Ото ж бо. Я не літаю в здогадках як ви... Почитайте, поцікавтесь. А тоді пишіть. Вприскувати пропан в FSI чи TFSI двигун можна хоч куди, при тому що дійсно суть двигуна в тому що вприск йде прямо в камеру згорання. При цьому самі бензинові форсунки сильно гріються і охолоджуються тим самим вприскуваним паливом. Ось чому не можна виключати повністю систему вприску бензини, бо це приведе до швидкої смерті самих бензинових форсунок. Тому під час відкриття газової форсунки відкриваєтсья і бензинова і вприскує бензин в дуже малій кількості. Жаба наша ж їздить якось на свому TFSI на газу з пропаном. Система Prins, доставлена, не штатна. І ніяких проблем. Так система дорога і мало хто її в нас може обслужити і продіагностувати взагалі. Але такі є. Також такі системи має KOSTA GAS. Така сама система фактично використовується при встановленні ГБО на дизельні двигуни. Єдине що там солярка подається для того щоб суміш взагалі загорілась, а не для охолодження. А ще більшою новиною певно для вас буде що на FSI моторах вже є ГБО 6го покоління так званого. Де газова суміш подаєтсья в камеру згорання безпосередньо через бензинові форсунки в ЗРІДЖЕНОМУ стані!!! Використовується система трьох насосів в баку, під капотом і ще додатковий насос на кожну бензинову форсунку. Але це все дуже дорого, і сумніваюсь що хтось таким займається в нас і взагалі що комусь це цікаво.
Я не сумніваюся що газ у нас пхають всюди навіть в дизель І саме в дизель то запхати фантастично дорого. Бо принцип роботи дизеля інший. Чисто з фізики відомі нам гази які ну нас доступні як автопаливо скраплюються при великому тиску який є в дизелі. І розігріву газу достатньої для запалення солярки(навіть якщо такий і подається) недостатньо, тобто отримуємо мікро-гідроудар в чистому вигляді, тому якщо існують системи для дизелів то вони фантастично дорогі щоб не вбити двигун за пару тисяч км, а якщо є дешеві (до 1000уо) то їх ставити дуже ризиково.
Все вірно. Просто часом ставлять газ на дизель вантажних/робочих і тд машин. Типу камазів. Без приколів знаю одну А6С4 2.5Тді на якій стоїть гбо... Ну маразм повний. Але суть питання була в тому що можна поставити, ставлять і при певних умовах це може бути навіть вигідно.
ДЯкую за таку розжовану відповідь. Щодо заправок газом то для мене не проблема , заправок багато , це колись доводилося стояти кілометри щоб заправити батькову волгу метаном.. Але деколи буває треба негайно їхати а ти бачиш шо тобі газу не вистачає і ні часу на заправку нема і на бензині жаба дусить. Таке враження що ця стрілка на очах падає. Щодо запаху газу тут ти правий на 100% постійно принюхуєшся. Тут недавно настільки несло газом що доводилося закривати заслонку повітря щоб доїхати додому. Проблема виявилась банальна , тріснутий штуцер змішувача газу в моноінжекторі. Ремонт обійшовся копійки тим мені моя машина подобається дешевий ремонт , обслуговування , досить економна та надійна. Але хочеться трошки більше комфорту. Щодо розходу то змішаний режим 12-12,5 літра а по трасі мене розхід реально дивує . Минулого літа їздив в берегово то заправився в підрясне повний десь 29 з копійками літрів , заїхав в берегово і назад в мукачево , на одометрі 308 км і я залив 20 л газу. В когось з наших форумчан можна орендувати вагком? Якщо 1.9 і 2.0 з насосфорсунками то який краще вибирати? Як вам такий варіант http://auto.lvivport.com/uk/auto_volkswagen_touran_24138715.html або такийhttp://auto.lvivport.com/uk/auto_volkswagen_touran_24116448.html. Знаю що 7ми місний немає місця для запаски а в нас їздити без запаски не дуже... Чомусь більшість авто їде через волинь : Луцьк , Ковель. В цих краях є хтось з клубу хто може зробити діагностику вагкомом або знаєте де можна зробити....
ще такий варіант...http://auto.lvivport.com/uk/auto_volkswagen_touran_24065747.html Вибачте що буду тут вас задрочувати з питаннями. Я свій пассат купляв на швидкоруч коли доллар скочив з 12 і до небес.Не те щоб я жалів про його покупку але розумію за такий стан який я його купив я явно переплатив. На цей час мені не було кому підказати...Зараз хочу трохи прискіпливіше підійти до покупки..
Мені чорний подобається. Срібний якось виглядає дешево. ІМХО. Доречі цікавий канал білоруський. Можна порпнути для себе інфу по двигунах.
Цікава полеміка вийшла. Я катаюсь на газі, до того був дизель. Пробіги великі були, шо на тому шо на тому. НЕ варта боятись насос-форсунок, все ремонтується, все бюджетно. Їде гарно. За гбо чатково згідний, накатався вже на ньому трохи. Нічого не смердить і тд. Запаска так, це проблема. Але мені той багажник нафіг не потрібен, то впринципі байдуже. Розхід радує. по грошах мій 2.8 6-ти циліндровий їсть майже так само як і 1.9 тді) Якшо б туран дивитись, то тільки б дизеля хотів
Цікаво чувак розказує , переглянув майже всі ролики. По цих двох роликах зрозумів що 2.0 конструктивно краще зроблений принаймі головка та кріплення форсунок . те що зїло зірочки це вина власника цього двигуна і не вчасне або не правильне його обслуговування.Не розумію , повинні спрацьовуввати датчики тиску масла? Щодо 1.9 то там недопрацювання інженерів як на мене . А саме кріплення форсунок . Чим більше дивлюся про ці двигуни то розумію що найдешевше іздити на ровері. А якщо серйозно ,то загальний висновок такий . що вбити можна будь який мотор якщо його не обслуговувати....
Так і є. В загальному 2.0тді кращий. І ядумаю це найоптимальніший вибір. В нього там і про фсі мотори є відео, там теж не все так солодко і в часі може вийти дорожче за дизель в обслуговуванні.
В нього відео є і по 1.8Т по його словам надійний і потужний двигун з великими можливостями але якщо його вчасно обслуговувати... Зараз вивчаю питання діагностики. Так як на моєму пассаті роз'єму немає то покищо теоретично. Я так розумію що реальний пробіг можна затерти так що його не побачиш? Але реальні покази форсунок і в цілому двигуна думаю можна. Як провірити саме масляну систему в 2.0.
1.8Т так то як на мене один з найкращих двигунів VAG і по надійності і по ресурсу і по можливості тюнінгу. Він витримує великі навантаження. Ставився на шкоди rs. На стоковій комплектації легко шиється до 230-240сил. Це не TFSI двигун. Щодо того як вичитати реальний пробіг не підкажу. Походу тіки якимись спец шнурками і спец програмами можна читати пробувати. Я думаю тіки читати форум російського ауді-клубу і шукати проблеми і дивитися що і як діагностують. Там дуже багато інфи по тому всьому.
Тут натрапив на цікавий сайт по двигунах . Може буде комусь цікаво..Двигатели Audi A4 | Масло, ремонт, проблемы, тюнинг и прочее
Щодо діагностики знайшов такий шнур Сканер адаптер VAG CAN PRO 5.5.1 как ВАСЯ и VCDS ціна 600грн. vcds i вася дорощі.. Невже в нас в клубі ніхто не робить діагностику своїх авто..
Було б супер. Собі також планую купити але вже як куплю авто... В четвер планую їхати в Луцьк подивитись на авто . Як би ми могли зустрітись? За ціну домовимося
Дякую всім за допомогу в виборі. Велике дякую ketch за те що позичив ВАГКОМ. головне вчасно і він дуже мені допоміг. Ось темка про моє авто Мій Туранчик VW TOURAN 2.0TDI