Щось вони "розмерзились", вже навіть за халявними репортажами не женуться... А в будній день назбирається набагато менше народу, аніж би приїхало в Неділю.
+1! Хлопці (організатори)! Не хочу бути порожнім критиком, який стоїть збоку і щось підгавкує, але, здається, ви не на ті моменти робите акценти. Якби зробити акцію таку, яка б перекрила рух, загуділа чи закричала ЛОДА, то ситуація складеться така, що редакції не тільки відрядять, а поженуть свої знімальні групи і своїх писак на ту акцію. В іншому ж разі це розминається з метою. А вона, як розумію, привернути увагу громадськости і змусити відповідальні органи влади зробити дорогу... А робочий це день чи вихідний - не має значення. Помаранчева революція відбувалася без огляду на день тижня (маю на увазі сам перебіг революції, а не її проср... просто знищені конкретною людиною здобутки). Акцію варто готувати ретельно і заздалегідь, прораховуючи всі нюанси. А оголошувати про неї вже тоді, коли все продумано. Бо перенесений термін просто підписує вердикт акції. Сорки за сало за шкіру, але це з власного досвіду і тільки з добрими намірами.
Підтримую повністю Чортопхай. Я розказав знайомим про акцію, а тут такий облом. Ви спочатку оговоріть всі нюанси, а потім назначайте дату та час акції. А ЗМІ самі прилізуть.
звернення до уряду .якщо що поправте. Відкрите звернення до Верховної ради України, Кабінету Міністрів України та Президента України 4 липня 2013 року Верховна Рада України прийняла, а 31 липня 2013 року Президент України підписав закони України про «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів» і «Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів». Відтак, законодавчо встановлено економічно необгрунтовані базові ставки податку на легкові автомобілі у розмірі 5,5 тис. грн і коригуючі коефіцієнти для нових авто 3500 куб. см - 5,5, а також для вантажних автомобілів у розмірі 38 тис. грн і коригуючі коефіцієнти для транспортних засобів повною масою більш як 20 тонн, але не більш як 50 тонн: для нових автомобілів - 2,9 і для вживаних автомобілів - 11,8. Таким чином, при ввезенні на митну територію нових легкових автомобілів після сплати утилізаційного збору (від 4,730 тис. грн. за електромобіль, до 30,250 тис. грн за автомобіль з об'ємом двигуна 3500 куб. см) на відповідну суму підвищиться вартість транспортних засобів для пересічних українських покупців. Наголошуємо, що така ініціатива створює законодавчі преференції для обраних, відтак, є відверто лобістською і водночас шкідливою для української автомобільної галузі. Прийняте з ініціативи уряду рішення, хоча й оголошене «рятівним» для вітчизняного автопрому, насправді, є відчайдушною спробою залатати фінансові діри в державному бюджеті за рахунок українського народу. Вітчизняні урядовці повинні, нарешті, зрозуміти, що архаїчні методи управління, запозичені, мабуть з радянського минулого не можуть бути ефективними в сучасній Українській державі. Наслідком буде практичне знищення імпортерської автомобільної галузі, та, відповідно, суттєве зменшення надходжень до держбюджету. Окрім цього, утилізаційний збір є абсолютно абсурдним за своєю природою. В усіх цивілізованих країнах, вводяться субсидії для громадян, що здають на металобрухт старі автомобілі. І лише у нас для того, аби безкоштовно (!) здати своє авто на утилізацію, його власник повинен ще й сплачувати величезну суму. В переддень підписання угоди про асоціацію з ЄС прийняття закону про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів суттєво погіршить й без того непрості стосунки України з європейською спільнотою. Зокрема, глава представництва ЄС в Україні Ян Томбінський, неодноразово звертався до Президента України з проханням накласти вето на цей закон. У ЄС прямо заявляють, що введення в дію цього закону буде мати серйозний негативний вплив на двосторонні економічні відносини. Цей закон є ще одним ударом по експортерах транспортних засобів з ЄС, яким було завдано шкоди необґрунтованим підвищенням ввізних мит на автомобілі в березні. ЄС повторно закликає Україну скасувати обидві норми. Закликаємо українську владу дослухатися до закликів не лише української громадськості, але й міжнародної спільноти. Відтак, звертаємось до Верховної Ради України, Президента та Уряду з вимогою скасувати закони № 0975 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів» і № 0936 «Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів». Вважаємо, що згадані ініціативи є відверто дискримінаційними, а економічний ефект від впровадження утилізаційного збору матиме зворотній від очікуваного характер. Вважаємо неприпустимим наповнення кишень олігархів за рахунок простих українців. Недолугі «утилізаційні» закони повинні бути «утилізовані»! ГО «Дух нації» Єлейко Т. В. Львівський Volkswagen клуб Мартинів І. П. ЛМО Народного Руху України (УНП «Рух») Веремчук В. М. ще ,це погогоджений маршрут. Маршрут автопробігу: ТЦ Метро - початок, вул.Городоцька, вул.Ряшівська, вул.Патона, вул. Виговського, вул.Артема, вул.Стрийська, вул.Шота Руставеллі, вул.Зелена, вул .Мечнікова, вул.Личаківська, вул.Винниченка- завершення автопробігу (роздислокація транспортних засобів на вул.Лисенка, вул.Кривоноса та ін.)