Тема для флуду

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем scirocco, 11 лис 2009.

  1. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
  2. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
  3. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
  4. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    Ай нід хелп
    тудей ай побачив шо май дверка іс пішла по пезді !!
    незнайшов шось подібного тому пишу тут може хтось шось порадить !!
    Пасажирська дверка закрилася і більше не відкривається ні з салону ні із двору і з сигналки також не відкривається коли вставляю ключ він не повертається ( хечбек 3дверний відкрити задні двері і викрутити той болт що тримає ручку не можу ((
    отож питання як відкрити дверку ЗДИРАТИ ОБШИВКУ І ЗВІДТИ ВТИКАТИ НА ЗАМОК ?? ТА ЯК ЙОГО ТУДОЮ ВІДКРИТИ ??
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Якщо двері не відкриваються, обшивку не знімеш. Спробуй відтягнути нижній ущільнювач скла, пропхати туди якусь шпильку, намацати язичок замка і натинути на нього. Далі, коли двері відкриються, розбирай і шукай поломку.

    P.S. Зовсім скоро ця тема набере 100 тисяч переглядів, з чим всіх віта авансом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    бачив як то роблять металевою лінійкою
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    І я таке бачив, товариш захлопнув дверку, ключі були всередині, мучився десь пів години, відкрив через ущільнювач чимось за формою як лінійка.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Колись описав процедуру тут Заклинила задня дверка
    Нажаль photofile.ru не працює вже тому картинок нема. Якщо будуть питання - питай. Суть в тому що добиратися до замка треба зсередини, витягнувши ущільнювач зі сторони салону.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    • Мі-мі-мі Мі-мі-мі x 1
  10. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
  11. stpuh

    stpuh Новачок

    Авто:
    Купую Volkswagen Caddy LIFE дизель, 77 кВт (105 л.с.)
    Добрий вечір, потрібна ваша допомога, купую
    Volkswagen Caddy LIFE, дизель 77 кВт (105 л.с.), механическая коробка передач, пригон з Німеччини з розмитненням, є два варіанти авто Євро 3 і Євро 4, з моїм бюджет є з хорошою комплектацією і зовнішним виглядом Євро 3, і є Євро 4 но в гіршому вигляді і комплектації. Допоможіть з вибором який купувати євро 3 чи євро 4
     
  12. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Не спеціаліст, тільки знаю що в нас поки що нема значення. То якщо їхати в Європу, там важливо. Я би брав євро 3.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там різниці між євро 3 і 4 як кіт наплакав. Шо то шо то вже димить і срає на сьогоднішній день. Варто думати про Євро5,6,7. А вибирати між 3 і 4 нема сенсу. Якщо подобається той що євро 3 то бери і не парься.
     
  14. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    Всім привіт і знову гольф мене зай*** як тільки може !
    як провірити чи робочий термостат не знімаючи його??? !
    рве патрубки вже 3 раз прориває патрубки замахався тосол купувати карлсон не включається ! верхній патрубок шо йде до радіатора гарячий , а нижній холодний типу не відкриває велике коло ! але пічка гріє нормально але чи залежить це від того??? отож питання чому рве патрубки від старості чи від тиску ?
     
  15. Bandit_666_

    Bandit_666_ Початківець

    Авто:
    #mk2
    а і забув стрілочка температури стоїть посередині ну інколи чуть-чуть правіше відхиляється!!!
     
  16. marchello

    marchello Місцевий

    Авто:
    2008 Caddy 1.4 газ IV покоління (перед тим 2 роки Таврія)
    Там точно правильний тосол? Нє, я не спеціаліст, але мені свого часу тут дуже вчасно порадили дивитися на колір рідини. В мене червоний, а я ледве не влив синій. Якщо правильний, то патрубки треба нові. Останнім часом купляю запчастини оригінал, щоб не попалося якесь фуфло дешеве.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Термостат ні при чому. За тиск в системі відповідає кришка розширювального бачка, верніше клапан інтегрований в ній. Має стравлювати коли більше ніж півтори атмосфери всередині чи шось таке.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якщо нижній холодний то дивись на радіатор і/або на термостат. Клапан на кришці теж потрібно перевірити, бо як @Sasa сказав він би мав стравлювати, якщо тиск більше 1.5 атмосфери.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Та зараз морози, нижній буде холодний досить часто, в мене навіть машина не встигає до 90 прогрітися поки я 5 км на роботу їду. Басс, та й стрілка на приборці в нього посередині, термостат нідочого. Якщо термостат зарано відкривається то по трассі стрілка буде до середини недоходити. Якщо ж запізно - то перевалювати за середину на прогрітій машині завжди.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я б почав проблему з питання які патрбуки рве? Один і той самий чи всі різні? Патрубки оригінальні чи вже міняняні? Якщо так то на які? Якими хомутами стягнуті.
    Рве посередині чи стягує з фланця?

    Жарти жартами але не раз я стикався з таким що натягнуті були шланги так що рвало їх від розриву.
    В тому числі колись на В3 в мене рвало верхній на радіатор. Бо в оригіналі він трошки зігнутий і дорогий, то ставили будь-що пряме. Від того й починалися проблеми...

    Клапан на кришці перевірити важко. Хібащо знімати бачок і тиснути в нього повітрям. ПРостіше поміняти вона копійки коштує.
     
    • Корисно Корисно x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)