Ну-у-у це канєшна не до мене, бо я не є контролюючий орган. Хіба, можу процитувати слова того таксиста, проте не підтверджу і не спростую. Але, чого ж не зробиш для нормальних людей?, кароче на тобі скрін з ФБ такого собі Сергія Партики, він вроді би директор чи власник львівського таксі "Софія" і він всім у ФБ каже, що в нього всьо повністю офіціно і він виступає завжди проти нелегалів, яких понад 90% (ІМХО), лови скрін, шукай його і питай, гадаю що він більш обізнаний в тих питаннях. На даний час це утопія, бо за це ніхто не дрючить. Та й фірми таксі - в основному не фірми таксі, а юридично - фірми з надання інформаційних послуг (такий собі посередник між водієм, який мав би бути ФОПом з ліцензією та клієнтом). Тому розумійте, що скарги ваші в фірму на водія, це те саме, що запити холодною водою. Максимум, це з водієм розпрощаються, але йому пох, бо існує багато інших фірм. А також, компанія котра надає інформ.послугу не вправі перевіряти ліцензію чи ще щось у водія. Бардак, шо нє? а є люди, котрим не байдуже таку послугу ми теж надаємо, тобто ноу проблємс дорогий клієнте а це вже х.й.з., бо не відомо хто вам попадеться, чи старий пердун чи братюшаня шумахєр, але і таке ми виконаєм, звісно якщо ж попросите чи принаймі вкажете Коли ми - водії виконуємо замовлення, то нам теж приємно бачити нормальну адекватну людину, а не довбоYоб@ котрий в п'яному угарі качає "свої придумані права" Далі, троха скрінів без коментів, ви і так всі тут розумні, тому й без коментів. Тут скріни є мої, а є моїх колег по "цеху", все виключно по Львову, все на повному серйозі, все з різних львівських фірм. Я, не хочу стверджувати, що ми з того прікалуємось і дико тащемся, але шо є - то є!
Ох, які ми ніжні... .... соррррі, але шось провтикав, шо можу чиюсь психіку задіти, ну не получилось беземоційно, проте об'єктивно )
то не про психіку мова, а про те, що ти декларуєш без жовчі і об"єктивно, і в той же момент доливаєш жовчі і суб"єктивності
1. за ради цікавості; 2. такий в мене стиль висловлення думки; 3. ху''Юбер намагався називати так, щоби максимально передати реальність. Ще питання?
до кінця недочитав, не вистачило сил на твою поему. Прикол в тому що мені як клієнтові убера по барабану як воно водієві убера. Подобається тобі чи ні - раз приїхав, то значить вези. Відносно машин - їздив убером у Відні, Мадриді, Копенгагені, Варшаві.. всюди завжди сервіс на вищому рівні. Круто коли на простий убер приїжджає новесенький мерседес E-класу або коли водій тобі пропонує безкоштовну воду, коли ти ввечері після концерту додому їдеш. Так от, до чого я, не варто казати, що убер це гівно, гівно - це люди які в уркаїні із-за поганого життя перетворили цю справді хорошу ідею на гівно. Доречі, ви тут всі такі патріоти, а той ж убер в Росії (де я вже його постійний клієнт) працює зовсім по іншому, набагато краще. Колись у Львові їздив на 000 - єдиному сертифікованому таксі до євро2012, но спаскудилось воно до я німогу. Чайові з принципу не даю, колись завжди давав і в 90% випадків водятли навіть не дякували... ні то ні, перестав давати.
Розжував ти Рома все гуддд..... Я теж можу багато все розказати про Убер, оскільки починав з самого початку, але не писати, бо терпіння не хватить(та і часу). Покинув них на початку липня, як тільки вони познімали всі бонуси(ну і я як раз поїхав на відпочинок). Після відпочинку здійснив 3 поїздки і все......послав їх на .уй. Катаюсь на Уклоні....набагато краще.
То, ось чому ми часто пересікаємось. Бо я тоже на Уклоні і задоволений. Недавно роздуплився, як брати по "автовзятті" або по "розширених фільтрах" і ващє класно.
Відпишусь також, бо катався на убері і на оптимі. Убер, взагалді як ідея, мав бути дешевшим таксі. Тілкьи от незадача, в нас таксі ітак дешевше нікуди. З одного кінція міста в інше, менше 4 баксів) Хорошу машину і обслуговувати потрібно, а в убері і валять меншу. Так з чого її підтримувати в техстані? Хоча зараз для клієнта ціна без націнок така ж як на оптимі, різниця 5 грн. Стосовно коефіцієнтів, чи згідні ви платити 200+ грн за стандартну поїздку, коли скажімо дощ? Чи все ж таки використаєте "бидлотаксі"? Проте, короткі відстані всерівно дешевше убером. Тому зараз розвелось рагулів, які їздять з добробуту в фешн чи на митну (то я для прикладу) чи з гуртожитка в універ. 98 відсотків водіїв убера - водії інших фірм. Факт. Якшо за вами приїжджає новенька шкода, вона всреівно є на іншій фірмі, а убер це тоді коли коефіцієнти великі, або коли район "тупий". З точки зору водія, лохотрон страшний. Справді, коли сервіс зайшов на ринок, можна було заробити. Але і тоді намахували страшно. До прикладу, в мене братові до виплати не хватає одного замовлення. І тут йому вирубують програму, щранку сказали, в вас був збій. Коли ж ти якось ригнеш на ту виплату, то виявляється, що з виплати йде комісія. Стосовно тарифів, кліжнт платить, як я вже казав на 5 грн менше оптимального, але до водія та сума не дійде, бо комісія шалена. Був момент, коли працювали заради того шоб працювати і йшли в мінус. Стосовно платформи, так, дуже зручно. Мені подобається система рейтингів, все круто і тд. проте внесемо корективу, лдин рагуль може попсути рейтинг огого. Для прикладу, мені поставили одну зірочку за те, що я відмовився розважати клієнтів. Мовляв, ми вам рейтинг зріжемо, бо ви всю дорогу мовчали. Шобл*? І зрізали. ..... стосовно взагалі роботи, вгодити всім неможливо. Одному треба шансон, він ставить мінус, бо його нема. Іншому техно і бла бла бла. про сертифікацію таксі, судячи з рації в зелло, я не чув жодного водія таксі, який б був проти ліцензії. Тільки будь ласка, спростіть її отримання і не відбирайте добрий кусок заробітку. ... всім мир, і памятайте, коли убер вальне коефіцієнти, всерівно ви будете викликати звичайне таксі)
Тут не згоден, користуюсь оптимальним, і кожного разу (за останні 15 поїздок) оптимальне було мінімум на 15грн дешевше, хоча мій кум (а я переважно катаюсь від нього бо пємо разом допізна) постійно пробує мені доказати шо убер дешевше і сидить по пів години чекає коли ж буде дешевше
можливо ти попадав якраз на підвищені коефіцієнти. В будь якому разі, шанс швидше знайти машину за нормальніші гроші за класичними фірмами
Стосовно Партики, тодуже лицемірна людина. Говорить одне, а робить інше. Він власник готел таксі, активно в иступає проти іноблях, в той самий час так само активно їх набирає на роботу. Дізель, ти ж вроді є на каналі в зелці, мав б чути. Там багато чого говорилось за нього
Та я в курсі про всьо і про Партику. Хай Басс в нього поцікавиться, бо ж людина не може збагнути, як то на такий великий Львів всі таксисти поза законом, навіть на укр бляхах. Може, в Партики хоть 2-3 є офіційних з відповідними машинами і доками. )))))))
Та яке то "друге" життя... Звичайна реклама. І до речі дорога там якась горбата - бо трясе машиною як у нас колись на старій Городоцькій... ))))) по факту ми присутні при формуванні систем організації роботи фірм по новому принципу. По суті Убер це величезний таксопарк який не має ні таксі ні зон ремонту ні провірки по випуску на лінію і інших класичних атрибутів таксопарку. чи добре це чи погано - покаже життя. Друга фірма такого типу це Фейсбук - величезна інформаційна агенція, яка не має ні видавництв, ні редакторів, ні журналістів ні інших класичних признак інформагенств. Така система організації роботи більш прогресивна ніж стара. А держави не вспівають в системі контролю за роботою таких фірм і це закономірно бо ініціатива завжди йде з низу. Бо і убер і ФБ і інші такого типу фірми оптимізувались щоб не платити податкіи і збільшити максимально прибутки. Рано чи пізно державний апарат пристосується і буде контролювати. Скоріше всього убер пропаде з ринку бо він був перший і не завжди правильно організовує свою політику. Інші дивляться на його помилки і роблять правильніше. Скандали з убером у Франції тому підтвердження. але і старих таксопарків уже не буде бо вони дуже затратні.. Коротше іде процес формування фірм нового типу. головне не кидатись на то все як сороки на блискучі гудзики - бо це є справжній рагулізм. я по таксі користуюсь просто . маю телефони пяти старих знайомих - хто працює на таксі чи працював чи підробляє.Хтось з них завжди має можливість надати послуги. проїхатись з знайомим завжди набагато приємніше і не важно чи це ламборджіні чи старенький гольф. Це і безпечно, бо таксі завжди було з кримінальним душком і конфліктів ніколи
Правильно @kym , я вангую, що Убер здохне. А це на руку новому Уклону, де клієнт при очікуванні бачить локацію водія в реальному часі. Та й з практики скажу, що мої клієнти з Уклону задоволені самим Уклоном на відміну від Уберу.
Тільки що викликав таксі, щоб з сім'єю доїхати додому(після забави).... Викливав Уклон ...тариф 59грн.....5 хв. очікування нічого....паралельно для цікавості запустив Убер 95грн.....ну нах....через декілька хвилин 80 грн....ну нах.... В результаті Уклон за 6 хв. Мерс Віто 59грн. П.С. Зранку сам їздив до 15-00.
Взагалі то початкова ідея Убера була що любий хто їде на машині і має час і бажання може спрацювати як таксист. потім з того почали робити бізнес.
саме так... це більше як розділення авта і підвезення попутчиків - маю на увазі така ідея була... а перетворилось на таксування без ліцензії
тому олдскульні таксисти і таксофірми встали на диби, вони боялися що не зможуть пристосуватися, але згодом вшарили тему і вже все ок. На кожен товар є свій купець. Комусь подобається система Убер, комусь класичне таксі, хтось скорше зупинить бордюрника, а ще хтось напряму дзвонить перевіреним таксистам. А Убер - це просто програма-посередник між тим кому треба кудись їхати і тим, хто має можливість цю потребу задовільнити. Так само як бла-бла-кар, так само як Букінг. Головне вміти використати цю систему, пристосуватися до неї. І це стосується як пасажирів , так і водіїв. Коню зрозуміло, що з убером їздять ті самі таксисти, що і на звичайних фірмах. Бо багато з них вшарили і пристосувалися. І саме тому "покриття" Убера значно "густіше" і ширше, ніж в будь-якої фірми, неможливо напоротись на відповідь "у вашому районі нема машин", машини є завжди. І більше того, той самий таксист, який на фірмі поводиться як бидло, приймаючи виклик через Убер преображається у джентльмена, перестає розказувати про своє важке життя, про яке його не питають, вирубає своє радіо шансон та провітрює салон від сигаретного диму бо рейтинг і всьо такоє. А в виграші клієнт.