і ще в любові до машини. адже люди їздять (утримують) і на 50-60 річних ретромашинах, навіть якщо вона друга-третя в сім"ї, і податки високі на екологію (мабуть), і навіть якщо їздять нею кілька разів на рік. в того чувака та ауді щось типу ретро кар на кожен день, як в мене гольф )
В гейропі нема податку на еколоію чи старість машини. У всьому цивіізованому світі на дуже старі машини (старші- 50 років, як де) видають спеціальні ретро номера і тоді їх не стосуются обмеження (наприклад вїзд в екологічну зону з ЄвроХ). А так якщо у тебе машина 30р то і вона буде підпадати під такі обмеження, не хоч не їдь тою третьою в сімї машиною в ту зону поки не буш мав ретро(антикварних) номерів. Додаткові податки, як правило, вводять через вартість палива або якщо вже стосується самого авто то через його вагу (як в голандії) чи через інші його параметри але не через вік - головне щоб затвердив черговий техогляд що ця машина справна і відповідає параметрам з заводу виробника.
Ну я думаю, що останніми роками на території України, Росії і Білорусії значно більше такого плану ретрокарів відновлених повністю, з загальною сумою вкладу значно більшою. А це говорить про те, що в нас такі машини більше цінуються і це хоббі яке не рахує грошей. А німці все ж будуть рахувати їх.
вік дуже впливає на ціну страхування авто. чим воно старше, тим дорожче, адже ймовірність поломки зростає
Всім привіт. Кароч воняє сильно паливом мій кадічок останнім часом. Раніше думав що то витік газу, але на бензині так само воняє. Першим ділом думаю поміняти свічки, бо може не до кінця прогорає паливо. А ще питання, хто що думає про дзюрки на капоті для вентиляції? Зараз продають різні модні жабри/воздухозаборники пластикові, виглядає ніби так нічо. Може навіть особливості конструкції не дадуть воді потрапляти під капот. А може ще можна якось закривати-відкривати при потребі. Чи є сенс таке зробити?
Чисто моя думка - нема сенсу...ні на що не впливає, а капот потрібно різати та псувати лако-фарбне покриття....
Ну типу запах щоб видувався потоком повітря геть... Але по-правильному то треба боротися з причиною...
а самому слабо позаглядати де що підтікає? Гадаю що бензою в тебе моде затягувати не від мотора закотись на яму чи естакаду - передивись паливну магістраль, паливний фільтр на стиках...бак - кінець кінців взагалі-то, перед початком поїздки візуальний огляд потрібно ЗАВЖДИ робити
Якби щось явно підтікало, то були би сліди на асфальті. Знаю дуже добре, бо в мене в Таврії витікав потрохи дот4 з тормозного диска. Десь щось підло помалу просочується, таке сам фіг побачиш...
в мене на Гольф 4 підтікало на стиках паливного фільтра, запах був, а от слідів на асвальті - не було...доки сам не полінувався і не позаглядав під машину - сам побачив і ліквідував проблему. Вуаля - і не потрібен СТО... Доречі, в малих кількостях підтікання - може й не прокапувати на асвальт, оскільки бензин "летючий", тобто швидко випаровується. Переглянь паливну магістраль, оскільки насос на заведеній машині качає, тим саме створює тиск в магістралі, на заглушеному авто - тиску в магістралі може не бути, тоді й підтьоку можеш не побачити... Щебуло б не погано, подивитись на місце прикручування насоса до баку...стики трубки до насоса....
Добре що вмієш сам подивитися і руки правильно виросли. А я в програмуванні шарю - значить буду платити на СТО... Кожному своє.
ти серйозно? ти вчився на програмування, а значить в університеті/школі проходив базовий курс фізики/хімії.. і навіть якщо і прогулював більшість уроків - то таке не забувається... щоб побачити на асфальті плями бензини вона повинна ЛИТИСЯ... а в тебе підтікання, які швидко випаровуються.... я вірю, що ти працюєш в ІТ, і маєш можливість за все платити і бігом купувати, але включай трошки голову в простих ситуаціях... без обід.. соррі, накипіло..
Загалом згідний. Тільки щоб включати голову, треба мати до того схильність. Я можу до ранку при потребі сидіти кодити і буде зранку результат, але якщо до ранку лазити під машиною і не мати в тому поняття, то зранку буду просто невиспаний.
Десь треба про це спитати, чому би не тут. Роздумую про додаткове джерело живлення 220 вольт. Суто теоретично наразі, бо на балконі навряд чи буду таке городити, а свого будинку ще нема (про це якось згодом). Для початку це буде невелика сонячна батарея. Місцевий спеціалізований магазин пропонує за 900 доларів систему керування двома джерелами живлення на 4 кіловати. Принцип роботи - пріоритетність живлення, тобто спочатку система бере енергію від сонячної батареї, а якщо не вистачає, то перемикається на міську електромережу. На невелику сонячну батарею такої установки на 4 кіловати забагато, тож щось треба буде шукати слабше. Однак не в тім основне питання. Так як я пробую думати наперед, то далі ще підключу вітрячок, тож буде потрібно систему керування вже трьома джерелами живлення. А так як надлишок потрібно кудись подіти, коли нічого зараз не споживає енергію вдома, то ще й має бути вихід надлишку у вигляді заряджання батареї. А коли не вистачає сонячної батареї та вітрячка, то спершу система має брати енергію з батареї, а тоді вже з міської електромережі. Насправді кінцева ціль - це система, котра не використовує міську електромережу. Тобто наступним джерелом за пріоритетом має бути генератор, котрий завжди напоготові, але вмикається лише коли попереднє за пріоритетом джерело "здихає". В місцевому спеціалізованому магазині нічого не чули про таку систему, та я сподіваюся, що мої думки в когось іншого теж виникали, тож якесь рішення повинне існувати на ринку. Якщо в когось є якісь думки з цього приводу, то прохання поділитися.
Є купа фірм котрі то все роблять під ключ. Вуйко Гугль то все знає Зазвичай такий перемикач йде в комплекті. Мож купити собі то на аліекспресі, але там тре точно знати параметри (принаймні потужність пермикання). Сонячна і вітрова енергія ніколи не може гарантувати тобі потужність якщо не використовується акумулятор (це найдорожча частина системи зі всіма інверторами і регуляторами заряду). З.І скажу що квартира/дім постійно споживають в районі 1,5-2 кВт/год, а інколи в 3-4 рази більше (якщо ввімкнути праску, мікрохвильовку, чи пральку чи все разом ). Саме тому надлишки скидати в державну мережу (зелений тариф) дозволяють якщо потужність альтернативного джерела хоча би 10 кВт.
Під ключ - то файно, тільки мені треба знати специфікацію приладу для перемикання, щоб в разі чого відносно швидко поставити заміну. Спаяне під замовлення - теж варіант, тільки тоді треба мати на руках блок-схему і щоб комплектуючі були доступні. Замкнути процес на одну фірму, яка буде дивитися на загальний достаток дому і від цього виставляти мені ціну - не варіант )) Про скидання залишків в міську мережу чув, та взагалі-то в мене на думці обійтися без підключення до обленерго взагалі.. Так як це все суто теоретично наразі, то ще може все змінитися.