температура ОР 2.0Е

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем Dizel, 28 вер 2009.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    по-мойму )
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А по мойому 2Е, якщо вірити автавру :haha:)))))))
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не будь такий категоричний. Кожний двигун має свої температурні режими роботи вказані виробником. В мене наприклад діапазон від 90 до 105 град. Перший вентилятор вкл. при 92 град другий при 102 град. І в пробках для мене норма 100 град. Але ніколи не падає нижче 90. Дізеля мають іншу специфіку. В них водяні канали в блоці і в ГБЦ набагато грубші ніж в бензинових і через те охолоджуються набагато сильніше і на трасі коли помпа працює на високих оборотах температура може бути навіть нижче 80 град.( звичайно в розумних межах) . Для дизелів то не страшно для запалювання солярки температура не є основний показник. Для бензину температура грає набагато більшу роль і через те температура бензинових не має права опускатись нижче встановленої виробником
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну який ти впертий! ))) Поперше 2Е ніколи не ставились на Ауді, та й кріплення не підійшли б, про коробку взагалі мовчу.
    На аватарі написано не 2Е а 2.0Е. Ну хіба ж ти ніколи не бачив як в аудюхах на багажнику пишуть обєм мотора і букву(не мотору). Так і в нього. Наприклад тут:
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Помоєму в даному випадку Е це клас автомобіля... Як в мерсах. С-калс, Е-клас і т.д... +1 SASA.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Сорррррррі :)
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    А я хочу сказати, що в мене один датчик. 4-ох контактний. І видає він як на комп, так і на приборну панель.
    Далі - я користуюсь показами МФА. При любій температурі, що показує Стрілка, МФА показує температуру масла в межах 92-96 градусів.
    Коли в мене стов Г60 + стара приборка- так ж фігня була. На цьому двиглі приборка змінена і так само видає. В чому тут халепа??
     
  8. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    Як я знаю, то "Е" означає що то повний інжектор. Бо є ще 2.0 - моноішжектор.
    Народ а тепер скажіть що робить??? МІняти знову термостат??? Чи валити кудись і підключати комп? Але що він покаже на стоячому автомобілі??? В мене ж проблема на трасі з температурою!!!
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ти спо чатку оприділись, чи напевно, чи точно. Або підпиши шкалу.)))))))))))
    катався б ти і не парився..........
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    попробуй дідівський метод - прикрий картонкою радіаторрррррр
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Скоріше всього в тебе не тримає термостат. Він не перекриває мале коло, коли температура падає. Я так думаю що в тебе не рідний VAG- овський термостат (вони пів машини коштують:D), а якийсь з замінників. Можна поміняти іне треба їхати на станцію. Він міняється досить просто якщо знизу в тебе доступ до помпи не закритий гідраком, або ше чимось( не памятаю як на АВК), або зверху знімаєш помпу і все. просто треба мати тільки якісний шестигранник шоб помпу відкрутити.
    З неоригіналами термостатів проблема.... можна пару штук перебрати поки попадеш на добрий. А можеш їздити поки він зовсім не накриється, але при холодах буде довго нагріватися.
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Einspritz - впорскування пального, інжектор
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    коштує оригінал 10-15 баксів, а не пів-машини. навіть мотор з кпп і мозгами не коштує пів-машини. навіщо чоловіка лякаєш??)))))))
    міняється ще простіше - на яму, знизу два шестигранних болта відкрутив - зняв пластмасовий патрубок і випав тобі термостат. помпи ніякої знімати не треба.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Оригінал ...це коли на ньому стоїть заводський номер. Я ні разу не бачив в нас в продажі оригіналу. 10-15 дол коштують то що в нас продають...є ліпші є гірші. Зади на польські сайти запчастин і подивись скільки коштує оригінал VAG.
    ---------------------------------------------------------
    Не будь такий серйозний тре трохи гумору добавляти ....часом (то я про пів машини)
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Двигун то може працювати і від 0 до 105, але норма 90!!!
    Питання: Як Ви думаєте чому він включається вже при такій темп.?
    Відповідь: Тому що, норма 90!!!
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    ВАГ коштує від 200 до 300грн! http://www.exist.ru/price.aspx?pid=F0B017EF&sr=72
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    мля...........прийдеться свого Пассата за 400-600 грн продавати........халепа)))))
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Добав ще 100 грн і буде ціна в нашихї магазинах. І де ти бачив щоб в нас хтось купував термостат за 300-400 грн. Через те їх і нема в продажі.
    чи ви шуток не розумієте чи що. Вон Роман з Проді уже свого пасата за 400 грн продає .....хто дасть більше ... будем як Тимошенко припортовий продавати
     
  19. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    така ціна - бо ти сі був писав, що термостат коштує половину вартості авта))))))))))))))))))))
     
  20. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    В міських корках тоді халепа :nea: треба постійно ту картонку виймати!!!


    Поміняв я термостат, привезли мені оригінал. А ефекту "0".:sad:
    Їздить машина далі при температурі +/- 80, при тому радіатор і нижній патрубок холодні.
    Замітив таку штуку - вентилятор включається коли стрілочка переповзає за 90, але зразу на 2у швидкість і збиває температуру відразу до 80-83 градусів.
    Може це через датчик??? Скільки їх є???
    На трасі ж вентилятор не задіяний!!! :scratch_one-s_head:То чого ж температура 80????
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)