тормозна система

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ЛЮБІК, 4 лют 2015.

  1. Арсен

    Арсен Початківець

    Авто:
    bora 1.9 tdi
    в мене була аналогічна ситуація. Проблема була в головномву циліндрі!
     
  2. Slavik20009

    Slavik20009 Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf 4 1.4
    Перша бібіка))
    Вирішив проблему!
    Це погано затягнуті болти були! Коли тормозив то по болту яка жилізяка била, от і давало дивний звук!
     
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    При натисканні на тормоз падають холості оберти на 200-300 об. на газу, на бензині менш відчутно. Це вакумний підсилювач тормозів? Шипіння і т.д. не помічав, але нестабільні оберти дістали.
    З чого і як починати шукати причину?
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Дивився до шланга, там де він заходить в вакуум, є прокладка і якщо його порухати вверх/низ - рухається, і утворюється щілина - може тут бути причина? Шланг вроді цілий.
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Так , друже , я тебе розумію. Я вже задовбався боротися з такою проблемою на своєму пассаті б3. В мене проблема схожа , але коли стою на місці і двигун заведений то побарабану , тисну на тормоз чи ні , все працює нормально, А от на ходу , коли підкочуєшся до перехрастя, скидаєш на нейтраль і вона ні з того ні з сього заглохла. Доречі хтось казав що Б3 не можна зоводити з передачі. Як каже мій знайомий " я уже так сто раз делал" головне заводити на вищих передачах 3 або 4-та. Тепер по ділу. Робота на газі дуже залежить від суміші газ\повітря.
    scrap В тебе обороти падають коли машина на ходу чи на місці? Клапан між вакуумом і колекторам стоїть?
     
  6. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    переважно, коли докочюсь на світлофорі або скидую на нейтралку і гальмую. Плюс при ближньому просідаю оберти > 100 об, і десь читав, що також симптоми нецільності вакуума.

    так, є. Але я незнаю для чого він і відповідно незнаю як провірити
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Тепер питання щодо самого вакуума (в мене 7 "): код мого не знаходиться в наявності на екзісті, на іншому форумі такого не знайшли декілька років тому. Що додатково потрібно міняти у випадку, якщо ставити 9"?
     
  8. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Коли міняв помпу, гарно роздивився передні гальма, і потрібне втручання. Заміна шлангів, рідини, і....потрібна порада:
    зараз в мене стоять звичайні 239 мм, супорта мали б мати якісь резинові патрубки, яких немає, але є багато болота, і подібно на те, що вони підклинюють - з внутрішньої сторони дуже маленька площа гальмує, і +- 3 см від краю бліна ржава площа(вище на 1 мм від місця стику з колодкою).

    Теоретично є 2 шляхи виправлення:
    1. Переходити на 256 мм (б/в) - шукати взборі блін, колодка, супорт.
    Плюси: краще тормозить, покращення в машині і т.д.
    Мінуси: зимові 13" не підійдуть (не критично)
    Незнаю, але є догадка:
    • в мене ВУТ 7" - незнаю чи підійде, шукати 9" - тоді і тормозний циліндр потрібно.
    • поворотні кулаки?
    • шарові опори?
    2. Беребрати існуючі, замінити бліни і напевно колодки(хоча ці проїхали небагато, але не факт, що вони не криво стерті від поганого прилягання).

    В цінах не орієнтуюсь, цікавить +- бюджет 1 варіанту.
     
    Останнє редагування: 18 кві 2016
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Перейшов на 256 мм, по ціні: комплект (диски, супорти, ступиці) мені обійшлось 2000 грн, у Львові віддавали за 1400 грн, але не дуже було з чого вибирати.

    Тепер наступне питання: в мене ВУТ 7" і ГТЦ 20мм, чи варто переходити на 9" і 22мм? Так як тормозить, мені підходить (відчутно краще, ніж було), але із заводу на 256 мм тормоза ставили 9" і 22мм.
     
  10. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Доцільно ставити підсилювач 9 і циліндр 22, я вже казав, перевірено на власному досвіді.
     
  11. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні забрав машину з СТО, де була заміна задніх колодок в барабані + тріснула магістраль біля заднього колеса, і відповідно заміна обох (металеві трубки). Тепер педаль гальм веде себе по іншому((( До заїзду на СТО хід педалі був 3 см, то тепер по відчуттях в 2-3 рази більший і плавний, немає такого твердого місця. Якщо натиснути підряд декілька разів - твердіє, і поведінка стає подібною, на ту як було. Раз пробував різко затормозити - машина гальмувала, але писку коліс не було.
    В чому може бути причина:
    1. Колодки притираються
    2. Погано прокачані галма
    3. Повітря в системі
    4. Відсутність тросу ручного гальма

    П.С. на СТО полюбому поїду, бо трос ручного гальма не підійшов.
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Імхо тут твоя причина!
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    +1. Але поїзди пару днів, якщо нічого не зміниться то перепрокачка.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вертаюсь до питання гальм, потребую пораду. Власне після повторного відвідування СТО, встановлення тросів ручного гальма, нічого не змінилось, хоча майстер казав що зміниться))) Я привик до того, як гальмує.
    Але після купівлі ще одного авто (Лагуна 3), то почалась повна ж...па...
    В Лагуні робот і гальма при легкому доторканні реагують, і то так, що в хід 1-2 см машина стає як вкопана. І перші рази я на Гольфі чуть не догнав паро раз попередню машину(( Планую мати 2 машини, тому треба щос робити з гальмами.

    Спереду я рік(або 2) назад встановив 256 мм комплект, але залишив старий вакуум (7") і головний циліндр (20 мм). Я тішився, як гальмує до недавна...Жаль, що співпало втручання в систему гальм і купівля нового авто, важко порівняти.
    Я розумію, що ідеально ще все замінити на 9" і 22 мм, але питання фінансів наразі стримує...

    Питання, з чого почати:
    1. Банально поїхати, залити новий DOT-4, перепрокачати гальма в СТО Комфорт (передостанній раз там робив і задоволений) і зміниться? Але той DOT, що є - катається десь 1 рік (а може 2), тобто йому не малоб чогось бракувати.
    2. Шрот, купівля нового ГТЦ 22 мм - чи він сумісний з 7" ВУТ? Далі п.1
    3. Шрот, купівля нового ГТЦ 22 мм + ВУТ 9" і п.1?

    Чи Гольф стара машина, і апріорі не буде гальмувати так як я б хотів?

    П.С. міняти задню балку на дискові гальма, хіба втіхаря від дружини))) бо скаже що не мудрий
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Залиш як є. Дружина і сімейний бюджет скажуть тобі - велике дякую.
    Не порівнюй гальмівні системи в мшинах різних епох і буде тобі щастя.
    Я коли пересідаю з рентала (новісінької машини) на свою то мені теж кошмари сняться що колись я таки вїду комусь в зад ;)
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну якщо ти не можеш різким ударом по гальмах пустити мшину в юз то спочатку дивись в сторону перепрокачки (тобі ж Разор писав), далі вже можна грішити на манжети ГТЦ і міняти його і ВУТи.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Проблема скоріш за все в гтц
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    в юз не пробував пустити машину, але якщо зупинити її треба - зупиняється, але таке враження, що педаль дійсно "в поліку"

    П.С. напевно все таки зїзджу на прокачку
     
  19. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Дивну штуку сьогодні помітив((
    Коли завів машину, педаль гальма була тверда, ніби не працює вакуум ГТЦ. Але при русі декілька раз натиснув педаль із зусиллям - стала як має бути (мяка). Таке вже було двічі сьогодні, перерва між їздою десь 4 год. До того не помічав проблем з вакуумом(
    Пробував на заведеній машині педаль гальма, чи не провалюється. Оберти двигуна в нормі (вичитав, що коли мембрана має дирку/тріщину - оберти плавають, при витисканні педалі).

    Приїхав пізно, погода паршива - не заглядав під капот...але підозрюю, що нічого не побачу((

    В кого які думки?

    П.С. єдине, що перед тим робив, то проїзджав через глибоку калюжу і через 100 метрів паркувався. Але хз як воно могло внести таку зміну...і морозу не було.
     
  20. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Переглянь задній розприділювач гальм. Таке було на г 2 у мене...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)