Відповідь: Телеметрія Будуть позмінно. А з Олександрою не згідний - Гордість клубу була не в повному складі. Маркела небуло! І хто б був на першому місці ? Але, як написали, причина поважна. За скільки б я пробіг... ?
Відповідь: Телеметрія я думаю усі мусять мати шанси виступати навіть якщо програють :!: інакше втрачаються мотиви збирати гроші.
Відповідь: Телеметрія Якщо вже на те пішло то я взагалі самий легкий! І поки машину зроблять мені якраз 18 буде!
Відповідь: Телеметрія Привіт всім!!! Трохи прийшлось подоганяти основну роботу і зник на 2 тижня... Супер що вам сподоболось. Наступний драг 18.08.2007 у суботу старт о 15:00 Телеметрія буде встановлена з 12:00 Є бажання попробувати себе ще раз - ласкаво просимо. До речі на рахунок клубної тачки - якщо цікавить наш одноклубник Макс відкрив майстерню по аерографії.... домовлюсь про хорошу ціну.
Відповідь: Телеметрія http://forsage.lviv.ua/forum/viewtopic.php?t=29 топік в Форумі... там є телефон... в мене батарея сіла, зараз не подивлюся. Я його попередив... він чекає дзвінка.
Відповідь: Телеметрія Переношу з теми про Сірків Олега: Ну незнаю. Рахуєм приблизно: Якщо приблизна швидкість на фініші 100 км/год = 100000м/3600сек = 27м/сек. І того 2 сек це приблизно 50 метрів. Одже отримуємо дійсно 3 корпуси, але тілько при умові що змагаються лімузини! В разі коли приблизна швидкість на фініші 140 км/год = 140000м/3600сек = 39м/сек. І того 2 сек це приблизно 80 метрів. Одже отримуємо не 3, а 23 корпуса :mrgreen: А що таке по швидкості 3 корпуси на фініші за 2 секунди? 1 корпус нехай має 4м. 12м/2сек = 6 м/сек = 21,6 км/сек - навіть я з найменшим обємом мотора і к-тю коняк в цьому клубі (не рахуючи КІТа) так не їжджу на фініші. :grin: Хлопаки я того не бачив, але ви вже якось розберіться яка довжина корпусів чи в кого сикундомір збився :-D Занятно получилось. Дякую
Відповідь: Телеметрія ого розрахунок супер ПОЛ і КІТ давайте признавайтесь як то всьо було. ПОЛ казав шо КІТ троха виграв, а КІТ каже шо 2 сек?
Відповідь: Телеметрія я їхав с кітом незнаю як вони там рахували но Пол відстав на корпус десь так! Але кіт допустив багато помилок коли їхав він втикнув кондюк і фари здається і ше музика грала.
Відповідь: Телеметрія Патіфон і фари були виключені, зате у мене були лишні 100 кіло в салоні... 1-1 Травел!:evil:
Відповідь: Телеметрія Але кондюк паходу всеж був в ключений !!! І якби не тих 100 кіло в салоні тиб вапшє нікуда не їхав - МАМА не пускала
Відповідь: Телеметрія І взагалі та Бора не для драгу! То машина для комфортної їзди по місту! Но як на мене інколи в житті нескажу шо автомат то комфортно хоча можливо треба просто привикнути, але ніколи не дозволюю комусь крім мене перемикати передачі в моїй машині навіть як що то буде мая машина! Вот так
Відповідь: Телеметрія Я з тобою ще поквитаюся!!! Здається хтось з форуму казав, що якщо в машині є коньдюк то він забирає потужність з двигуна (дає більше навантаження) і шо саме цікаве, це навантаження не зникає (не до нуля) навіть якщо кондюк вимкнений! Але це все дурниці і не важливо наскільки швидше я приїхав і з ким, головне шо я довів Пегасу що два літри і автомат таки швидше їздять за 1.4 з механікою!