Ставив на 3м овський двосторонній скотч. Дуже важливо попередньо добре почистити і обезжирити. Дивився мультівани каравели і просто т5/6. Від 10к до 20к. Розброс колосальний. Залишилося навчитися оприділяти оригінал від бердичева. Теоретично по вінкоду можна. А повнопривідних не так і багато доречі. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Загасили близько шостої вечора. Вітер західний, понесло далі на схід від Львова. Сказали поки не виходити на вулицю. Якраз такий добрий дощ йшов, ціла злива. Ну хто там поблизу, то в криницях воду би перевірити. Коло податкової нічо не видно і не чути. Я взагалі не читав новин, аж мені прийшло повідомлення від товариша з Закарпаття! Але тоді вже якраз загасили. А чо загорілося? Не знати, думаю напевно що п'ятниця-вечір, вже люди думкою на вихідних на шашликах.
Всім привіт. Цікавить чи хтось чув про варіанти самостійного встановлення латки на пробите колесо в польових умовах. Тимчасово щоб доїхати на шиномонтаж. Чи просто запаска і не вигадувати...
В двох словах, що з тим всім робити? І чи після таких дій на шиномонтажі візьмуться зробити нормально? Пошукаю ще на ютубі. Нещодавно мав пригоду за містом і просто вирішив викликати мобільний шиномонтаж... 550 грн. Зараз така сума не проблема, але якби десь подалі від міста, то би вийшло дорожче.
Я таким комплектом 2 рази користувався і нічого не переробляв на шиномонтажі. Так їздив без проблем Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
А в Штатах вже стільки машинок Тесла, що до безкоштовних зарядок вишиковуються черги наче в совєтах за яйцями: Хто звідтіля, просвітіть будь ласка, невже воно настільки дорого/незручно зарядити машину вдома, що люди стоять в таких чергах? Чи час власника Тесли не такий дорогий? Я би напевно плюнув стояти в такій черзі.
мабуть, більшість живе у висотках, а не в селі з гаражем )) крім того, ті станції мабуть не 220 в, а більше (або потрібний якийсь дорогий спецзарядний пристрій), то не так що втикнув шнур від машини в розетку і вуаля, як телефон )
А ще я думаю, що спрацьовує закон ринку. Якщо є такі черги до безкоштовних зарядок, то сто метрів далі повинні бути платні для тих, хто не хоче чекати.