Ага давай всі так будемо робити і тоді взагалі наша влада зрозуміє шо люди самі за це платити будуть і взагалі без ремонтів доріг будемо... Гарантії нема, але це як мінімум може зменшити ризик. а про які ти 400грн? Я проти платити податки і дорожні збори, але я не проти ТО. Тобто відмінити податки і т.д. але тех.огляд на СТО лишити полюбому.
А щоб мати гарантію треба міняти систему ТО, наприклад в Росії авто старші 5 рокві проходять ТО щороку, а авто які на гарантії ТО не проходять, в сусідній польщі ТО можна отримати на 3 місяці і на 1 рік, це залежить від стану авто.
якого хрєна я за ці ями маю платити два рази - податок з власників ТЗ я як і багато інших чесно щодва роки оплачую, котрий саме на ці потреби повинен використовуватись, а не на латання дірок в бюджеті чи покупку мейбахів для тих ганд**** А ТО не скасовано, просто заберуть ці функції від ДАІ і передадуть іншим "недержавним" структурам під пильне "державне" кришування, від цього він ніяк дешевший не стане, і автовласники ніфіга від цього не виграють. І будем ми його дальше купувати тіки по іншому ціннику. А для того щоб його чесно проходити, як скажімо у Європі, влада повинна хоча б щось робити для свого народу, а не грабувати і гвалтувати його, тримати в належному стані дороги, від стану котрих в першу чергу залежить тех. стан наших з вами авто, нам навчитись не давати хабарі, а закони не читати а виконувати. Але це в вкраїні ГОНДУРАС унріал. Тому ТО залишиться як би воно по новому неназивалось. Ну неможе наша влада забити цю золоту курку.... неможе
Може адже з її яєць вилупилося діамантове курча: тепер в ДАЙця буде більше повноважень на зупинку транспорту, а при нагальній(бездавальній) потребі засомніватися в справності автотранспорту і можна попросити відкрити багажник для перевірки тиску в запасці, а там можна знайти щось цікаве чи просто потратити ваш час щоб ДАЙти і переконати що ТО пройдене. Доки автівки ДАЙців не будуть обладнані компутерами з базой данних проавто та відео фіксаторами до тих пір буде працювати фраза "ТИ мені нерозказуй що я можу а чого неможу", і до тих пір ми будемо чекати нової западлянки, а вони в свою чергу знайдуть лаз для вигідних для них законів. МОя думка що ТО потрібне але прозоре: приїхав на сервіс, оглянули авто по параметрам які важливі для безпеки дорожнього руху(якість фарбування і стан обшивки салону ролі грати не повинно) все гуд- виписали талон і їдь катайся. Неможна випускати на дороги авто які просто розсипаються а таких ще багатенько.
Тут я не згоден. 100% впевнений що власники СТО не підуть на співпрацю з "рішалами". СТО хоче заробляти, і воно зацікавлене так сказать з клієнта отримати гроші за ремонт.... Звичайно що вищевказане має рацію якщо СТО проводить ТО і займається ремонтом. А таке проходження ТО як в с.Бартатові це направду фількіна грамота, там купили ніби мінімум обладнання, купили дозвіл, купили органи і проводять ТО, ну карочє опять двадцать пять все через попу....
яка кількість дтп через поганий стан доріг - в нас незнаю але в москалів: Из них - 25 % ДТП происходит из-за несоблюдения скоростного режима водителями на дорогах. - 15 % ДТП происходит из-за нарушений правил проезда перекрёстка. - 10 % ДТП занимает выезд на встречную полосу движения. из-за нарушения ПДД водителями транспортных средств в состоянии опьянения - 6% из-за нарушения ПДД пешеходами - 16% из-за неудовлетворительного состояния улиц и дорог - 21% из-за эксплуатации технически неисправных транспортных средств - 0,6% Сумма долей больше 100%, так как в некоторых ДТП задействованы более одной причины в нас думаю ситуація подібна, отже починати треба з організації дорожнього руху(розмітка, знаки, щоб все було гарно видиме) і з якості доріг!
а ми і так платимо але іноді ціна - власне життя такі люди при владі, до речі зараз з літри пального в бюджет йде 50 коп. а може і більше ще + підвищене мито знаеш так я ти більшість думають в іншій країні це правильно, в нас ..... але як то кажуть час від час чуєш про трагічні аварії на дорозі
Виходячи з того що в нас ніхто не оглядає транспорт після ДТП то такий випадок вважають (причиною)- "несправився з управлінням". Мій знайомий розбив вісімку гальмуюючи на перехресті, його кинуло на опору ЛЕП: причина написана "несправився з управлінням" хоча насправді закис правий гальмівний супорт("-" статистиці несправних авто). А якби майстер проводив ТО а не рішала, то він би побачив що правий блин покритий іржой що свідчить про несправність. А скільки ДТП через те що водія засліпило зустрічним транспортом??? ДАЙці невраховуюють такі покази, вважають що винуватець "відмазується" Наша проблема не в тому що ми хочемо легко пройти ТО, отримати посвідчення водія а в тому що Ми хочемо щоб це було прозоро і небуло головної болі а з нашим менталітетом завжди знайдуться рішали, СТО які за подвійну ціну будуть по інтернету видавати талони про ТО. Я впевнений що кожен з нас буде згоден раз на два роки виділити один день для проходження огляду але не тиждень як зараз. Я проходивши медкомісію заплатив подвійну ціну але за те щоб мене провели по лікарям без черги і виписали довідку на наступний день а не через три дні.
Тож як потрібно було їхати до перехрестя щоб так тормозити??? Погодься що там швидкість була аж ніяк не 50... Він що їхав з ТО цього дня, чи ТО проходив місяць тому чи більше і до цього часу не чув що в нього одна сторона не гальмує?
Згоден! швидкість була не 50 а 80км /год (хай навіть 100) та при гальмуванні на світлофорі на рівній прямій дорозі його просто швиронуло через зустрічку в стовп. Невже це схоже на помилку водія? + до всього те що закис супорт було видно неозброєним оком. В мене стаж водіння 10 років і от ситуація підклинив колдун на ренохі і на сухій дорозі гальмує норма(навіть на слизькій дорозі) а на слякоті при швидкості 30-50км/год машина кидаеться в сторону на більшій швидкості все добре. А якби СТОшники чесно виконували свою роботу то вони б зробили заміри різниці тиску в гальмівних контурах чи хочаб подьоргав той колдун. А не дайо...увались бо якості лако-фарбового покриття!!!
Є ще друге читання попереду І чому тут радіти??? От заставлять СТО, давати сертифікати справності авто, і будуть не водіїв ї..ти а СТОшників, от тоді вам прийдеться заплатити на тому СТО в 10, а то і 20 разів більші суми ніж ви давали в ДАІ.
А в нашій країні по-іншому неможна!!! Або перекинуть повноваження контролюючого органу за техстаном автомобілей на страхові компанії - "цивілка" є обов"язковою, а видавати ми її будемо тільки тим автомобілям, який пройшли "медогляд" на певних СТО !!! Так легше контролювати неконтрольований на сьогоднішній день потік "чорного налу" за той же техогляд... Мені здається,що не все так просто... P.S. оптиміст - погано проінформований песиміст!
Анекдот про песиміста і оптиміста Взуттєва торгівельна фірма відправила в Африку двох вивчати ринок збуту: Вернулись. Один - супер...... ринок великий всі ходять босі. Другий - Погано .......всі ходять босі ринку майже нема.