Скажу так, рахував я(і не я один) у скільки обійдеться таке задоволення, як стати незалежним. Так от, не вигідно це, якщо не віддавати ніц в мережу (не продавати по зеленому тарифу). Тобто воно збиткове. В ці розрахунки включалися такі фактори як життя акумів іх заміна, також обслуговування дорогих інверторів (10кВт мінімум), також заміна панелей (вони не вічні, навіть з обслуговуванням у вигляді миття/чистки, граду розміром з яйце і т.д). І період брався від 5 років до 30 вперед - не окуповується.
Хтось бухає дорогі коньяки, а хтось робить автономну систему електроживлення. В кого на що стоїть ))))) В першому варіанті чомусь ніхто не говорить такому дядькові "воно ж дорого і не окуповується" ))
Можна, але ККД батареї падає тоді. Є батареї з склом аля "горілла глас" але вони, курче, дорогі шо капець, а толку мало, якщо говорити про елктричні властивості. Про окуповується чи ні, то вже на розгляд індивідуальний, хочіцця - роби. То як з машинов в Шега хочіцця - робить, і пофіг шо не окуповується.
Ще питання, може хтось стикався з земельною ділянкою під садівництво чи щось схоже (без дозволу на будівництво). Там якщо будинок не має фундаменту (стоїть на стовпчиках-сваях), то підпадає під визначення "тимчасові споруди". З цим ясно. Основне щоб на такій ділянці під садівництво був власне сад, тобто багаторічні фруктові дерева, інакше буде нецільове використання землі. А от які комунікації не можна робити на такій ділянці, це ще потрібно з'ясувати, наприклад каналізація і свердловина на воду. Може хтось стикався і знає.
Варіанти здешевити конструкцію є. Принаймні щодо акумуляторів, це якщо їх тримати в приміщенні де є люди, тоді треба щоб були типу gel, бо свинцеві під час зарядки виділяють шкідливі каки. А якщо є окреме підсобне приміщення, тоді сміливо купуються недорого на olx вживані свинцеві, доливається електроліт і поки не посипалися пластини, можна використовувати. Такі акумулятори бояться сильного розряджання, ну а тут вже включаємо логіку і налаштовуємо на контролері щоб не розряджати акумулятор до критичного рівня, а натомість вмикати наступний. Далі ще більше теоретизування, ну але маю хвильку часу і натхнення. Замість заряджання акумуляторів, можна вигадати варіант закачування води в баки на певну висоту і пізніше виливати на лопасті спеціально сконструйованого генератора. Також можна під тиском закачувати в балони повітря і пізніше випускати. Ну помріяти ж можна? Так отож )
Щось чув, хоч не маю зараз лінку, про системи без акумуляторів, в яких залишками підігрівається вода в баку, якщо нема зв'язку з міською електромережею, бо залишки кудись повинні подітися, інакше буде перегрівання системи. В такому випадку використовуються стабілізатори на конденсаторах, з використанням яких стабільне живлення може бути і за умов дуже суттєвих перепадів електроенергії - тоді житло живиться "напряму" від генераторів, умовно кажучи.
Мені нині в шостій вечора на окко на в'їзді у Львів після Гамаліївки закачали газу на два літри більше, ніж в мене балон. На касі щось пробували казати про температуру )) Я кажу - ну в шостій рано я би повірив, а так вибачайте, передайте тим хто налаштовує лічильник, що на два літри показало більше. Ну таке...
Ну, газ то така хитра штука що його можна закачати і не лише на 2 літри більше а й на 5 і на 10 і на хз скіки поки балон не рване від тиску, газ же ж скраплюється і хоч і кажуть що він рідкий в балоні і рідини як би нізя закачати більше, але конструктивно балон розрахований не на 100% скраплювання Автомат на заправці розрахований на певний тиск, якщо його досягнуто, тоді вважається, що балон повний, і то залежить від датчика тиску, прям як пістолет на звичайній заправці відсічку по тиску дає.
Всіх з Днем Незалежності України! Може хтось підкаже толкового майстра по токарних роботах під машиною. Треба нарізати різьбу, болтик ходить котрий тримає передню частину глушника. Там правда не один болтик, так що не терміново. Заварювати не буду, бо якщо міняти гофру, то треба буде тоді відрізати, треба зробити грамотно.
Доброго вечора! Якщо коротко, то розглядаю зараз Seat Exeo (2013 рік, 2.0 TDI 105kWt) на авдюшному варіаторі multitronic. Машинка реально на базі ауді А4B7, але десь вичитав що з конвеєра зійшло таких екзео приблизно 200тисяч в період з 2009 до 2014 року. Власне до того ніколи не мав справи ні з автоматами, ні роботами ні з варіаторами. Тому маю питання: чи варта зв"язуватися з таким самоходом, чи краще обходити? І взагалі як ходять ті варіатори? Відгуки різні в неті, хотілося б почути відгуки з власного досвіду. http://auto.lvivport.com/uk/auto_seat_exeo_22523670.html Ну і власне ваші думки щодо цього авто
До першого перехрестя це ще якщо на тому знаку нема таблички (наступні 3 км ). Але в цьому випадку завше можна казати що виїхав з наступного перехрестя і знаку не міг бачити
А ще буває, що замість ремонтувати дорогу, ставлять знак обмеження швидкості разом із "ремонтні роботи". Видимих робіт ніяких нема. Знак поставити дешевше ))) Ну і їду, дивлюся що нема ні перехрестя, ні знаку зняття обмеження, ні не було таблички "наступні N метрів/кілометрів". Однак через деякий час помічаю такий самий знак з протилежного боку дороги.
А навіщо собі на перші рази ускладнювати життя,використовуйте мережу як резервну батарею,а стосовно панелей їх тепер важко без горилавоко знайти,в мене 3й рік стоять ,поки норм,доречі на квартиру планую поставити сонячні жалюзі і трапецевидві панелі на фасад багатоквартирного будинку
Про що це? Наскільки я бачу, це зараз у вигляді концепту, також є поштучне виробництво, оскільки тема на кікстартері, однак ще не у вигляді "зайшов в магазин, купив, встановив. Так, є сенс. Тільки передбачаю, що в місці яке мене цікавить, нема наразі можливості підключення до електромережі взагалі. Ну чи "профінансуйте підстанцію, тоді з найближчої магістралі вам проведемо 220". Поки що думки...