Великий розхід палива

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ozzzy24, 22 бер 2014.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В нього Н75 не працює.... при подачі напруги не відкриваеться... можна було і логи не знімати
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А чого тоді скважність міняється з 91% до 34% [​IMG]
     
  3. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Мені потрібна схема підключення трубок до клапана Н75. В мене зверху підкл. червона труба, збоку синя і знизу чорна. Чи це правильно?
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    на моторі 1Z у мене було так. А взагалі я колись теж шукав(2008-2009роки) хто підключить правильно, бо один був заглушений, і тільки один"хлоп" на дизель сервісі з зошитом в руках(мабудь правильно колись записував конспект) підключив мені їх. Але заглушений він був з іншої сторони.
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    опір 25-45 - норма
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тому що у актуаторі стоїть пружина, яка трохи регулює. І вакуум подається на актуатор напряму - тобто працює аварійний режим.
     
  8. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Трубки підключено правильно, вакуум є!
    На вихідних гляну на клапан і напишу, що до чого!
     
  9. muxalko

    muxalko Новачок

    Авто:
    vw passat b5 1.9tdi
    доброго дня! проблема в мітках тобто паливний насос сходиться з колінвалом а розпредвал гуляе на пару градусів і тоді росхід немае тяги по вагкому все грае . була в мене така сама проблема цілий рік модохався все по100 раз провірялось. заміна ремня +регулыровка вилікувала.
     
  10. muxalko

    muxalko Новачок

    Авто:
    vw passat b5 1.9tdi
    доброго дня! проблема в мітках тобто паливний насос сходиться з колінвалом а розпредвал гуляе на пару градусів і тоді росхід немае тяги по вагкому все грае . була в мене така сама проблема цілий рік модохався все по100 раз провірялось. заміна ремня +регулыровка вилікувала.
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    НІ**Я не поняв!
     
  12. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Вчора дивився на шток турбіни - він не рухається при натисканні педалі газ. Хоча сам він неприкипів, руками можна його порухати. Клапан Н75 робочий, продувається зверху вправо при викл. запалюванні і тільки нижні трубки при вкл. запалюванні!
    У чому все ж таки проблема?
     
  13. ozzzy24

    ozzzy24 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 1.9TDI 1997р
    Там напевно тріснула мембрана, чи я правий? Буду пробувати знімати актуатор і клеяти мембрану!
     
  14. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Діагностика

    Привіт всім!

    Може і мені щось толкового скажете по діагностиці.
    На витрату полива нарікань немаю, але не подобається динаміка
    На холостому ході маю такі параметри[​IMG]
    Як правильно знімати логи не знаю - буду вдячний за інструкцію.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)