ТЕХ.ОГЛЯД питання тавідповіді.

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем SIK, 8 бер 2011.

  1. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    13-ки. є .а раніше тільки настирливим давали без хабаря.але потрібно порахувати що вигідніше тиждень жити на городоцькій 124 чи дати хабар і займатись своїми справами.у нас далеко не європа.(серед вовків виєш по вовчому)
     
  2. TrAnce

    TrAnce Початківець

    Авто:
    Passat variant B4 GT 1994г/р дв.2Е, МКПП
    Талон на 2013р. пластиковий отримав тиждень тому, всі послуги обійшлися...
    80грн. діагностика
    десь біля 150 - квитанція про походження ТО
    + ще деякі витрати декому хто посприяв цьому, хоча міг і не віддячуватися, просто якось не пасує.
    податок мав бо купив авто минулого року а реєстрував цього, квитанцію зберіг.
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    І я нарешті пройшов ТО. Повністю легально і без ніяких проблем.
    Насамперед на одному з СТО (яке порадив наш одноклубник - за що йому дякую) за 100грн пройшов ТО (їхня головна умова - відсутність тонування і шоб номер кузова був в порядку). Потім оплатив 58грн за послуги ДАІ, 88грн за пластиковий талон і 65 грн податок за 2010 рік.
    Оскільки аптечка в мене валялася вже давно прострочена і заллята якоюсь речовиною всередині (її навіть в руки брати не хотілося - не то що шось використовувати з неї) - то практично всю її викинув і купив нову за 38грн. Правда вміст її не відповідав http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0465-98 але все ж, хоч шось. Таку щоб відповідала вище наведеному списку мабуть треба шукати в аптеках.
    Також купив новий нормальний вогнегасник ВП-2(з) (а так приблизно він гасить http://www.youtube.com/watch?v=8sp2O5qYjx8) за 79,50 на Луганській, оскільки тут http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1128-97-%EF вичитав що з 1.01.2011 маса вогнегасної речовини повинна складати для легкових автомобілів не менше 2кг та й до того ж у мене був польський 400мл пінний вогнегасник (а так "гасить" він http://rutube.ru/tracks/2075522.html?v=a10...dd4eccdf8fc13bb - дивитися з 8хв.)- користі з якого якщо не дай Бог прийдеться використовувати - майже нуль.
    На жаль вогненагасник набагато ширший і під сидіння не вліз (але в співробітника на Сандеро нормально вліз - так шо залежить від моделі авто). Але до речі згідно з тою ж Постановою "Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає
    ДСТУ 3961-2000 для відповідного типу транспортного засобу, і
    вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях, визначених
    підприємством-виробником. У разі коли конструкцією транспортного
    засобу зазначені місця не передбачено, медична аптечка і
    вогнегасник повинні розташовуватись у легкодоступних місцях. " - забрали в кінці слова "крім багажника автомобіля" - так що я мабуть тепер возитиму цей більший вогнегасник саме в багажнику.
    В ДАІ на Городоцькій принципиво не придиралися. ДАІшник виявився ввічливим і взагалі нормальною людиною - давно таких не зустрічав. Правда чомусь деякі люди документи здавали по півгодини і через це в черзі простояв десь 1,5-2 години, на мене витратив близько 5хв. Потім сказав підігнати машину ближче - глянув лише на номера кузова (і то бігло) можливо на тонування (а в мене воно є але вигорівше і його практично не видно) і на наявність вогнегасника, аптечки, знака аварійної зупинки - спитав чи вогнегасник і аптечка нові - на тому огляд закінчився.
    +30хв почекав і отримав пластиковий талон ТО 2013.
    Якщо б не купляв аптечку і вогнегасник весь ТО обійшовся б лише у 320 грн + бензин. Теоретично можна пройти за пів дня.
     
    Останнє редагування: 25 бер 2011
  4. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Насамперед на одному з СТО (яке порадив наш одноклубник - за що йому дякую) за 100грн пройшов ТО (їхня головна умова - відсутність тонування і шоб номер кузова був в порядку). Сорі, цитування щось не працює... Можна адресу (телефон) СТО тут або в приват? Дякую.
     
  5. dimP

    dimP Початківець

    Авто:
    vw Golf2
    похоже SIK,мягко говоря,не очень компетентен в новых правилах прохождения ТО.а их не мешало-бы знать,прежде,чем предлагать такие услуги!
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    было б неплохо если бы не простозакидывался укор в сторону человека, но и чтоб он подкреплялся соответствующими объяснениями.
     
  7. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А я завжди вважав, що оплачую за цей рік і за наступний. Цікаво... Хто ж в нашій гондуржаві дасть щось безкоштовно авансом? Може є лінки на якісь юридичні роз'яснення?
     
  8. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    дякую за критику.не зрозуміло у чому я не правий.обгрунтуй.
     
  9. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Блін мене та процедура чекає в вересні:diablo: Правда я роблю так, проплачую податки, сервіс, а потім дзвоню до знайомого, йду на Городоцьку і отримую талон :)
    А що зараз замість того на лобовуху видають пластик?
     
    Останнє редагування: 27 бер 2011
  10. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    вже, як рік часу!
     
  11. dimP

    dimP Початківець

    Авто:
    vw Golf2
    Пожалуйста,подкрепляю объяснениями!Я думал об этом уже давно известно всем! http://poltava.info/news/poltava/it...rtnih-zasobiv-za-2011-rik-ne-splachuetsja.htm
     
  12. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Нашо платити податок за 2010рік, якщо я вже проплатив в 2009р на два роки?
     
  13. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    не розумію у чому я не прав?прочитай уважно усю тему про усе це я вже писав.окремо запитував коли авто зареєстровано для того щоб визначити розмір податку, або чи його не потрібно платити.
     
  14. AlfaS

    AlfaS Початківець

    Авто:
    Dacia Duster 1,5 dci
    ТО 2011

    Привіт - мені треба до 09 04 2011 пройти ТО .
    Авто Гольф-2 1985 р.в. 1,6 Д . Чи можеш допомогти і скільки це мені сумарно буде вартувати ? Напиши будь ласка в ПП і № тел .
     
  15. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Поступила інформація з "конфеденційного джерела" що немає талонів ТО і до 1 травня не буде... відповідно ДАЇ отримало директиву не штрафувати до 1 травня за відсутність або прострочку ТО. Хтось може бути другим джерелом щоб підтвердити цю інформацію
     
  17. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
  18. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    Глава держави пропонує скасувати обов’язковий техогляд

    Сьогодні Президент України Віктор Янукович внесе до Верховної Ради України проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень". Це повідомила на брифінгу Радник Президента України - Представник Президента України у Конституційному Суді України Олена Лукаш.

    Вона зазначила, що основною метою даного законопроекту є спрощення порядку проведення обов’язкового технічного огляду і контролю за технічним станом транспортних засобів; усунення невиправданих витрат власників автотранспорту на послуги, які не мають відношення до безпеки дорожнього руху; ліквідацію існуючих корупційних механізмів пов’язаних із обов’язковим технічним оглядом транспортних засобів; скасування неефективних та надмірних регуляторних процедур.

    Даний проект також конкретизує взаємовідносини між інспектором та водієм на дорозі, встановлює мінімальну кількість документів, які повинен мати водій для можливості керувати автомобілем.

    Говорячи детально про законопроект Глави держави, Олена Лукаш повідомила, що основною і головною новацією цього законопроекту є скасування в Україні проходження державного технічного огляду і скасування талону про проходження державного технічного огляду.

    На сьогоднішній день усі транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, підлягають обов'язковому державному технічному огляду. Такий огляд здійснюється підрозділами Державтоінспекції, а перевірка технічного стану таких транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду – уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією.

    З січня 2009 року по сьогоднішній день для перевірки технічного стану транспортних засобів було уповноважено 1 125 суб'єктів господарювання. За даними Державтоінспекції, загальна кількість зареєстрованих транспортних засобів на сьогодні становить 9 млн. 500 тис. одиниць. Щорічно технічному огляду підлягає близько 6 млн. транспортних засобів різних типів.

    “Отже щорічно 6 млн. автовласників змушені звертатись до органів Державтоінспекції для проведення технічного огляду. Ця процедура пов’язана з витратою часу, з необхідністю стояння у чергах і вимагає відповідних фінансових витрат”, – зауважила О.Лукаш.

    За проведення Державтоінспекцією технічного огляду одного автомобіля автовласник сплачує 36 грн. без урахування вартості талона техогляду. Вартість же самого талона коштує ще додатково 110 грн. Вартість протоколів про перевірку технічного стану транспортних засобів становить від 120 до 200 грн. залежно від типу транспортного засобу. Таким чином, щороку українські водії вимушені сплачувати за технічний огляд від 876 млн. грн. до 1 млрд.860 млн. грн.

    “Як свідчить досвід, чинна система технічного огляду не дозволяє забезпечити реальний контроль за технічним станом транспортних засобів. У більшості випадків (за оцінками експертів, близько 90 :wacko: власники транспортних засобів отримують талон про проходження технічного огляду без здійснення перевірки, купуючи медичні довідки та талони за допомогою налагоджених корупційних схем. За оцінками експертів, щороку обсяг таких неофіційних корупційних платежів становить суму біля мільярду гривень”, – підкреслила Радник Президента. Саме тому, за її словами, Глава держави запропонував реальні заходи для руйнування і знищення цієї налагодженої корупційної системи.

    Проектом пропонується скасувати державний технічний огляд.

    Одночасно, для окремих категорій транспортних засобів пропонується запровадити спрощену та абсолютно прозору процедуру обов'язкового технічного контролю.

    Безумовному звільненню від проходження обов'язкового технічного контролю підлягають легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, незалежно від строку експлуатації. Це також стосується причепів, мотоциклів, мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів. Якщо ж легковий автомобіль використовується у комерційних цілях, то його власник повинен кожні два роки проходити обов’язковий технічний контроль. Для вантажних автомобілів та автомобілів таксі встановлюється щорічний технічний контроль. А от для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, така перевірка повинна здійснюватись двічі на рік.

    Такі заходи дозволять значно скоротити кількість транспортних засобів, що підлягають технічному контролю - з 6 млн. до 1,5 млн. щорічно.

    Як підкреслила Олена Лукаш, за даними Державтоінспекції проведення державного технічного огляду нині покладено на працівників автомобільно-технічної інспекції, чисельність якої складає 1 357 чоловік. Скорочення кількості об’єктів контролю сприятиме раціональному використанню робочого часу цими співробітниками Державтоінспекції, які замість формальної перевірки довідок зможуть зайнятись організацією, контролем та безпекою дорожнього руху.

    Проектом передбачається усунення Державтоінспекції від проведення обов’язкового технічного контролю. Такий контроль буде здійснюватись виключно суб'єктами господарювання. Для одержання права на здійснення обов’язкового технічного контролю такому суб’єкту необхідно лише подати документи, які засвідчать наявність у нього обладнання, яке дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів. Причому обладнання може належати цьому суб’єктові не тільки на праві власності, а й на умовах оренди.

    Такий порядок дозволить ліквідувати існуючу складну, корупційну і непрозору процедуру уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю.

    Відтак, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю.

    За Державтоінспекцією у цій сфері закріплюється повноваження щодо: ведення реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю; здійснення державного контролю за додержанням ними вимог законодавства у цій сфері; формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.

    Олена Лукаш зауважила, що у проекті чітко визначені вузли автомобілю, які підлягають перевірці під час перевірки технічного стану: системи гальмового і рульового керування; зовнішні світлові прилади, пневматичні шини та колеса; світлопропускання скла; газобалонне обладнання (за наявності); інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, перевірятися не будуть.

    За результатами обов'язкового технічного контролю транспортного засобу, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, складається протокол перевірки технічного стану, який видається водієві транспортного засобу.

    У протоколі буде визначений строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю цим транспортним засобом. Сам бланк протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу буде документом суворого обліку.

    Технічний опис та зразок протоколу буде затверджений Кабінетом Міністрів України.

    Водночас, О.Лукаш підкреслила: скасування обов’язкового технічного огляду не означає втрату контролю за ситуацією на дорогах.

    За її словами, дані Державтоінспекції щодо причин аварійності вказують на те, що доля дорожньо-транспортних пригод з причин неналежного технічного стану транспортних засобів у нашій країні є вкрай незначною. Основними ж причинами дорожньо-транспортних пригод у 2010 році були: порушення правил маневрування (39,5 :wacko:, недодержання дистанції (20 :wacko:, перевищення швидкості руху (17,3 :wacko:, порушення правил проїзду перехресть (6,7 :wacko:, виїзд на смугу зустрічного руху (3 :wacko:, керування у нетверезому стані (2,5 :wacko:.

    Несправність транспортних засобів зумовила менше 0,3 % від усієї кількості дорожньо-транспортних пригод.

    Наведене свідчить, що існуючий механізм обов'язкового технічного огляду всіх транспортних засобів, який є надзвичайно витратним та тривалим для автовласників, не впливає на безпеку дорожнього руху.

    “Очевидно, що бажання автовласника утримувати транспортний засіб у справному стані з метою створення безпечних умов для власного життя та здоров'я є значно більшим стимулом, ніж нав'язана державою формальна процедура проходження перевірки”, – переконана Радник Президента.

    До того ж, зауважила вона, чинним законодавством запроваджено дійсно ефективні механізми запобігання участі у дорожньому русі несправних транспортних засобів, які становлять ризик для інших учасників дорожнього руху.

    Зокрема, заборонена експлуатація транспортних засобів у разі наявності технічних несправностей чи невідповідності вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. У випадку виявлення таких транспортних засобів інспектор Державтоінспекції може заборонити їх подальший рух.

    О. Лукаш наголосила, що Президентом України у даному законопроекті також пропонується зменшити кількість документів, які вимагаються для керування транспортними засобами. За чинним законом будь-який водій зобов'язаний мати при собі посвідчення водія, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також страховий поліс цивільної відповідальності.

    На сьогодні продовжують існувати також низка застарілих та вкрай обтяжливих регуляторних процедур у сфері автомобільних перевезень. До таких слід віднести, наприклад, вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на управління транспортним засобом.

    “Доцільність такої вимоги сумнівна. Такі вимоги стають тягарем для громадян України та суб'єктів господарювання, що використовують транспортні засоби. Розвинуті держави давно відмовилися від їх застосування”, – підкреслила О.Лукаш.

    Змінами до Закону України "Про дорожній рух" пропонується встановити, що для керування транспортним засобом водієві тепер буде необхідно мати: посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а також страховий поліс цивільної відповідальності.

    Крім того, скасовується існуючий на сьогодні обов'язок водія мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування автомобілем та дорожній (маршрутний) лист і документи на вантаж, що перевозиться.

    Це означає, що для керування автомобілем достатньо мати звичайне водійське посвідчення, реєстраційний документ на цю машину і страховий поліс. Навіть якщо автомобіль і не належить водієві на праві власності, для керування ним достатньо мати реєстраційний документ на цю машину. Такі новації дозволять, по-перше, спростити порядок допуску до керування транспортними засобами, по-друге, усунуть необхідність здійснення додаткових витрат на придбання бланків та оформлення довіреностей, і по-третє, забезпечать належну реалізацію конституційного права громадян на розпорядження своєю власністю.

    Олена Лукаш зауважила, що новації у зв'язку із запровадженням обов'язкового технічного контролю транспортних засобів також стосуються змін у законодавстві з питань страхування. Вона повідомила, що Глава держави запропонував доповнити Закони України "Про страхування" та "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" такими положеннями:

    договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів укладаються лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю; строк, такого договору не може перевищувати строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю; страховики зобов’язані надавати Державтоінспекції інформацію про укладання таких договорів.

    Це дозволить забезпечити дотримання власниками наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, обов’язку проходження такого контролю.

    Як зауважила О.Лукаш, останнім часом також поширилася практика безпідставних перевірок працівниками підрозділів Державтоінспекції транспортних засобів фізичних та юридичних осіб. Такі дії порушують права і свободи громадян. Причина цього полягає у відсутності на рівні закону чітко і конкретно визначених підстав для зупинення працівником міліції транспортного засобу.

    “Змінами до Закону України "Про міліцію" Глава держави пропонує встановити такий вичерпний перелік. Крім того, працівник підрозділу міліції повинен буде повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу та суть вчиненого ним правопорушення. Проектом також обмежуються випадки проведення перевірки співробітниками Державтоінспекції наявності договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

    Таке право працівники ДАІ матимуть лише при: складанні протоколів щодо порушень правил дорожнього руху чи оформленні матеріалів дорожньо-транспортних пригод.

    Такі новації дозволять зменшити кількість безпідставних зупинок і перевірок транспортних засобів співробітниками Державтоінспекції, сприятимуть підвищенню рівня правової культури у спілкуванні між правоохоронцями та водіями”, – сказала О.Лукаш.

    Законопроектом також передбачено внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення. Ці зміни передбачають скасування адміністративної відповідальності водія за: непередачу для перевірки документів на право керування транспортними засобами – такі документи достатньо буде просто пред’явити для перевірки; керування водіями транспортними засобами без талона про проходження державного технічного огляду – такий талон взагалі відміняється, а тому і відповідальності за його відсутність бути не може.

    Разом із тим, пропонується встановити адміністративну відповідальність: за несвоєчасне проходження технічного контролю водіями транспортних засобів, що підлягають обов’язковому контролю (штраф від 340 грн. до 425 грн.); за видачу документа про технічну справність транспортного засобу, який підлягає обов'язковому технічному контролю, без проведення перевірки його технічного стану (штраф від 1 700 грн. до 2 040 грн.); за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу (штраф від 1 700 грн. до 2 040 грн.).

    Адмiнiстрацiя Президента України
     
  19. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    ТО отменят уже на следующей неделе
    Олег ПОРТНОВ — 16.04.2011
    Оценивать предложение президента в Раде будет Янукович-младший - глава подкомитета по вопросам автомобильного транспорта.
    Изображение
    Водители сами будут следить за исправностью своего авто.

    Президентский законопроект еще не внесен в Верховную Раду. Но как объяснили «КП» представители парламентского комитета по вопросам транспорта и связи, все предложения главы государства, как правило, рассматриваются в неотложном порядке. С учетом того, что следующая неделя сессионная, они считают, что в ближайшие дни законопроект об отмене ТО утвердят.

    К слову, оценивать автомобильное ноу-хау президента будет его сын. Виктор Янукович-младший возглавляет подкомитет по вопросам автомобильного транспорта.

    Напомним, президентскую инициативу озвучила советник главы государства - представитель президента в Конституционном суде Елена Лукаш.

    - Основной и главной новацией этого законопроекта является отмена прохождения государственного технического осмотра и отмена талонов о прохождении такого осмотра, - заявила она.

    Лукаш также пояснила, что обязательный государственный техосмотр предлагается заменить на обязательный технический контроль транспортных средств. Его будут проходить коммерческие авто, грузовики, автобусы, такси. Вместо пластикового талона им будут выдавать протокол о прохождении техосмотра. Заниматься этим будут фирмы, у которых есть оборудование, позволяющее проверять исправность транспорта.

    Водители обычных легковушек и мотоциклов от этой волокиты освобождаются. По логике вещей, обязанность следить за исправностью своей машины теперь останется только на совести самого водителя.

    - Каждый автовладелец будет сам проверять машину. Захотел провести диагностику - пожалуйста, на СТО, - говорит генеральный директор Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров Олег Назаренко. - А ГАИ от этой функции полностью отстраняется. Милиция должна следить за соблюдением законов, а не проверять исправность машин. Украина - последняя страна, где ГАИ занимается техосмотром. Во всем мире водители сами следят за исправностью своих машин.

    Олег Назаренко не исключает, что техосмотр, а правильнее - диагностику, все же придется проходить при оформлении страховки на машину.

    - Не каждая серьезная страховая компания решится связываться с развалюхой или явно неисправной машиной. Поэтому при оформлении полиса вам могут предложить СТО, где можно пройти диагностику. Но это не будет «обязаловкой».

    Кстати, в середине февраля Верховной Раде уже предлагали отменить обязательный государственный техосмотр. Парламентарии тогда провалили этот документ. А народный депутат Анатолий Гриценко вообще считает, что прибыльное дело просто отдадут в руки частников: страховым компаниям и сертифицированным СТО.
     
  20. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)