Не будь такий категоричний. Кожний двигун має свої температурні режими роботи вказані виробником. В мене наприклад діапазон від 90 до 105 град. Перший вентилятор вкл. при 92 град другий при 102 град. І в пробках для мене норма 100 град. Але ніколи не падає нижче 90. Дізеля мають іншу специфіку. В них водяні канали в блоці і в ГБЦ набагато грубші ніж в бензинових і через те охолоджуються набагато сильніше і на трасі коли помпа працює на високих оборотах температура може бути навіть нижче 80 град.( звичайно в розумних межах) . Для дизелів то не страшно для запалювання солярки температура не є основний показник. Для бензину температура грає набагато більшу роль і через те температура бензинових не має права опускатись нижче встановленої виробником
Ну який ти впертий! ))) Поперше 2Е ніколи не ставились на Ауді, та й кріплення не підійшли б, про коробку взагалі мовчу. На аватарі написано не 2Е а 2.0Е. Ну хіба ж ти ніколи не бачив як в аудюхах на багажнику пишуть обєм мотора і букву(не мотору). Так і в нього. Наприклад тут:
А я хочу сказати, що в мене один датчик. 4-ох контактний. І видає він як на комп, так і на приборну панель. Далі - я користуюсь показами МФА. При любій температурі, що показує Стрілка, МФА показує температуру масла в межах 92-96 градусів. Коли в мене стов Г60 + стара приборка- так ж фігня була. На цьому двиглі приборка змінена і так само видає. В чому тут халепа??
Як я знаю, то "Е" означає що то повний інжектор. Бо є ще 2.0 - моноішжектор. Народ а тепер скажіть що робить??? МІняти знову термостат??? Чи валити кудись і підключати комп? Але що він покаже на стоячому автомобілі??? В мене ж проблема на трасі з температурою!!!
ти спо чатку оприділись, чи напевно, чи точно. Або підпиши шкалу.))))))))))) катався б ти і не парився..........
Скоріше всього в тебе не тримає термостат. Він не перекриває мале коло, коли температура падає. Я так думаю що в тебе не рідний VAG- овський термостат (вони пів машини коштують:D), а якийсь з замінників. Можна поміняти іне треба їхати на станцію. Він міняється досить просто якщо знизу в тебе доступ до помпи не закритий гідраком, або ше чимось( не памятаю як на АВК), або зверху знімаєш помпу і все. просто треба мати тільки якісний шестигранник шоб помпу відкрутити. З неоригіналами термостатів проблема.... можна пару штук перебрати поки попадеш на добрий. А можеш їздити поки він зовсім не накриється, але при холодах буде довго нагріватися.
коштує оригінал 10-15 баксів, а не пів-машини. навіть мотор з кпп і мозгами не коштує пів-машини. навіщо чоловіка лякаєш??))))))) міняється ще простіше - на яму, знизу два шестигранних болта відкрутив - зняв пластмасовий патрубок і випав тобі термостат. помпи ніякої знімати не треба.
Оригінал ...це коли на ньому стоїть заводський номер. Я ні разу не бачив в нас в продажі оригіналу. 10-15 дол коштують то що в нас продають...є ліпші є гірші. Зади на польські сайти запчастин і подивись скільки коштує оригінал VAG. --------------------------------------------------------- Не будь такий серйозний тре трохи гумору добавляти ....часом (то я про пів машини)
Двигун то може працювати і від 0 до 105, але норма 90!!! Питання: Як Ви думаєте чому він включається вже при такій темп.? Відповідь: Тому що, норма 90!!!
Добав ще 100 грн і буде ціна в нашихї магазинах. І де ти бачив щоб в нас хтось купував термостат за 300-400 грн. Через те їх і нема в продажі. чи ви шуток не розумієте чи що. Вон Роман з Проді уже свого пасата за 400 грн продає .....хто дасть більше ... будем як Тимошенко припортовий продавати
В міських корках тоді халепа треба постійно ту картонку виймати!!! Поміняв я термостат, привезли мені оригінал. А ефекту "0". Їздить машина далі при температурі +/- 80, при тому радіатор і нижній патрубок холодні. Замітив таку штуку - вентилятор включається коли стрілочка переповзає за 90, але зразу на 2у швидкість і збиває температуру відразу до 80-83 градусів. Може це через датчик??? Скільки їх є??? На трасі ж вентилятор не задіяний!!! То чого ж температура 80????