...І це у вас Б5 Пассат - не новий звісно, але і не старий як Б3 - теж повністю підтримую повагу до Пассатів! Я у свому Б3-му за 4 роки користування: на 1му році капіталка мотора, після 2х років ремонт ходової і після 4-гороку ремонт ходової - думаю до двигуна ще довго не заглядатиму, а ходова по наших дорогах і танка розіб'є
до теми польських блях - не дуже втішні для них новини: http://auto.lvivport.com/uk/news/au...ennye-avto-poluchen-oficialnyj-otvet-gfs.html
також до теми польських блях, інформація, як то кажуть з першоджерел, з митниці. відловлюватимуть машини перш за все за прострочений виїзд, або загнані поляками. Фірми не рухатимуть, оскільки немає таких ресурсів, для їх перевірки. Також ніхто не мішає оплатити штраф 8500 і просто не перетинати кордон, оскільки, як мені відомо, доки не буде скоєне нове правопорушення (тобто не виїде і не заїде) новий штраф накласти не можуть.
Виходить якщо сплатити штраф то можна без проблем їздити по Україні пока не зігниє. Такого бути не може. Скоріш за все після сплати дадуть тих самих пару днів щоб виїхати.
Якраз читав десь що ДФС познаходило литовські фірми які завезли до 3800 машин. Відповідно по таких фірмах будуть надані запити в податкову литви (як приклад) по факту сплати податків від діяльності. Якщо така фірма не сплачує податки - свідоцтво скасовується, і відповідно реєстрація на автомобіль. Тоді коли власник такого тазіка захоче виїхати, то наші випустять, а інша країна не впустить і авто зависне... По штрафу, думаю що є варіант для конфіскації, інакше ніхто б не тратився на бензин щоб кожних 5 днів кататись, або по 800-1000 дол на річні документи. А якщо я не правий, то ше ми побачим зміни і в цьому плані. Не залишуть це питання просто так, повір. Стільки машин їздить на польських та ін номерах, чому б не придумати як з них хапнути бабки, або позабирають ті тазіки на штрафплощадку і там вони вмруть, бо ніякий власник того авто чи фірми не приїде забирати його звітам Так що скоро буде черговий автомайдан (який на мою думку треба буде розганяти)
"Польські бляхи". Так от, вдумався і чисто моя думка така, що якщо і наші дадуть запит до литовської податкової на ту ж фірму, то "наших" пошлють нах@й. Припустимо, фірма нареєструвала на себе 3000, податки відповідні сплатила, а ті машини покинули країну..... та й хєр з ними, адже утилізація в Європі дорого. Дані авта "утилізуються" у нас. Виходить що тепер то проблема не європейської країни, а нашої. Там порушень закону, наприклад, не відбулось. Щодо 8500, то це реально варіант. Порушив, сплатив і катаєшся. Закон зворотньої дії не має. Звісно, якщо не плануєш знову за кордон на тому авто. Забрати такі машини не зможуть, навіть не треба гадати, бо оскільки їх вже більше ніж багато і якщо почнуться якісь "подвижки", то народ миттєво відреагує масовим самосудом лінча. Народ доведений до відчаю, в цілому, і ніхто не хоче кидати іскру в розжарений соціум. Щодо 5-тиденок, то це одиниці хто дійсно пересікає кордон, тому що так треба, і то, через місяць-два так можна збідніти і вигідніше машину здати на металолом. В основному, такого режиму дотримуються ті хто живуть поруч з кордоном, а не ті, хто у Львові (за 70-100км). А ще ті, хто гиндлюють, возять людей, возять контрабас, возять по 2 пачки сигарет, і.т.п., і виключно з того і живуть. Може, я помиляюсь? Га? Якщо так, то спростуйте.
Дістали вже ті закордонні бляхи. За останні пару днів є декілька аварій у Львові і околицях (огляд інету), і здогадайтеся які там авто беруть участь? Правильно, на таких бляхах. Причому дві з таких аварій по-пяні (на Шевченка точно). Типу бабла нема на машину в тому купив на польських бляхах, а на оковиту, бач, бабло є, і насрать на то що за пяну їзду штрафи великі??? Доречі, на шевченка вбили пішоходів... Ніякого автомайдану не буде, а як рипнуться то ті авта згорять в першу же ніч, імхо. І правильно. Податки тре платити, а не можеш, вали закордон і там заробляй, плати і катайся.
ну, з податками ти перегнув.. в Польщі я маю заплатити 2% від вартості авто, ось і весь податок.. а в нас 200% але і правда в тому, що дуже малий відсоток порядних людей з України їздять на іноземних бляхах.
хресний третій рік так катає, мерс мл. Зупиняли не один раз. Говорив з одним таксистом, теж б5 на польських, півроку як так їздить, також зупиняли - все ок. не в бляхах справа, а в людях. Якшо воно може собі дозволити сісти залитим за хюндай на польських, то значить і на ваз також сяде. Не варта гребти всіх під одне. Хоча частково згідний, чомусь мене бімери на польських стрьомлять, а ше як там пацан 18 років то жесть немає ресурсів в наших, аби перевірити всіх. Кажу ще раз, перевірятимуть як: бачать польська машина, зупинили, загнав поляк - їх клієнт, прострочив виїзд - їх клієнт. крім того, є люди, які підійшли до питання машин на іно реєстрації більш толково. Точніше, реєструють не на фірму, а на громадську організацію чи територіальну громаду, які не підлягають оподатковуванню. і ще додам, говорив з юристом, до речі теж їздить на польських, казав як, що машину, якщо вона на вас, то конфіскувати не можуть. Назвав там якісь статті, не пригадую правда які саме.
Частково згідний. Треба трошки за то взятись, ібо схема "вїхав поляк" мяко кажучи дно. Люди на таких машинах роблять дтп і інше лайно, потім машини йдуть на шрот і шукай вітру в полі. Коли машина фірмі і вїхав ти і вона записана на тебе то цілком норм. Ну і які б думки не були, не може бути в нас а6с5 10 000 баксів, а за 200 км - 2000. Це найбільший маразм. Або машини євро 5, черговий закид нашої влади, розумію ще, якщо б ті лайноси вази і тд були також євро 5
Хресний їздить, але повір він доїздиться до того що не буде на чому їздити, бо або заберуть, або не зможе виїхати на фіртку подвір"я. Лед тронулся, господа присяжные заседатели... Якщо вони почали приділяти тому увагу - то вони це не залишуть... А6С5 за 10 - це маразм продавця, який хоче не продати а продавати. 211 Мерс вже коттує 11, а рік назад коштував 20... Пассат Б5 також не може вже коштувати більше 6... Але ж стоять такі оголошення...
Наприклад моє) Вже десь років 7 кажуть шо доїздиться) кажу ж, цікаво як вони будуть визначати машини, які числяться за громадськими чи релігійними організаціями, які не оподатковуються? Та схема не вимре, знайдуть обхідні шляхи і так далі.
Кому цікаво про "євро_бляхи". Вже задалеко то все зайшло, тому у владі починають думати, як то все, хоч якось легалізувати, хоч якісь надходження до бюджету отримати. Дивіться посилання, в якому відеоролик з ютубу. http://moskal.in.ua/index.php?categoty=news&news_id=2466
Так, але розмитнити зоже власник автомобіля, а не працівник громадської чи ін організації (якщо до того дойде)....
Колись у поляків була ситуація на початку 90-їх, коли німці про них говорили так: 'їдь до Польщі автобусом - там твоє авто вже є'... (поляки на німецьких бляхях їздили, як у нас на їхнії зараз), після чого паро добрих років по тому в тій самій Польщі почали вирівнюватись ціни на машинки завдяки знесенню мита, шмита, акцизу і подібного геморою...наші сусіди дійшли до цивілізації законодавчим шляхом. У нашій ситуації - це неминуче справа часу..і це не пов'язане зі вступом до їхнього гнилого євросоюзу, а завдяки цивілізованим врегулюванням торгівлі на законодавчій базі за нормами СОТ та взаємовигідним співробітництвом з тим самим Союзом, як би він не називався. Тому рано чи пізно подешевшають і у нас вживані авта...як кажуть 'буде і на нашій вулиці свято'
"Свято" кажеш. То буде 3,14здєц а не свято. Через місто хрен проїдеш. Авто під будинком хрен припаркуєш.
друже, для кожної проблеми є своє рішення і для проблеми паркування є елементарні рішення, які чомусь не імплементуються на належному рівні в даний час у нашому місті. До прикладу у Нью Йорку у сотні тисяч більше машинок на дорозі і на паркінгах ніж у нас, але там нема біди з тим, звичайно не по червоній доріжці для кожного авто, але дають собі раду і будь яка проблема вирішується (на рівні влади та кожного водіяособисто), потрібно лише професійний підхід.
Я ж кажу, що задалеко то всьо зайшло, звотнього шляху нема, але треба якось врегульовувати. Ось вам документ від Гєника Москаля.