термостата і датчик температури

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vovik07, 20 лис 2017.

  1. Andriy251992

    Andriy251992 Початківець

    Авто:
    jetta 2 1.3 1987 карбюратор
    Поняв
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Знімати ГБЦ, дивитись, робити, ставити на місце і гойра.
    Бо більше ніц тут не поможе, раз така канєтєль
     
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Знімати ГБЦ - самий дорогий і складний варіант, можна почати з простішого...

    Я ж описував, як би я підійшов до того питання... доречі воно в порядку зростання вартості робіт/запчастин.
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Перший сніг, і машина продинамила мене((((
    Сьогодні зранку завів і зразу стрілка температури від 0 до макс почала підніматись + червона лампочка блимала. Зразу заглушив двигун, глянув - а під капотом сухо, рівень антифризу в нормі. Пішов ще раз заводити, і при включенні запалювання (не запуску двигуна) знову стрілка поповзла і лампочка блимала. Спішив на роботу, тому нічого не відєжднував, але буду ввечері дивитись. З чого почати?
    В мене є 2 датчики на термостаті: чорний і червоний + 1 в радіаторі (вкл/викл. вентилятора). Єдине в суботу монтував (важко влазила) магнітолу, міг десь щось відєднати/перебити і т.д.?
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    то скоріше всього
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Напевне магнітолою закоротив на массу дріт від датчика от стрілка на макс і погнала бо чим менший опір тим більша т-ра.
    [​IMG]
    Правда дивно, що провід від ДТОЖа робив в центральній частині панелі.Відєднай магнітолу - там буде видно.
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Пізно попав додому, з того що знайшов, то якщо зняти чорну фішку з датчика - на панелі все ок, паро раз блимне червоний діод і гасне. А якщо вдягнути фішку - постійно блимає і теспература росте. На фішці побачив надломану ізоляцію (обвів кружком на фото). Не факт, що контакт добрий. Але сам не міг одночасно поправляти провід і дивитись на панель((
    Може магнітофоном і не наробив шкоди) В кого які думки?
    [​IMG]
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Надломаний провід на массу не коротить. А в тебе він по симптомах на массі сидить. То ж шукай далі... Хоча я теж можу помилятися, я не сертифікований автоелектрик.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А, доречі. Поміряй датчик т-ри мультиметром по тому графіку що я скинув. Може він винен.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Проблему виправив))) Виявився датчик поганим, але трохи набавився тим.
    Оскільки мультиметра не маю, поїхав зразу на Зелену (шрот) і взяв інший датчик. Не запихаючи його в антифриз підключив до фішки, виглядало ок - стрілка на місці, лампочка не блимає. Поїхав додому, встановив і завів....стрілка полізла в максимум.
    Знову поїхав на шрот, розказав хлопцям і вони порадили звернутись до електрика, який живе декілька хат від них (Юра, вроді тут добре згадували про нього). По симптомах він сказав пробувати інші датчики, бо якщо проблема в проводці, то стрілка завжди ляже в максимум, незважаючи чи підключений датчик, чи ні. Також в районі магнітофона немає проводки, нічого спільного воно не має(і сам дивився, нічого навіть близько не прокладено).
    Дали третій датчик, зразу запхав, прогрів - все стало на свої місця))))

    П.С. другий датчик був холодний, і він напено ще не ввійшов у робочий діапазон коли я пробував, а коли я запхав в теплий/гарячий антифриз - закоротив.
    П.С.С. Електрик моментально сказав, що датчик... і порадив такі речі брати нові, або бути готовим до підбирання робочого.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    "П.С.С.C. Дякую всім за поради" ;)
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)