Гольфа переводжу на відпочинок і буде, як на дальні поїздки, типу відрядження в Київ (бо економний). Пассат? Пассат, хай працює на кожен день. Тепер я притримуюсь того, що якщо є машина, то вона повинна їздити, а не припадати листям (не стосується "виставкових" автомобілів, приміром, як в Олега). Ніколи не розумів тих, хто понакуповує багатокубових автівок, а потім хлюпає, що нема коштів на заправку..... і їздить маршруткою. Авто, це перш за все засіб пересування, який має душу. Для прикладу, своїм Г2 їжджу щоденно, на роботу, у відрядження, навіть за сигаретами чи пивом до кооперативи. Мій Г2стоїть, хіба, коли я сплю, ВСН* чи коли він на ремонті. *ВСН - вживання спиртних напоїв.
В мене пассат був на кожен день. Їздив в середньому по 50км в день. Це точно не машина вихідного дня, нема чого її шкодувати. Це не якесь ексклюзивне авто яке тримають в гаражі щоб пилюку здувати. В конкретному випадку я б поставив гольфа на продаж і не бавився в сентиментальність, бо завтра йому буде 32 роки а його куплять напевно тільки фанати гольфа, бо інші візьмуть диво лайнос і будуть возити дупу
Твоя правда. Але в кожного вона своя. Г2 не збираюсь продавати, бо: - за ті гроші, за які вони зараз ціняться, жаба давить віддавати. В той же час, розумію (сторона покупця) задорого. - економія на дальні поїздки (Київ - туди і назад = 50-55 л солярки, соляру беру по 15грн.) - цеглу возити чи цемент - в самий раз. - коли стоїть, їсти він не просить, вівса йому щодень сипати не треба. - якщо буде він в стані "стойла", то тоді можна щось підшпаклювати-підфарбувати, звісно за потреби. Бо якщо за машиною дивитись, то вона ще 30 років прослужить. - з/ч відносно дешеві, а також в наявності як нові, так і б/у. - а також +синтеминтальність присутня. - на худий кінець, якщо совість позволить, використовуватиму його, як навчальне авто (маю намір автошколу відкрити, бракує інструкторів з документами). П/С/ в місяць Гольф намотує, щонайменше 3000км, а буває і 5000км.
Розумію, що недоцільно тримати курник, але надіюсь, що вона ще послужить. Якось так, якщо коротко. Тепер до пасатоводів питання (якщо не тут, то черканіть у відповідній темі), якщо щось нове повідомите, бо форум загалом перечитую, та й думаю, що ніц страшного сі не стане, якщо повториться інфа...... а саме цікавить по В5: - які мінуси (суттєві) загалом - дизель 1,9 чи 2,5 дизель - МКПП чи АКПП В найближчий час на стріт-рейсінг, драг-рейсінг, дербі-ху@рбі не запланував. Придивляюсь виключно до більш-новіших роботяг. П/С/ жигульо-ланусо-дачнії не признаю, бо в мене на них, оПШе, не стоїть. Не в образу нікому, але це то саме що хтось любить блондінок, а хтось рижих.
При покупці радив би дивитись ше на одну фігню в машинах після 2000-2003 років. Наявність газу. Газ палить ГБЦ навііть в 5- поколінні. За моїми спостереженнями ГБЦ на газу вистарчає на 100-150 тис. На ланосах- дакіях 70- 100 тис. Двигуни до 2000 - зроблені з запасом і витримують газ досить довго.Через те коли купляється з газом варта поцікавитись скілько на газу проїхала
До речі..., щодо лантусів, то в мене знайомий так і повідав, що через ГБО, попав на ремонт ГБЦ. Сума, наскільки пригадую 500$.
Не знаю як інші пассатоводи, а я своїм тазіком був задоволений (в тех стані). Взяв його з закарпаття. Зачуханий трохи був, я це поправив. В косметичному стані. Був поміняний передній бампер, перетягнув карти шкірзамінником, бо велюр просто висів. По мотору: перед продажем поміняв насас гідропідсилювача ((перетерся "радіатор" і витекло масло, проїхав так десь 2 км і загнав його) 600 грн), коли купив то зразу ремні, роліки. ВСЕ!!! Їздив кожен день 3 роки. По ходовій: зробив спочатку помилку коли поміняв 2 ричаги купивши нові лемфи. Відїздили вони мені десь до пів року. Потім тільки б/у але оригінал. Міняв двічі ліву і раз праву грнати, центральну майстер казав що треба міняти десь 1,5 роки, але так і продав; дві подушки мотора (100 за дві оригінал); підшипники ступиці з обох сторін, амортизатори. Нема чого боятись тої машини, нема нічого в ній особливого, все як у всіх тазіках. Мотор брав десь грам 600-800 гр від заміни до заміни. По моторах: 2,5 тді трошки проблемний і хлепче десь 11 по місту. 1,9 тді класни мотор, п'є десь 7 по місту (так казали). 1,8 т п'є літрів 12 (при моїй їзді). Проблем не знаю, в мене не було. Коробки: шо акпп, шо мкпп теж проблем не чув. Зараз в пошуках або а6 аб б5 рестайлу, то акцент на бензин (дешевший в обслуговуванні). При встановленні газу буде по грошах виходити як 1,9 тді тільки буде трохи їхати. Коробка не принципово, але бажано автомат...
випадково колись бачив то оголошення. гарна, але хай би продав той обвіс окремо (пів ціни авто), то може б і джету хто купив за 2,5.
Повозивши свою дупу на купі нових(і не дуже нових, бували і такі які мали 15 тисяч на одометрі) машин (наприклад зара Mazda CX5 вже місяць ), можна сказати що міняю їх як рукавички. Маю трохи уяви що б собі вибрав на кожен день а що, так щоб покататися. Звичайно, що бюджет в кожного інший, і виходячи з того супер малого бюджету я б вибрав: - Машина на кожен день: Пасат Б4 1.8 з кондером - надінішої машини ше не бачив на українських теренах. Дешевий як гольф в обслуговуванні, по класу вищий, основне, що більший. - машина щоб "папантуватися" Мерседес SLK 200...250 компресор тут лише панти але файно на такому свою дупу возити Це все виходячи з бюджету до 8К, і то моє ІМХО.
Я за тих пассатів, випитував і збирав інфу в всіх в кого можливо, і просидів не один день а неті. Отже, дизеля там були з нф і з тнвд. Ти хочеш післярестайл, чк на мене найкращий вибір то 130 сильний з нф. Комусь він "не їде", особисто мені цілком його б хватало. Говорю з того, що катався на 115 сильному і їде він досить жваво. Якшо не для гонок тл в самий раз. Якщо є можливість шукати, то є сенс взяти 4 motion. Штука безпроблемна, розхід більший на літру. Це 20 грн на 100 км) На рахунок 2.5, я б собі не брав до 2003 року. Та сама проблема шо і в а6с5 до 2003 року. Проблемні і дорогі мотори. В 2003 появтлись чудові двигуни серії " в", де ту проблему пофіксили. Двигун всерівно на порядок дорожчий в обслузі ніж 1.9, але іде дай боже, особливо 180 коняк. Зараз собі придивляюсь за б5 або а6 саме з тим 1.9 або 2.5. На рахунок автоматів, то точно не скажу, але особисто я б не зв'язувався з автоматом в 16-ти річній машині. По цінах на запчастини, все в розумних межах. Ну і по розходу іздити на дальняк, 1.9 Їсть 5 літрів пл трасі)
Підтримую ці тва коменти Стосовно мого Пассата Б3 - то він попадає відразу в дві, тут описані цінові категорії - все залежить від технічного стану автомобіля. Можна і за 5К купити VR6, а можна і за 1000 купити, щоб бульбу возити і добивати його (хоча особисто не знаю, чи їх можна чимось добити). Як Б3, так і Б4 - комфортні з купою місця (і спереді і ззаді) і в міру з потужними двигунами (2Е, VR6) і у обслуновуванні машинка недорога + витримує українські (дороги) бездоріжжя. Стосовно авта не на кожен день, а виїжджати на ньому на вікенд - то таке дорожче авто буде просто шкода, щоб стояло, як Дізель вже згадував - машинка має їздити. Мій варіант: -для кожного дня має бути роботяга - Пассат б3 - Б5 -не для кожного дня - ексклюзив на особистий смак - як на мене, то це б мало бути щось на зразок AUDI RS6, або з дешевших варіантів за RS6 - Toyota Supra або Nissan Skyline
Не думаю шо автомат набагато частіше ламаєтсья ніж механіка, а коштують при заміні практично одинаково. Десь біля 300 дол.
Уточню - нижче В5-го не шукаю, хоча ті машини поважаю не менше ніж свого Г2. Не шукаю, бо хочу щось "морально" новіше, новіше по комфорту та роках. П/С/ ваші дописи, ті що вище змістовні, конструктивні та цікаві, але по-мімо прочитання, хочу вдуматись, зважити, та надіюсь на правильне прийняття рішення в подальшому. @Carlsson , дякую за дописи, бо читаю і бачу реальність, і нема такої хєрні (тіпа кожен хвалить свій город), видно, що відверто писав.
Та ну а шо хвалити чи не хвалити. Нема нічого особливого в цьому авто. Я Коли брав 124 мерса на автоматі, то мене там лякали: то автомат, там 2,2 літра, значить пити буде бочками. Нічо... Коробка працювала як з заводу, хлептала своїх 12 літрів (доречі як пассат на механіці) . Те ж з Пассатом: купа ричагів, силуміну купа... То все фігня. Хочеш - бери. Поломиться - зремонтуєш. Не сподобається - продаш. Їдеш на шрот і набираєш тих ричагів скільки треба по 300 грн. та іншого стільки шо ше одну складеш. ТА й понавозили поляків тих (пассати, ауді), скоро їх почнуть зливати на шроти по 50 дол за тазік, то запчастини взагалі халява буде))))) ЗІ. Треба буде запчастин - дзвони))))
Так і є бо прогорають клапанні сідла. перемички між циліндрами. І треба дофіга варити розточувати і міняти. А б/у ГБЦ іде по ціні двигуна бо ніхто не буде розуклемптовувати двигун.