    пропоную адмінам закинути схему в ФАК.
     
  10. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Знайшов приклад гарного оформлення приблизно такої схемки.
    Текст не перекладав - бо й так з малюнків все зрозуміло.
    Взято звідси http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=46057.30
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Так от. Нарив я вихід на фари для Г2, ДЕПО, нові, Тайвань. Знаю, не фонтан. Але мені піде. Просять 150 за 2, одна 80 гривень. Кажуть, береш більше -дамо ше дешевше. Є в них ше якісь лампи до них. Контакт дадуть пізніше. Шукаю однодумців.

    To PRIZRAK: бачив тебе на форумі файного міста, там де ті фари висять. Бачу ти від них не в захваті? Думав про оригінал б.в, але певно ці візьму. Я і так ними рідко користуюсь.
     
  12. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
  13. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Минулого року купляв на Калініна фару до Г2 - 55 грн.
     
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Калініна то тепер Замарстинівська? Там є великий магазин.
    Вийшла накладка. То був Тернопільський форум, а не Львівський. Мабуть, теж обдзвоню наші магазини спочатку.
     
  15. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Це реально копійки!
     
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Народ, підкажіть: на базарі є фари з рифленим склом і є з гладким. Останні на 20 грив дорожчі, (їх там називають тюнингові :)), але то все звичайні фари під звичайні лампи. Які краще світять? Я так розумію, що ті гладкі розсіюють за рахунок граней на світлоповертачі. Сам якость інтуїтивно схиляюсь до рифленого скла, бо надаю перевагу ширині освітлення, а не інтенсивнисті потоку.
     
  17. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    рифлене - для звичайних галогенових лампочок,
    гладке (без рифлення) - для ксенону, але тоді як ти сказав - має мати дефлектор рельєф
     
  18. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Я теж так думаю, але скрізь на сайтах де бачив ті гладкі, то не писало шо то тільки для ксенону. Може то малося на увазі шо то і так ясно. Хоча ті "спєци" на базарі казали (не мені правда, а колезі), шо то і ті і ті для галогенок.
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Це неправда!!!
    Ви хочаб одну нову машину бачили з встановленим звичайним ксеноном? тільки лінзований!!!
    На рахунок з рефленим склом чи гладким склом то тут вибір чисто естетичний, я собі ставив останні(DEPO) дивляться вони супер, світять теж добре. Можливо спектр у них і вужчий, хоча я чесно кажучи цього незамітив(чисто моє враження). Вибір за тобою, тільки неведись на твердження що з прозорим склом під ксенон!
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)