VENTO 2.0 ABA

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем RostikABA, 15 бер 2011.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так на АБА стоїть Мотронік 2.9. Ця система перехідна і була розроблена для монстра 2.8 ААА. А потім переробили на 4 циліндри на американський ринок.
    Не спіши міняти датчик колінвала..... при вкл запаленні без руху машини в деяких ситуаціях він повинен показувати помилку.
    Добре би було як би ти дав протокол діагностики... я маю на увазі не список помилок, а протокол роботи двигуна на різних режимах.
    друге - який розхід бензину.
    Як заводиться на горячо і на холодно.
    Який тиск бензини в рампі...
    Який час відкриття форсунок...
    Тоді можна Буде сказати що тобі бракує
     
  2. RostikABA

    RostikABA Початківець

    Авто:
    VENTO 2.0 ABA
    Нажаль протоколу в мене немає. По розходу то до заміни другої лямди 18л - змішаний цикл, а зараз по останньму замірі 12л. хоча практично всю дорогу проїхав по трасі і не більше 120 км.
    По заводці дивна штука на гарячу більш менш нормально, а на холодну деколи і з другого разу - а помітив що це залежить від температури повітря.
    Тиск 2.5 -3.0
    А про час відкриття форсунок не скажу - ті хто промивали форсунки казали що все впорядку
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    це треба компом дивитися
    я не спец але я так не думаю. Помилка записується в моск і сама не пропадає. Так бути не повинно
     
  4. RostikABA

    RostikABA Початківець

    Авто:
    VENTO 2.0 ABA
    Я також так думаю. Тому що коли знімають цю помилку машина просто звір на пару кілометрів. Сьогодні поїду до Донецкого маю надію що він поможе.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    12 л - забагато... мало би 9 брати по трасі... судячи по всьому в тебе збагачена суміш... але тоді машина мала б мати тягу, а в тебе нема, значить розбалансована газорозподільча система .. і тут може бути винуватий ДК, або система запалювання... неправильний кут або зуб перескочив... треба просто грамотно на компютері продіагностувати у всіх режимах.
    Тільки помилки по ДК або ДХ виправляються компютером, якщо датчик працює нормально більше 10 сек. Хоча в памяті залишаються і треба стирати в ручну. Щось мені тяжко розжовувати сьогодні але ці так би сказати безаварійні помилки повязані з синхронізацією. ДК визначає коли перший циліндр є у ВМТ... а перший циліндр за повний робочий такт у ВМТ буває два рази ....робочий хід і холостий хід і з цим це повязано.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2011

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)