Світло Г2

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем S@sha, 27 січ 2007.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ні не став!!!
    Не буть схожий на інших ідіотів!!!
    Якщо хочеш ксенон і щоб той ксенон більш-менш був нормальний,то раджу купити основні фари VESEM з прозорим (не рифленим!!!) склом у Ореста (нік scirocco) та поставити ксенон Н4 з температурою 4300к, тоді буде більш-менш добре, і пучок нормально лягатиме і не будеш сліпити як з рифленим склом.
    По досвіду нійбільше сліпить ксеноон 6000к у штатних фарах ВАЗ 2105,04,07,08,9 та у фарах VW T-4 Passat B3, Golf 2
    решта придурків не зауважив
     
  2. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    я навіть знаю чого - вони настільки сліпили що навіть модель авто небуло видно :D
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ага і я всіх їх приписав до вищевказаних авто :)
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тут проблема не лише в інших учасниках, розфокусоване світло не дозволяє бачити об'єкти, які розташовані далеко, що збільшує шанси наїхати на щось чи когось у темряві. І чим більша швидкість тим ці шанси збільшуються, бо час від початку освітлення об'єкта до моменту проїзду цієї точки автомобілем зменшується. Іншими словами при заміні штатних галогенок на ксенон для такої ж безпеки їзди потрібно їхати в півтора рази повільніше.

    Крім того є фактор атмосферного осліплення. У повітрі завжли присутня пара, порох, мухи, часто дощ сніг і туман. При розпорошеному світлі (нештатний ксенон) вони будуть виконувати роль сотень мікролампочок, тобто засліплювати водія, ховаючи всі дальші об'єкти в темряві. Це збільшує не тільки аварійність але і погіршує психічний стан, швидко змучує водія, заставляє їхати на сліпо ітд. Одним словом, небезпечно, не вартує.
     
    Останнє редагування: 25 лис 2011
  5. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я нікого не хотів образити, тим більше бути як інші вар'яти на дорозі.
    Я запитав тому, що в мені в недалекому майбутньому грозить ремонт/заміна фар ближнього світла. І відповідно хотів знати плюси і мінуси такого варіанту.

    А чи вартує ставити на ближнє світло такі фари разом з ксеноном температурою 4300к?
    [​IMG]
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Зі всіх нештатних ксенонів, у т.ч. і лінзованих, я ще жодного разу не бачив кращого пучка ніж в галогенному світлі. Так, у ксенона більш "холодний" спектр, що створює ілюзію більшої кількості світла, але де-факто світять ближче, мають кривий фокус і відсутність пучка (в т.ч. скерованого в зону корисного освітлення). Можливо чогось ще не бачив, але їжджу щодня різними містами, маю з чим порівняти.
     
    Останнє редагування: 25 лис 2011
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ксенонова лампочка це газорозрядна лампа(як лампи денного світла), в галогенової лампи температура свічення 2500-3000К що має жовтуватий колір ,температура свічення сонця 5100-5200К, світловіддача в галогена 1500 люмелей а в ксенона від 2500 до 3200 тобто в два рази вище ніж в галогена, це була коротка теорія.
    Я на свою реноху купив бі-лінзи і комплект заводського ксенону (китай і корея) після встановлення був трохи розчарований (пам"ятаю як світив ксенонон в рифленій оптиці, світив далеко за "птичку") добре відрегулював фари і за два місяці ще жодне зустрічне авто не мигнуло, правда від колхозного зустрічного ксенону лінзи не рятують.
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну якщо ти пропонуєш поговорити про теорію, то я не проти :)

    ну по-перше не люмелей а люменів а по-друге ця одиниця виміру не має нічого спільного до кількості світла чи світловіддачі. На цьому і будують свої маркетингові обманки китайці. Насправді кількість падаючого світла вимірюється у Люксах, але про це виробники китайського ксенону мовчать :)

    Люмен - це одиниця виміру світлового потоку а не кількості світла. Довго пояснювати, у двох словах скажу, що завдяки спектру світла 5-ватний світлодіод білого кольору має більше люменів ніж 40-ватна лампа розжарювання. Натомість світло лампи видно за 50 метрів у всі боки а світло діода максимум 5 метрів і то тільки в одному напрямку. Якщо ми говоримо про фари, то ефект відповідний - при в кілька разів слабшому потоці галогенки мають більшу кількість світла а відтак світять дальше і їх можна краще сфокусувати, тобто більш корисно освітити дорогу. Але це стосується порівнянь з нештатним ксеноном. Штатний - трішки інша опера, він розроблений під оптику, яка фокусує попередньо скерований пучок а не пляму від лампочки, таким чином на виході видає чіткі і прямі паралельні промені.

    Пропоную завершити експериментом - порівняти штатне світло моєї мазди (з заводу) і будь яке інше нештатне, нехай і лінзоване.

    P.S. Сумніваюся, що "заводский" ксенон на Рено роблять у Китаї, нічого особистого.
     
    Останнє редагування: 27 лис 2011
    • Подобається Подобається x 1
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Не мав на увазі заводський реношний а мав на увазі заводський китайський точніше корейський.Ніяких претензій не маю:)
    Булоб дуже цікаво побачити заводське світло, я так розумію в тебе лінза, просто для експерименту.
     
    Останнє редагування: 27 лис 2011
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Так, що? Привезти на наступний з'їзд стенд для фар щоб перевірити вашу теорію на практиці?
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Він в тебе мобільний? :shok:
    Я тільки за! Ще такого з'їзду не було :) Заодно і пофоткаємо різне світло, думаю така собі порівняльна табличка на форумі як мінімум не зашкодить.
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    стенд умовно мобільний, в кантрі поміститься.
    але один момент, люксометр аналоговий (стрілка) і на морозі може замерзнути, відповідно не буде можливості заміряти потужність ксенону і галогену
    якість і правильність пучка перевіримо без проблем
     
  14. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Будемо хухати всі гуртом!!! :russian_ru:
     
  15. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Цікава і корисна ідея порівняти світло! Думаю не тільки для мене. Навіть галогенних ламп від Osram, Philips та інших виробників пропонують великий вибір. Цікаво,як показують себе лампочки,які згідно характеристик світять на 50,60,навіть на 90 % сильніше. За рахунок чого ближне світло лягає далі,чи не сліпить воно зустрічних водіїв? Як показують себе галогенні лампочки,які мають ефект ксенону і 4000-5000 кельвінів? Ци це просто реклама? Які лампи добрі в дощ?
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Привозь стенд! Якраз недавно поставив релюшки на фари але і повністю залишив заводську існуючу проводку, тобто можна просто перекинути фішки на лампах і порівняти на скільки збільшилася "сила світла".
    На око освітленість зросла в рази 1,5 - лампи Osram Night Breaker (+90:wacko:
     
  17. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Супер лампи!
    Багатьом клієнтам поставив
    Кажуть що очі відкрилися :)
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    На з'їзді буду, але на машині без штатного ксенону. Річ у тім, що вона лишилася в столиці а я приїхав у Львів із Сумів.
     
  19. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    в яку ціну такі лампи?
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    В мене Н4 по 88грн/шт
    Для власників клубної карти -10% цебто 80грн/шт
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)