Ні не став!!! Не буть схожий на інших ідіотів!!! Якщо хочеш ксенон і щоб той ксенон більш-менш був нормальний,то раджу купити основні фари VESEM з прозорим (не рифленим!!!) склом у Ореста (нік scirocco) та поставити ксенон Н4 з температурою 4300к, тоді буде більш-менш добре, і пучок нормально лягатиме і не будеш сліпити як з рифленим склом. По досвіду нійбільше сліпить ксеноон 6000к у штатних фарах ВАЗ 2105,04,07,08,9 та у фарах VW T-4 Passat B3, Golf 2 решта придурків не зауважив
Тут проблема не лише в інших учасниках, розфокусоване світло не дозволяє бачити об'єкти, які розташовані далеко, що збільшує шанси наїхати на щось чи когось у темряві. І чим більша швидкість тим ці шанси збільшуються, бо час від початку освітлення об'єкта до моменту проїзду цієї точки автомобілем зменшується. Іншими словами при заміні штатних галогенок на ксенон для такої ж безпеки їзди потрібно їхати в півтора рази повільніше. Крім того є фактор атмосферного осліплення. У повітрі завжли присутня пара, порох, мухи, часто дощ сніг і туман. При розпорошеному світлі (нештатний ксенон) вони будуть виконувати роль сотень мікролампочок, тобто засліплювати водія, ховаючи всі дальші об'єкти в темряві. Це збільшує не тільки аварійність але і погіршує психічний стан, швидко змучує водія, заставляє їхати на сліпо ітд. Одним словом, небезпечно, не вартує.
Я нікого не хотів образити, тим більше бути як інші вар'яти на дорозі. Я запитав тому, що в мені в недалекому майбутньому грозить ремонт/заміна фар ближнього світла. І відповідно хотів знати плюси і мінуси такого варіанту. А чи вартує ставити на ближнє світло такі фари разом з ксеноном температурою 4300к?
Зі всіх нештатних ксенонів, у т.ч. і лінзованих, я ще жодного разу не бачив кращого пучка ніж в галогенному світлі. Так, у ксенона більш "холодний" спектр, що створює ілюзію більшої кількості світла, але де-факто світять ближче, мають кривий фокус і відсутність пучка (в т.ч. скерованого в зону корисного освітлення). Можливо чогось ще не бачив, але їжджу щодня різними містами, маю з чим порівняти.
Ксенонова лампочка це газорозрядна лампа(як лампи денного світла), в галогенової лампи температура свічення 2500-3000К що має жовтуватий колір ,температура свічення сонця 5100-5200К, світловіддача в галогена 1500 люмелей а в ксенона від 2500 до 3200 тобто в два рази вище ніж в галогена, це була коротка теорія. Я на свою реноху купив бі-лінзи і комплект заводського ксенону (китай і корея) після встановлення був трохи розчарований (пам"ятаю як світив ксенонон в рифленій оптиці, світив далеко за "птичку") добре відрегулював фари і за два місяці ще жодне зустрічне авто не мигнуло, правда від колхозного зустрічного ксенону лінзи не рятують.
Ну якщо ти пропонуєш поговорити про теорію, то я не проти ну по-перше не люмелей а люменів а по-друге ця одиниця виміру не має нічого спільного до кількості світла чи світловіддачі. На цьому і будують свої маркетингові обманки китайці. Насправді кількість падаючого світла вимірюється у Люксах, але про це виробники китайського ксенону мовчать Люмен - це одиниця виміру світлового потоку а не кількості світла. Довго пояснювати, у двох словах скажу, що завдяки спектру світла 5-ватний світлодіод білого кольору має більше люменів ніж 40-ватна лампа розжарювання. Натомість світло лампи видно за 50 метрів у всі боки а світло діода максимум 5 метрів і то тільки в одному напрямку. Якщо ми говоримо про фари, то ефект відповідний - при в кілька разів слабшому потоці галогенки мають більшу кількість світла а відтак світять дальше і їх можна краще сфокусувати, тобто більш корисно освітити дорогу. Але це стосується порівнянь з нештатним ксеноном. Штатний - трішки інша опера, він розроблений під оптику, яка фокусує попередньо скерований пучок а не пляму від лампочки, таким чином на виході видає чіткі і прямі паралельні промені. Пропоную завершити експериментом - порівняти штатне світло моєї мазди (з заводу) і будь яке інше нештатне, нехай і лінзоване. P.S. Сумніваюся, що "заводский" ксенон на Рено роблять у Китаї, нічого особистого.
Не мав на увазі заводський реношний а мав на увазі заводський китайський точніше корейський.Ніяких претензій не маю Булоб дуже цікаво побачити заводське світло, я так розумію в тебе лінза, просто для експерименту.
Він в тебе мобільний? :shok: Я тільки за! Ще такого з'їзду не було Заодно і пофоткаємо різне світло, думаю така собі порівняльна табличка на форумі як мінімум не зашкодить.
стенд умовно мобільний, в кантрі поміститься. але один момент, люксометр аналоговий (стрілка) і на морозі може замерзнути, відповідно не буде можливості заміряти потужність ксенону і галогену якість і правильність пучка перевіримо без проблем
Цікава і корисна ідея порівняти світло! Думаю не тільки для мене. Навіть галогенних ламп від Osram, Philips та інших виробників пропонують великий вибір. Цікаво,як показують себе лампочки,які згідно характеристик світять на 50,60,навіть на 90 % сильніше. За рахунок чого ближне світло лягає далі,чи не сліпить воно зустрічних водіїв? Як показують себе галогенні лампочки,які мають ефект ксенону і 4000-5000 кельвінів? Ци це просто реклама? Які лампи добрі в дощ?
Привозь стенд! Якраз недавно поставив релюшки на фари але і повністю залишив заводську існуючу проводку, тобто можна просто перекинути фішки на лампах і порівняти на скільки збільшилася "сила світла". На око освітленість зросла в рази 1,5 - лампи Osram Night Breaker (+90
На з'їзді буду, але на машині без штатного ксенону. Річ у тім, що вона лишилася в столиці а я приїхав у Львів із Сумів.