троїт мотор г2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kish, 23 гру 2013.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так. Але оскільки напруга генерується ЕБУ а не дтожом то не факт що поганий датчик. Спад напруги може бути через поганий контакт в системі чи ЕБУ. Якщо винен датчик то автор не міг не помітити різницю між таблицею і показами у 2 кОм

    Якщо опір не скаче разом з напругою то боюся датчик справний.
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я написав, що якщо автор впевнений в надійності контактів при всіх замірах.

    Дискретність сучасних китайських мультиметрів не настільки висока, щоб виміряти пропадання опору н адесятки секунд. Тому, власне, і міряється напруга, щоб виявити оці перериви в живленні. Мав таку саму ситуацію на аудюсі з ДТОЖем. Замір імпендансу був добрий, а напргуа скакала. Переконавшись, що надійність всіх з"єднань і контактів до ЕБУ добра - замінив ДТОЖ і возрадувався.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Судячи з цього допису тут напруга не скаче тому і дискретність не має відношення до замірів.


    В яких рамках скаче напруга і з якою частотою? І крім того навіщо міряти напругу між не повязаними між собою ніяким боком контактами. 3 - на ебу, 4 - на приборку.

    І ще раз задам питання:
    "До чого призвело скидання фішок на холодному моторі? Щось змінилось?"
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дискретність має значення при вимірюванні опору, тому і міряють напругу.
    Але оце про +8... Температура ОР то може і +8 бути, але датчик міг сам ще так не остигнути і показвувати трошки більше реально.

    Розпіновку я не дивився. Але якщо це так яік кажеш ти - то звісно сенсу немає. Міряти треба між контактами які ідуть на ЕБУ, або тоді між 3 і масою.
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я не даром питався "відносно чого мірялась напруга", стрибки напруги при замірах говорять про це, що найімовірніше десь є поганий контакт, якщо припустити що ЕБУ її видає правильно.

    Тому якщо мірялось відносно клеми АКБ, то тре переконатися що контакт з клемою був надійний, якщо відносно мотора чи інших частин підкапотного, то скоріш за все що є погане заземлення.
    Що саме наштовхнуло на таку думку, це те, що є напруга 0.3В на моторі, це забагато... звичайно що припускаю, що автор заміряв відносно мотора.
     
    Останнє редагування: 10 січ 2014
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    0,03В. Це нормально. І то це на фішці, а не між масою мотора і "-" клемою.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки різниці між вимірами напруги і опору немає - хто не знає закону ОМА той сидить дома)))))). І то і то має скакати - якщо поломане, або не має скакати - якщо справне. Міряти обовязково між контактами на ДТОЖ. Принцип роботи простий. ЕБУ подає опорну на ДТОЖ і реагує на зміну опорної, яку робить опір в ДТОЖ в залежності від температури. Найточніше то провіряти напругу - тільки тре колотися в дроти (псувати їх - за звичай вони в тих місцях з часом відламуються) і починати з холодного двигуна. Міряти і дивитись на зміни по мірі нагріву - все має бути плавне. Самі величини опору чи напруги можуть різнитися і залежності від ДТОЖ (там великі граничні допуски), але не має бути скачків
    Виробник допускає максимум 0.25
     
    Останнє редагування: 10 січ 2014
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Все вірно, я цього не заперечую. Просто кажу, якщо скачки опору часті, з періодичністю менше секунди, наприклад, то тестер їх не виловить.
    Для цього міряється напруга, там скачки можна побачити.

    Тільки після допису Саші залишається відкритим питання чи автор міряв там де треба.
     
  9. XottabichVWB3

    XottabichVWB3 Початківець

    Авто:
    VW Passat B3
    Я вибачаюсь, опечатка вийшла, напруга скаче на 2 - 4 контакті від 10,1В до 10,3В...десь 1 раз за 2 сек. Не виключаю того що був поганій контакт...так як на фішці знизу були заведені додаткові провода на 1-3 контакт
     
  10. XottabichVWB3

    XottabichVWB3 Початківець

    Авто:
    VW Passat B3
    Так, обороти двигуна піднялись
     
  11. XottabichVWB3

    XottabichVWB3 Початківець

    Авто:
    VW Passat B3
    ТАк міряв там де треба...коли писав, не вірно назвав номери...
     
  12. XottabichVWB3

    XottabichVWB3 Початківець

    Авто:
    VW Passat B3
    Також трохи грішу на мультметр...на стільки точно ним можна все виміряти не відому. Але те що ДТОЖ не справний, це вже вияснили.
    Заказав новий, ось такий 357919501A...привезуть в середу...потім напишу, що з цього вийшло. Дякую всім за поради, вони мені дуже допомогли
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)