наскільки мені відомо, у Львові ніхто не робить турбіну, знімають тавіддають у Польщу та потім ставлять...
народ, а масло мені яке порадите? турбіна скоро прийде з ремонту( найшов все таки де ладять) і треба поміняти масло... мотор з форсунками 1,9 tdi 110 лс ( 81 kw)
З фор-сун-ка-ми???, а це до чого таке уточнення? Наскільки мені відомо (хоча можу помилятись.... визнаю той факт) то всі дизеля мають форсунки, ба навіть Т-25 у мого тестя, зконструйований по заводу форсунками. А, якщо змістовно, то лий масло таке, яке заявляє завод-виробник по даному двигуну (маю на увазі специфікацію), а вже по бренду, то визначайся сам на що бабла хватає. п/с/ якшо цікаво і не мож найти, шо рекомендує завод на конкретний двигун, то можу кинути ссилочку, а тм вже шукай по коду двигуна.
Во-во, не просто яке хвалять, а конкретно яке підходить для мотора. Наприклад, якщо 5W-40, то тільки таке і ніяке інше. Це або біля мотора під час останньої заміни масла повішали бірку з пробігом і маркуванням, або в багажнику лежить банка з залишками (але я би не довіряв тому що там лежить), а найвірніший варіант - дивитися специфікацію машини, ну чи в крайньому спитати в попереднього власника. Ну а з маркуванням в руках далі вибирати фірму виробника по грошах, але я чув думку що навіть міняти фірму не варто, а заливати весь час однакове, бо мотору не дуже подобається.
У Львові? Ділись контактами! Гольф 4, 110 коней - це звичайний AHF, ASV. Масло можеш лити любе 10ве40, або 5ве40 майже всі вони мають потрібний допуск VW 501.01; VW 505.00. Головне не лий явний фуфел.
Я завіз на Рік авто, 093 536 6676, 0972197411, вони мені сказали зняти турбіну завчасно ну крч, там лиш ладять не знімають. мені за 4680 грн зробили, поміняли як пише chra + klapan . Гарантія на рік ПРИ УМОВІ ВИКНАННЯ ВСІХ зауваженнь які вписали в гарантії (почистити піддон, трубки прийому відводу, тиск перевірити і там ше багато)Думаю що тут трохи дорогувато, я у Львові по ремонту знаходив щось біля 3 точок, пошукай ще.
Вчора припаркувався навпроти універу Франка, залишив машину на 4 год, повертаюся вночі забрати і... помітив що злили залишки (10Л залишалося якраз на лямпочці, майже) соляри які були в баку. Дивно, людям в центрі нема чим промишляти як красти паливо? Пильнуйтеся
Почало підспускати одне з коліс та й вчора заїхав на шиномонтаж, що на початку Тракту..... і крвм офігів від цінової політики. Та, я де знав жи то такі ціни зара )))))) Кароч, був прокол по центру, десь якогось цвєчка зловив. Заклеїли. Балансування +. Разом 135 гривнів. п/с/ скажіть будь-ласка, де на вашу думку, було б доцільно відкривати шиномонтаж? Перевагу по локацію віддаю Личаківському р-ну ))))))))
Там де ям більше, з гострими кутами. Було якось в Києві, їхав зі знайомим на його машині. В вуличці одній заїхали в ямку, потім на запасці добралися до шиномонтажу, сказали в очі прямим текстом, що та яма їх вже другий місяць годує )) І в мене одне з коліс приспускати почало, так що скоро дізнаюся ціни по Луганській-Пасічній.
не тільки ми їздимо на 30-тирічних машинах ) Сколько денег уходит на автомобиль на примере 30-летней Audi
Зразу в Києві. Чувак там ціни 2х ато і 3х. Батя постійно до Львова їздить перезуватися. За комплект 16к перезути гуму було весною щось порядка 1000-1200грн.
Чекай чекай я за рік володіння теж приблизний список складу) Ну попередній буде коли я вважатиму що технічний стан машини в хорошому стані) Думаю всім цікаво і всіх здивує)
та суть не в сумі )) та його сума - то вартість самої машини + всі ТО, і вона досить мала, як на Німеччину і на 30 років. мене вразило, що і там люди при їх доходах їздять по 30 років на одній машині. ) от так потрібно любити своє авто.
Бо люди "там" не потребують понтів. Це в нас, як тільки заробив, то треба зразу людям показати, шикарно вдягнутися, посадити сім'ю в нову машину і повільно проїхатися по селу туди-назад в неділю, щоб всі побачили. А в Німеччині вважають "працює - і добре". Знайду статтю, покажу - там навіть є фірма, що досі тримає для бухгалтерії робочий комп'ютер на перфокартах. Бо працює. А кому не подобається - не дивіться. Трошки знаю про німців, бо стикаюся по роботі.
Не зовсім так, всі машини сучасні в білшось беруться в лізинг. Якась левова частка автомобілів, а це точно більш ніж 70% зареєстровані на фірми, тобто це робочі авто а не приватні. Автомобілі змінюються кожні 2-3 роки і йдуть на вторинний ринок. Панти не в тому шо ти купив нову машину. Панти НЕ проявляються в тому, що жоден німець не заплатить за задні електровікна, якщо вони йому не потрібіні і якщо таке можливо зробити. Подивись на комплектації машин коли дод. опції практично всі вибирались... Може бути в машині тупо все вплодь до електроколонки і памяті сидінь, але будуть механічні вікна тощо. В нас народ мислить по іншому "я вже ітак заплатив 5000 за додаткові опції то шо я вже 1000 не докину ще за оту фігню чи шо...". А при всіх реаліях, якщо ти машину ремонтуєш не сам а по нармальних офіційних сервісах то її утримання буде дорожче ніж будь якого нового авто. Вся суть не в понтах, а в економії. Чим старша машина тим більші податки. якось так. Чи я помиляюсь @Sebastian del Maar ?