Хто пам'ятає недавній потоп на Сахарова у Львові... Ще показували що робилося на Городоцькій, я десь раніше тут викладав лінк... Але ніхто не показав, що було коло Гамаліївки - Малі Підліски, а там теж місце цікаве OpenStreetMap Отже, я якраз в той вечір їхав в село, бо там якраз була в гостях жінка з дітьми в батьків. То фури стояли наглухо. Мені в Радехівський район треба було. Можливо, об'їхав би якось по зустрічній, але далеко об'їжджати і стрьомно нарватися на поліцію. Дивлюся по навігатору, що можна якось об'їхати через Жовкву OpenStreetMap А від Жовкви до Кам'янки-Бузької якась другорядна дорога OpenStreetMap Ну ок, їдем. Хто не знає що таке зіскучитися, той би забив. А я поїхав. Ну до Жовкви все ок, там дорога пристойна повністю. Далі повернув на ту другорядну, ну ямки спочатку, то таке. Далі щебінь, ну... нічо їду. Далі грунтова дорога! Далі ліс! Ями - то не просто ями, а такі цілі заглибини, куди машина на третину ховається і потім поволі назад. Ще не зовсім стемніло. Навколо ні села, ні душі. Де-не-де ями заповнені водою, то об'їжджав збоку, щоб не застрягнути, бо ніхто не витягне. Але навігатор показує дорогу, газ є, бензин є, так що їду. То була подорож на 1-2 передачі в основному. Як побачив Кам'янку-Бузьку, то думав виходити цілувати асфальт, але стримався. Замість півтори години їхав чотири. Замість 90 км було 150. Але приїхав!!!
2016 рік, грудень, коли за добу (неділя) всипало місячну норму снігу,працював я тоді торговим представником, їздив з GPS-трекером....OpenStreetMap - відстань невеличка, я проїхав я її за 2 год))))....зато проїхав...ні одна курва туда не резикнула їхати...ні трактор не проїхав і не прогорнув дорогу - я своїм Гольфом 4 прокладав дорогу, правда в самому селі мене коником підтягували - бо була вже нагло "дупа" на дорозі...зато я туда заперся - ЦІЛЬ була: забрати борг в клієнта... Коли шеф запитав чому я так довго був на маршруті, я попросив його переглянути мій маршрут...зі словами: "ТИ БУВ НА МАШРУТІ?" він все-таки включив маршрутизатор і передивився - вердикт він виніс - "Ти шибанутий на всю голову!!!"....зато завдання було виконано, ціль досягнуто і в очах шефа побачив повагу до себе.... але це була не тільки моя заслуга - а й заслуга мого Гольфіка 4... а ще, наступного дня мала туди йти доставка товару...як ви думаєте? - не поїхала,бо експедитор сказав "Я нехочу ночувати в машині накраю СВІТУ".... ось такі бували пригоди... А щев 2015 році в цьому ж с.Лоні я пробив піддон в тому ж Гольф 4...ото курва було весело...мобільного зв"язку нема, і добратись нема чим...але світ не без добрих людей - викрутився...4 год. після - піддон був запаяний аргоном, залито свіженьке масло і я наспівував пісеньку "...Я їду додом, до рідного дому..."...
Що казати, кожен заробляє як може. Пригода геройська. Я дуже тішуся що маю можливість працювати з дому в теплі. А їздити по бездоріжжю доводиться лише епізодично.
Всі це знають, але ніхто не реагує, тому що нема управи на самого УПРАВИТЕЛЯ!....який і повинен це контролювати. Користуються моменто "бідність країни"....
Навіть Таврію не заправляв би на безіменній заправці. Нє, я розумію що всюди можуть налити гадость. Ну але то треба не любити свою машину зовсім, щоб заправлятися з бочки...
В основному на бочках заправляю, або на Укрнафті чи БРСМ. Машину люблю, жінка - ревнує. ОККО, ВОГ, - практично ніколи. Проїхав вже так 40, чи навіть більше тищ.км, пАльот нормальний)))
Так само останнім часом заправляюсь з бочок! Політ нормальний. Але як я розумію мова не про це.. Мова про так званий "недоотриманий прибуток" державою, яка в ціну палива заклала приблизно 50% податків. Думаю якщо б податки не були такими високими, то і "бочки" були би невигідними!
а де є ті бочки, у Львові наприклад? то відкрита точка, чи треба когось шукати і казати "я від того-то"?
Щодо АЗС, котрі кльові, котрі не кльові. Більшість статей.... практично на всіх ресурсах - це бачення, або амбіції одного журналіста, або ж заказуха. Але не слід забувати, що їх висновки (того чи іншого журналіста) не є теоремою чи ба більше аксіомою, а лише особисті припущення, котрі базуються (хай буде так) на фактах (частково на фактах) приміром якоїсь одної АЗС чи мережі. І за кожну статтю журналіст або отримує бабло, або отримує по храпаку (мінімум у вигляді погроз). Людям, як двоногим істотам притаманний страх чи дармова нажива.... на інстинктивному рівні того, ще ніхто не відміняв. Кожен з нас має череп на голові, котрим думає та приймає рішення. Тому, все те що шириться в новинах чи в мережі інтернет - для мене не показник.
- була на Зеленій біля АС, що на ДБК - закрилась, переїхали - на Зеленій - виїзд зі Львова одразу за Шкода-Авто - в Кривчицях (1-нижче церкви вул.Богданівська, 2- вул.Пластова на території) - на кільцевій виїзд з Городоцької направо як до Епіцентру, там на проміжку зправа. - на вул.Сяйво як їхати від моста до перехрестя Широкої і.т.д.і.т.п. п/с/ не знаю на скільки то правда, але якось недавно вони всі були закриті на тиждень-два, і мені казав оператор одної з брендових АЗС (вчиться в мене на курсах водіїв), що мол вони позакривались бо нагрянула перевірка на ті бочки, і що вони типу не платять ПДВ, а буцім-то створені під якісь фірми для заправки своїх же фірмових машин. Якось так. Але, х.й.з. де правда. Наші ж як? Готові один одного в ложці води втопити, якщо хтось десь більше накраїв чи заробив. Шо не кажіть, але воно так є.
Во такий видів фаркоп в себе на вулиці. Не зміг пройти мимо. Може я чогось не розумію. По-моєму, то так ніби вухо пришили на підборідді, щоб шапка не заважала слухати шо сі робе навколо.
На Науковій на парковці ТЦ "Марк" є ще. Там де мийка. Хз хз... Просто на ОККО, чи ВОГ ти напрклад отримуєш ледве на 3грн знижки на кожному літрі на бонусну систему. Тобто формально ти платиш за ціною майже такою ж як і на бочці. Просто тим самим тебе заправка чисто з точки зору маркетингу тримає в своїй мережі, продаючи тобі пальне типу "наперід".
... у запропонованих нормах пропонується і пункт про окремий податок на всі транспортні засоби, старші 5 років. Йдеться про легкові, вантажні автомобілі, автобуси, а також мотоцикли. Для розрахунку планують використовувати спеціальну формулу. Податок = (Базова ставка) х (Коефіцієнт мотора) х (Коефіцієнт віку) х (Коефіцієнт еко). У поправці прописано тимчасово, до 2024 року, не нараховувати транспортний податок на ТЗ, які старші 5 років і перша реєстрація яких проведена до 1 січня 2019 року. Так, щорічний платіж за автомобіль із мінімальним об'ємом двигуна й віковим коефіцієнтом становитиме 300 гривень. Власники вікових автомобілів із об'ємнішими двигунами заплатять тисячі гривень. Наприклад, середньостатистичний легковий автомобіль з об’ємом 1800 куб. см. і віком 16 років, обійдеться у 7900 гривень на бензиновому двигуні й 11800 гривень — на дизельному. Якщо ж об’єм двигуна такого авто буде більшим, річний податок перевищить понад 20 тисяч гривень. Платити щороку? Які проблеми чекають власників вживаних авто в Україні Доведеться свою Таврію продати, поки ще хтось захоче купити...
Від 8 жовтня поліція почне використовувати камери визначення швидкості. Патрульна поліція оголосила строки запуску TruCam