Троянить на холодну, пропуски і т.д. ПИВО ТУТ!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Sebastian del Maar, 26 гру 2015.

  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    мені зробили вебасто, тепер якщо ним машину 10-15 хв прогріти проблем немає. Це тепер як аспірин, голова перестала боліти, но причина залишилась :sad:
    попробую лікві моллі побризгати на трубки, може десь зашкварчить;)
     
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    понакупляють шроту, а потім голову морочать нормальним людям :))):crazy::rock:
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Клапан вентиляції провіряв. Ці твої пропуски запалювання 100% підсоси повітря. Підсоси можливі - починаючи з клапана вентиляції, всяких трубок і кінчаючи заднім сальником колінвала. ФСІ шні двіжки дуже чутливі до лишнього повітря
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    там того клапану нема, його типу заглушили, щоб газ поставити:sad:
    потім доберусь то сфоткаю покажу
    Доречі, з наступаючим!
     
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      55,5 КБ
      Переглядів:
      322
  6. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    тепер фото нормальної якості. там де ця пластина в оригіналі мав бути великий клапан вентиляції, а тепер просто така тюнінг фігня, щоб форси газу влізли справа.. доречі, а може то пропускає в місці де масло підтікає, позначено стрілкою..
     

    Вкладення:

    • Unbenannt2.JPG
      Unbenannt2.JPG
      Розмір файлу:
      224,9 КБ
      Переглядів:
      332
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хе... ясно що нічого не ясно...))))
    Виглядає що клапан вентиляції з кришки взагалі викинули... а вхід заглушили пластиною... А куда тоді пустили гази з картера ?????. На виході з катрера все одно має стояти клапан щоб повітря в картер не попадало... Заглушити вихід з картера не могли бо там тиск газів і порве сальніки .... Зачить або клапан вентиляції поставили десь в другому місці, або придумали якусь свою приблуду.
    З тим тре розібратись.... Не ясно чому тільки на холодно троїть.... бо як іде підсос повітря то він і на горячо іде..... хоча може той клапан стоїть в другому місці і на горячо перекриває щось.... То треба дивитись знизу щоб побачити як влаштовано перекриття газів з картера.
    То місце звідки в тебе гонить масло теж може мати підсос.... бо як виганяє масло то може пускати повітря.... і поки двигун холодний то та щілина відкрита а потім двигун попрацював трохи і забив маслом ту щілину і підсос пропадає (то трохи виглядає фантастично, але всяке буває) - попробуй уплотнити то якось
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та фігня то все. Якщо б був підсос то була б проблема з обертами 100%. То шо пропадає на гарячу підсос то фантастика.

    Якщо троїть значить полюбом у щось з системою вприску/запалення. Або заливає циліндр, або навпаки мало бензи, або пальне не горить там. Пов"язувати з тим, що на холодну суміш сильно збагачена, йде вприск великою кількості бензини.
    А також з тим, що на холодну скоріше за все запалення стає сильно раннє для того щоб вихлоп горів у випуску для прогрівання каталізатора. Так як каталізатор працює тільки коли нагрітий. Працює так певний час і запалення змінюється на нормальне.

    При прогріві машина працює на завищених обертах, потім падають до +\- 1000об/хв і плавно спускається до ХХ в міру прогріву. Так от троїть тільки на етапі завищених обертів?
     
  9. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Повторяю,
    коли машина на завищених прогрівочних - все окей, ковбаса починається як тільки стрілка обертів падає після прогрівочних до нормальних.. тоді ковбаса, хлопки з вихлопної (недогорівший бенз?) і так десь 3-4 хвилини, за той час мигає чек-енджін.. після 3-4 хвилин все стає на свої місця і все окей..
    Якщо під час ковбаси педалью газу підняти оберти до >1000 то тоді теж все окей, чек перестає мигати і не ковбасить нічого..
    от так от..
    схиляюсь до того що форси накрились, особливо в 1му циліндрі, так як хер зна коли їх міняли + так як вони на FSI прямо в циліндри втикнуті - може їзда на газі їх за деякий час і знищила завищеною температурою горіння газу
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А вихлоп нормально дує??? Може кат забитий? На завищених обертах і повітря більше тому нічо дивного все згора якось і краще випуск працює.

    Сумнівно. Але на таких машина обовязково маєстояти варіатор кута запалення для газу. він є?
     
  11. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    вихлоп дує норм, з обох труб..
    як той варіатор виглядає?
    я знаю тільки що воно при газі ще додатково трохи бензи вливає щоб охолоджувати формунки
     
  12. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    В холодну погоду є такє , при запуску пару сикунд троянить і білий дим з вихлопу з запахам бєнзи но це максимум 5 сек. Я не парюсь, точніше вже схарився паритись і забив, і Тобі раджу забити.

    Розумію що різні мотори, ніяких схожостей но порада двох пивків стоїть :pleasantry:.
     
  13. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Треба регульнути газову установку. Таке часто буває. Спробуй не їздити на газі(взагалі не вмикай) десь 100-200км. Чи зникне та несправність після того. До речі форсунки бензинові часто забиваються коли газова установка стоїть.
     
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    пробував їздити тільки на бенз, не помогло, проблема лишилась, чим холодніше на вулиці - тим більше ковбасить (
    не охота міняти форси не будучи на 100% впевненим, 400 євро як не як (
    хлопки з вихлопної + миганя чека = скора попа каталізатору!
     
  15. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    1.Варіатор це комплектуюча з газового обладнання зменшує кут запалення при збільшенні обертів, і на ТФС МУСИТЬ бути обовякаво,якщо немає то на великих обертах прогоряють форсунки ,оскільки пального , що проходить черезних,якщо непомиляюсь у 10% еквіваленті загальної суміші бенз-газ недостатньо для їх охолодження,бо часто доставляють Суміжний варіатор(можливо назвав не технічно), який + збільшує подачу палива і відповідно протічність для охолодження через форсунки,як немає обох,або першого ,то сам розумієш ситуацію.
    2.Протестуй форсунки ЖМОТІНА,як буде потреба то міняй ,а не вбивай нормальний апарат,бо як небуде проблем з форсунками ,то всеж повернутись до питання пошуку підсосів,а так як не всі газовики недокінця вміють ПРАВИЛЬНО працювати з простим вприском,неговорячи про прямий ,то впевнений у своїй правоті, оскільки ти Варіаторів або незнайдеш,або пора їх чи його встановити, або замінити.
     
  16. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Ось найшов схему своєї газової (фото в додатку)
    Як форси то протестувати?!
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      73,5 КБ
      Переглядів:
      278
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ніфіга то не фігня. ФСІшнв двигуни мають дуже точне дозування суміші. Власне недостатком цих двигунів є іх абсолютна герметичність. А слабим місцем задній сальнік колінвала - він з фторопласту і крім масла має ще й повітря тримати, але його на довго не вистарчає.
    В даному випадку скоріше всього проблема у магістралі вентиляції картера... там наробили якоїсь хімії звязаної з газом і тепер тре вияснити де.
    Форсунки в тебе добрі - видно по діагностиці. Компютер регулює ними подачу бензини, якщо не зможе регулювати то ти зразу відчуєш. Перша форсунка - підзабита іі можна почистити, але вона робоча.
    Діагностика показала що пропуски по циліндрах хаотичні - а це явний признак підсосу.
     
  18. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    доречі, проїхав на вихідні 1200 км, по дорозі назад к-ка разів вискакувала нова помилка, чек горів постійно, поки не стреш.. тоді за деякий час знову загорявся..

    грішу на клапан вентиляції бензобаку, пишуть форуми з ним саме така проблема
     

    Вкладення:

    • image.jpg
      image.jpg
      Розмір файлу:
      32,9 КБ
      Переглядів:
      263
  19. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    я так розумію що ті форсунки або забиті або повністю поломані і тоді не працюють взагалі. Вірно? Їх чистити можна тільки хімією, ультразвук не катіт :sad:
    звідки видно то що форси ок?
    На гольфі напруга в групі всюди завжди була однакова, а тут скакає як дурна по циліндрах...:sad:
     
  20. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Ось та приблуда, яка в мене стоїть.. її поставили замість оригінального клапана PCV, щоб вмістити туди форсунки для газу..
    TurboPerformance Shop
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)