температура ОР 2.0Е

Тема у розділі 'Audi', створена користувачем Dizel, 28 вер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    можливо через датчик. не давно в моєму все було гуд. але на рівному місці став збивати до 70 градусів. я мав датчик тому зразу поміняв - температура нормалізувалась (на приборці)

    Датчик там 1 - 4-ох контактний. справа не так в тій температурі, як він видає покази на ЄБУ - і той вже контролює вприск палива. відповідно розхід може бути більший
     
  2. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Датчик стоїть в радіаторі. До нього підходить фішка з 3-ма проводами. Ніякого реле не повинно бути.
    Скільки б вентилятор не дув все одно термостат відповідає за подачу холодної ОР в двигун.
     
  4. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Блін, п'ять сторінок флуду!!!! Dizel читайте матчасть!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:dance::dance2:;)
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо в тебе 3-ох контактний на радіаторі то тоді не правильно підключений на датчику і вкл. зразу 2 га щвидкість. якщо двух контактний то поміняй на дачтику дроти і тоді буде або тільки перша або тільки друга.
    Гірше з температурою. Щось зовсім не зрозуміло. Якщо нижній і радіатор холодний то тоді в тебе мало б працювати мале коло і двигун мав би грітись, а він навпаки не гріється. Так не буває. Треба ще раз все провірити.
    Провіряй так: На ХХ нехай гріється. Ти пильнуй при якій температурі відкриється термостат. Це зразу відчуєш коли десь коло 90 град різко потепліє верх радіатора. Значить термостат справний (не дивись що новий). Якщо верх радіатора не потепліє а на приборці буде більше 100 град. значить термостат на сміття (не важно що новий ..таке буває).
    Після першого випадку коли рад. потепліє нехай гріється до включення вентилятора... при тому нижній патрубок має бути такий самий як радіатор і подивись на якій температурі вкл. вентилятор. В принципі не має дуже сильно значення чи швидкість перша чи друга вентилятора, головне щоб охолоджував. пророби це все і дай сюда будем бачити що в тебе не так
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Непереливайте з пустого в порожнє!!!! Перелистайте попередні теми!!!!!
    Блін!!! пишуть люди, так, якби перший раз бачили авто і його внутрощі!!!!
    АЖ ПРОТІВНО!!!!
    ЧАЙНИКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Останнє редагування: 5 січ 2010
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну хто чайник, а хто самогонщик :D. В автора допису проблема з температурою. якщо в нього дійсно постійно 80 град то має перерозхід по бензину, а це гроші. В опису його ситуації є якісь не точності, або він не правильно проводить діагностику свого теплообміну. Через те пропоную йому провірити все ще раз з початку. Ми на форумі а не в гаражі, де все можна оприділити за пів години.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Поставив двигун 2Е. Колись стояв РВ. Потіт нормальний!!!!!!!!!!!!
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Постійна температура на мому 2Е 90-93
     
  10. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Непереливайте з пустого в порожнє!!!! Перелистайте попередні теми!!!!!
    Блін!!! пишуть люди, так, якби перший раз бачили авто і його внутрощі!!!!

    АЖ ПРОТІВНО!!!!
    ЧАЙНИКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
     
  11. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    Все працює як ти й написав:
    До 85 градусів радіатор і патрубок холодний, потім усе прогрівається, при температурі 90-93 включається вентилятор (мабуть 2а швидкість, бо крутить швидко). Після виключення вентилятора температура падає десь до 80 градусів, нижній патрубок теплий, радіатор холодний. А їдеш по місту (трасі) температура 80.
     
  12. Dizel

    Dizel Початківець

    Авто:
    Audi B4 80 Avant 2.0E
    А ти професор! :bad: У мене є проблема, незнаю що робити! Мануалів начитався, а незнаю де підвох! Думаєш мені нема, що робити???
    Дивний ти!!!!
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    може в тебе перепутані місцями дроти на розємі, котрий втикається в термодатчик включення вентилятора
     
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    всерівно до 80 вона охолоджуватись не повинна. дивись датчик температури. заміни попробуй
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить тут може бути дві ситуації.
    Або термостат спрацьовує при температурі 83-86 град. і тоді все коло прогрівається до 93 град і тоді вкл.вентилятор. (Припускаєм що всі датчики і приборка справні)
    Або брешуть датчик температури що на приборку, або сама приборка. Бо вентилятор вкл при 92-93 гра. Але тоді на приборці має бути десь біля 100град.(а в тебе якраз показує температуру включення вентилятора) бо приборка бере температуру на горі коло ГБЦ, а датчик вентилятора стоїть внизу. (Тут припускаєм що термостат справний).
    Термостат на відкриття провіряється в баняку на кухні з термометром.
    Приборка легко провіряється на правильність показань температури з допомогою змінного опору. В тебе на приборку йде один дріт з троьх контактного датчика темп. коло ГБЦ. Піключаєш до нього змінний опір ..другий кінець опору на кузов...вкл. запал. і виставляєш опір по мультиміру так щоб приборка показала 50...90 ...110грд. Таблицю цих опорів можна взнати по коду твого двигуна в ЕЛЬЗі. Я на жаль зараз ЕЛЬЗИ під руками не маю...переустановлював систему і зараз щось не грають драйвери..і поки не виясню ЕЛЬЗУ ставити не буду. Зайди на інші форуми і попроси цю таблицю опорів для перевірки приборки. І таким чином виясниш що бреше.
     
    Останнє редагування: 12 січ 2010
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Кум мене наштовхнув цими роздумами на цікаву гіпотезу. Ось що писав автор:
    Якщо припустити що не працює у вентилятора (термовиключателя) перша швидкість а датчик на приборку показує на ~8-10 градусів менше ніж реально то вентилятор включаеться коли ОР нагріта до ~100 градусів хоча приборка показує ~92.
    Таким чином коли приборка в нормальному циклі показує 80 то реально є нормальна т-ра 90 градусів.

    Щоб підтвердити гіпотезу єдине що лишилось перевірити - чи дійсно не перепутані у фішці 1-ша і 2-га швидкості... і чи 1-ша швидкість працює. Це можна зробити тестером і пінцетом
    Удачі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)