На останьому з'їзді з допомогою стенду протестовано 3 вида оптики Г-2 1. Оригінал HELA (фарам в межах 20 і більше років) 2. Майже нові фари з прозорим склом невідомого для мене виробництва (чорний та синій Гольфи) 3. Фари VESEM на моєму гольф-кантрі Щоб довго не стукати по клавішах висновок короткий: Найкраще світло VESEM Видно що оригінальні HELA колись теж давали гарний пучок, але старість їм стала на заваді Фари з прозорими скельцями створюють не рівномірний та місцями розмитий пучок, але загалом краще ніж старі HELA
на чорному (тобто моєму) - стоять польські DEPO , і світловий пучок, як показав стенд, дійсно бажав би бути кращим
Булоб не погано розповісти за допомогою якого інструменту та за якою методикою проводили виміри, я з Харкова не приїду на з"їзд, але підтримати ідею а також прийняти участь хочу, хочаб для того щоб зрозуміти чи не дарма я потратив 1800грн. щоб не їздити з колхозним ксеноном (маю на увазі свої китайські лінзи). Ну й хотілосяб порівняти заводський ксенон з китайським "аналогом" щоб знати чи є альтернатива для тих у кого авто не максимальной комплектації (пишу про себе)
Методика відома Прилад - прямокутний ящик з лінзою, яка екран для провірки зменьшує до розмірів десь 30 на 40 см і віддаль до фари 20...30 см.(Це так на око). Олег може точніше.сказати. Так що можеш спокійно шукати десь кусок рівного асфальту з стіною малювати вугіллям екран і міряти плюс звичайний люксометр... можна брати той що використовують фотографи
Наднях запишу на камеру їзду з роботи з ввімкненим ксеноном (звісно ввечері) але так на око нізчим порівнювати, хоча спробую піймати авто з нелінзованим ксеноном їдучу за фурою та свій, справа ж не втому чи добре видно границю світла а чи не має засвітів які б заважали(сліпили) зустрічний транспорт. Так на око (читай на глаз) все виглядає досить по заводському та мабуть якось треба заїхати та перевірити на СТО своє світло. Фото і відео свого світла викладу на днях.