Кількість покинутих "євроблях" у Словаччині зростає. Влада не знає, що робити (ФОТО) || MUKACHEVO.NET
Кому терміново потрібно, в Антарктиді є два банкомати: The World’s Most Southerly ATM: An Interview With Wells Fargo’s David Parker
Ай нід хелп тудей ай побачив шо май дверка іс пішла по пезді !! незнайшов шось подібного тому пишу тут може хтось шось порадить !! Пасажирська дверка закрилася і більше не відкривається ні з салону ні із двору і з сигналки також не відкривається коли вставляю ключ він не повертається ( хечбек 3дверний відкрити задні двері і викрутити той болт що тримає ручку не можу (( отож питання як відкрити дверку ЗДИРАТИ ОБШИВКУ І ЗВІДТИ ВТИКАТИ НА ЗАМОК ?? ТА ЯК ЙОГО ТУДОЮ ВІДКРИТИ ??
Якщо двері не відкриваються, обшивку не знімеш. Спробуй відтягнути нижній ущільнювач скла, пропхати туди якусь шпильку, намацати язичок замка і натинути на нього. Далі, коли двері відкриються, розбирай і шукай поломку. P.S. Зовсім скоро ця тема набере 100 тисяч переглядів, з чим всіх віта авансом.
І я таке бачив, товариш захлопнув дверку, ключі були всередині, мучився десь пів години, відкрив через ущільнювач чимось за формою як лінійка.
Колись описав процедуру тут Заклинила задня дверка Нажаль photofile.ru не працює вже тому картинок нема. Якщо будуть питання - питай. Суть в тому що добиратися до замка треба зсередини, витягнувши ущільнювач зі сторони салону.
Старбакс (де роблять каву) має новий пункт меню - "дати по писку для пробудження", вартість якого 7 доларів https://www.theonion.com/starbucks-unveils-7-wake-up-slap-1819580082
Цього року НБУ введе IBAN - номер банківського рахунку за європейським стандартом. НБУ запроваджує міжнародний номер банківського рахунку для розрахунків з Європою | Na chasi
Добрий вечір, потрібна ваша допомога, купую Volkswagen Caddy LIFE, дизель 77 кВт (105 л.с.), механическая коробка передач, пригон з Німеччини з розмитненням, є два варіанти авто Євро 3 і Євро 4, з моїм бюджет є з хорошою комплектацією і зовнішним виглядом Євро 3, і є Євро 4 но в гіршому вигляді і комплектації. Допоможіть з вибором який купувати євро 3 чи євро 4
Не спеціаліст, тільки знаю що в нас поки що нема значення. То якщо їхати в Європу, там важливо. Я би брав євро 3.
Там різниці між євро 3 і 4 як кіт наплакав. Шо то шо то вже димить і срає на сьогоднішній день. Варто думати про Євро5,6,7. А вибирати між 3 і 4 нема сенсу. Якщо подобається той що євро 3 то бери і не парься.
Всім привіт і знову гольф мене зай*** як тільки може ! як провірити чи робочий термостат не знімаючи його??? ! рве патрубки вже 3 раз прориває патрубки замахався тосол купувати карлсон не включається ! верхній патрубок шо йде до радіатора гарячий , а нижній холодний типу не відкриває велике коло ! але пічка гріє нормально але чи залежить це від того??? отож питання чому рве патрубки від старості чи від тиску ?
Там точно правильний тосол? Нє, я не спеціаліст, але мені свого часу тут дуже вчасно порадили дивитися на колір рідини. В мене червоний, а я ледве не влив синій. Якщо правильний, то патрубки треба нові. Останнім часом купляю запчастини оригінал, щоб не попалося якесь фуфло дешеве.
Термостат ні при чому. За тиск в системі відповідає кришка розширювального бачка, верніше клапан інтегрований в ній. Має стравлювати коли більше ніж півтори атмосфери всередині чи шось таке. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Якщо нижній холодний то дивись на радіатор і/або на термостат. Клапан на кришці теж потрібно перевірити, бо як @Sasa сказав він би мав стравлювати, якщо тиск більше 1.5 атмосфери.
Та зараз морози, нижній буде холодний досить часто, в мене навіть машина не встигає до 90 прогрітися поки я 5 км на роботу їду. Басс, та й стрілка на приборці в нього посередині, термостат нідочого. Якщо термостат зарано відкривається то по трассі стрілка буде до середини недоходити. Якщо ж запізно - то перевалювати за середину на прогрітій машині завжди. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Я б почав проблему з питання які патрбуки рве? Один і той самий чи всі різні? Патрубки оригінальні чи вже міняняні? Якщо так то на які? Якими хомутами стягнуті. Рве посередині чи стягує з фланця? Жарти жартами але не раз я стикався з таким що натягнуті були шланги так що рвало їх від розриву. В тому числі колись на В3 в мене рвало верхній на радіатор. Бо в оригіналі він трошки зігнутий і дорогий, то ставили будь-що пряме. Від того й починалися проблеми... Клапан на кришці перевірити важко. Хібащо знімати бачок і тиснути в нього повітрям. ПРостіше поміняти вона копійки коштує.