Щось я тоже не можу зрозуміти для чого конденсатори на фари, якщо є релюхи. Адже релюхи ставляться для того 1. щоб не горіли контакти на кнопці вкл.фар 2. щоб не горіли контакти на підрульовому перемикачі (ближнє-дальнє) 3. щоб не грілися контакти в замку запалення 4. і саме головне - щоб на лампочку приходило положених 12-12,5 Вольт що дає покращення якості світла, адже як правило в наших стареньких машинах без релюх на лампочці не більше 10-10,5 Вольт і то в кращому випадку. Вот якось так, якщо щось упустив - поправте.
Ну в мене контактна система, конденсатор в ній стоїть для "... во время размикания контактов прерывателя между ними возникают небольшие искры, которые со временем сжигают плоскость контактов. Очень сильное искрение ограничивает конденсатор, который прикреплен снаружи распределителя зажигания ..." Там розмикань проходять мільярди, в нашому випадку біля тисячі за рік, тому конденсатор вважаю зайвою фішкою, менше деталей - менше проблем
Хоть хтось зрозумів для чого конденсатор на контактах і для чого діод паралельно обмотці реле. Якщо незрозуміло то забудьте про ті елементи які я згадував.
До речі про діод - наскільки я зрозумів його можна і треба ставити, якщо є окрема лампа на ближнє і дальнє світло, щоб при дальньому вони горіли одночасно. Але цього не можна робити при одній фарі і лампі (наприклад Джета або Гольф) бо плафон почне плавитися (це рівносильно якщо запхати китайську 100Вт в фару).
Ось реле http://www.twage.ru/forum/files/ue__169.gif Контакт 85 і 86 має бути діод обовязково. Для зменшення індуктивних імпульсів які появляються під час включення реле. В електроніці всі індуктивні елементи які комутуються постійною напругою зашунтовані діодом. За конденсатор можете забуди бо його потрібно підбирати експерементальним шляхом.
До речі про діод - наскільки я зрозумів його можна і треба ставити, якщо є окрема лампа на ближнє і дальнє світло, щоб при дальньому вони горіли одночасно. Але цього не можна робити при одній фарі і лампі (наприклад Джета або Гольф) бо плафон почне плавитися (це рівносильно якщо запхати китайську 100Вт в фару). саме так
Знайшов приклад гарного оформлення приблизно такої схемки. Текст не перекладав - бо й так з малюнків все зрозуміло. Взято звідси http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=46057.30
Так от. Нарив я вихід на фари для Г2, ДЕПО, нові, Тайвань. Знаю, не фонтан. Але мені піде. Просять 150 за 2, одна 80 гривень. Кажуть, береш більше -дамо ше дешевше. Є в них ше якісь лампи до них. Контакт дадуть пізніше. Шукаю однодумців. To PRIZRAK: бачив тебе на форумі файного міста, там де ті фари висять. Бачу ти від них не в захваті? Думав про оригінал б.в, але певно ці візьму. Я і так ними рідко користуюсь.
Калініна то тепер Замарстинівська? Там є великий магазин. Вийшла накладка. То був Тернопільський форум, а не Львівський. Мабуть, теж обдзвоню наші магазини спочатку.
Народ, підкажіть: на базарі є фари з рифленим склом і є з гладким. Останні на 20 грив дорожчі, (їх там називають тюнингові ), але то все звичайні фари під звичайні лампи. Які краще світять? Я так розумію, що ті гладкі розсіюють за рахунок граней на світлоповертачі. Сам якость інтуїтивно схиляюсь до рифленого скла, бо надаю перевагу ширині освітлення, а не інтенсивнисті потоку.
рифлене - для звичайних галогенових лампочок, гладке (без рифлення) - для ксенону, але тоді як ти сказав - має мати дефлектор рельєф
Я теж так думаю, але скрізь на сайтах де бачив ті гладкі, то не писало шо то тільки для ксенону. Може то малося на увазі шо то і так ясно. Хоча ті "спєци" на базарі казали (не мені правда, а колезі), шо то і ті і ті для галогенок.
Це неправда!!! Ви хочаб одну нову машину бачили з встановленим звичайним ксеноном? тільки лінзований!!! На рахунок з рефленим склом чи гладким склом то тут вибір чисто естетичний, я собі ставив останні(DEPO) дивляться вони супер, світять теж добре. Можливо спектр у них і вужчий, хоча я чесно кажучи цього незамітив(чисто моє враження). Вибір за тобою, тільки неведись на твердження що з прозорим склом під ксенон!