Цілком Тебе підтримую. Чому зараз автостоянки забудовують новобудовами і кажуть що буде підзумний паркінг, но курва місце на тому паркінгу коштує 10 кусків зелених, 10 кусків зелених Карл за саме місце. За ті гроші можна купити двох рівневий гараж в гаражному кооперативі або не хіле авто. А чому на тій же самій стоянці не можна збудувати кілька поверхів для паркінгу як в штатах? Та тому що це все не вигідно для самого власника землі бо йому дають живе бабло і пару квартир. До чого Я веду: що спочатку треба вирішити місце для "Св'ята а вже потім влаштовувати саме "Свято".
Багаторівневі паркінги в США не є дешеві. Найдешевший що я бачив то 4 уо за годину. Є звичайно безплатні, але то від якоїсь компанії, наприклад супермаркету\молу, але там не залишиш авто на добу. Доба коштує від 15 уо. Думаю, початкові знання арифметики у вас всіх є. От коли ви прозрієте і зможете заплатити мінімум 400 грн за добу, тоді будете в приклад ставити США чи інші країни. У нас, що і в інших цивілізованих країнах, собівартість таких паркінгів окуповує себе саме при таких розцінках, нажаль. А добрих самаритян у нас днем з вогнем не найдеш, щоб вони свої гроші в таке вкладали.
США 15*30=450 при МІНІМАЛЬНІЙ зп в 3000 (так гугл каже). Тобто це 15% Україна. 20*30=600 при СЕРЕДНІЙ зп в 3000. Тобто це 20%. Багаторівневі паркінги не будують, бо в це треба вложитись, а земля орендована. Була б власна - питання було б інше. Взяв в оренду, вальнув 20 грн. в добу і бабки йдуть, нічим не ризикуєш і не паришся.
колись на варті був пост, де порахували, щоб паркінг був вигідний інвестору, ціна мала б рівнятись приблизно 20 грн/год. Питання в тому, чи платили б такі ціни? Дійшли до висновку - ні. Стояв б порожній паркінг, а навколо нього купу рагулів під знаком. Зрештою, думати наперед це не про Україну. В нас спочатку роблять, тоді думають. Сумнівно, що будуть готувати паркомісця під збільшення кількості автомобілей.
і так, тему створив я і трошки її оновлю, бо пройшло багато часу та і форум швидше мертвий, ніж живий. мій гольф 2 по трохи старіє і стає потрібне трохи більше авто на автоматі, бо жінка пішла в автошколу та і я б не проти спробувати автомат (але мабуть таки бензин, не дизель). проблема що я не знаю, на яке авто міняти: хочеться і щоб подобалось, і щоб не розорило в обслуговуванні. дуже подобається лексус IS (другий випуск), але не факт, що по ціні підійде. хіба перший... з бюджету (6-7 тис): пасат б6, авенсіс (ІІ), акорд 7. ну ше може октавія а5. зі старішого (дешевшого) - мерс w202, гольф 4/бора або акорд 6, але чи є сенс? буду вдячний за думки, поради, відгуки по цим авто. неспішно думаю продавати свій гольф, якщо комусь цікаво то пишіть. також пишіть, якщо десь вам підвернеться (потрапить на очі) вартий екземпляр з перелічених авто. це все поки на стадії підбору, але як визначусь з моделлю то почну активні пошуки.
Після 2005-2008 років всі марки гівно варті...виробники ставку роблять на електрику а на решті роблять модифікації...збірки на половину китайсько індійсько бразильські...салони з дешевих матеріалів двигуни одноразові до 300- 400 тис пробігу. ходові багаторичажки дорогі в ремонті і не довговічні електрики напічкано купа а використовується не більше 20% тільки засирає інформаційне поле... навіть невідомо куди дивитись
власне, тому і шукаю щось з 1998-2002, але таке, щоб дожило до наших днів і ще трохи поїздило не зігнивши. я свого гольфа брав - йому було 18 років, зараз йому 31 (ого), і він ше норм, тільки десь трохи дверка поржавіла. але без кондюка і повна машина людей - то далеко не поїдеш, а хотілося б.
Я їздив на авді, непогана машина, але... якщо хочеш на автоматі, то досить ризиковано купувати машину на якій автомат проходив більше 15 років. Також дизелі на авді дуже економні, але конструктивно дорогі в обслуговуванні і люблять пускати масло без жодної на то причини (ну причина відома - виробник не врахував температурні режмим різних металів, що контактують між собою). Авді мають також проблеми по електриці (так само як бехи) але кузов там дуже добротний і не гниє. Якщо брати на механіці і бензинову, то я б краще брав хонду але і VAG теж би розглядав (A4,Golf4-5, Skoda Octavia a5)
то в тобі уже американець говорить)))) Хонди в США дуже популярні ..в нас чомусь ні.... Напевне тому що німці трохи добротніші і дешевші в нас... в США на німцях їздять багаті люди там то престижні машини і іх явно меньше... На мерсах і авдях в США їздять дохтори і адвокати а в нас хто кому не лінь)))))
Якось завше тре не забувати що на старі авто краще знати де шрот На хонду туткай можна легше то знайти ніж на європейців Ві Львові то навпаки. Тому погоджуюсь - то вагомий аргумент.
Питання по суті, з яким мотором брати golf5? Цікавить як бензин так і дизель, і приблизні ресурси цих двигунів, бажано з реального досвіду експлуатації, а не гугл.
Думав. Сітроен С4 мені подобалася, але вже взяв ауді А4 б6 універсал, дизель автомат. Підвернулась не дуже дорого, та і ауді завжди подобались, тільки дорого було))
Що думаєте про Пассат Б3. Дивився на авторіа, що можу сказати. Перше, автомобілі є пробігом від 150 000 до 500 000. Друге, не зовсім дорога до 3 000 долларів знайти можна. ТАкоє кажуть, що у ремонті вона легка, тобто добре ремонтопригодна.
Пассат Б3 надійна машина як не крути. Але пробігів навіть в 500тисяч не найти вже думаю. Я свій Б3 продавав в 14му році з пробігом 850+ тисяч кілометрів. Ну і врахуй шо там буде вже точно багато шо перероблено, перекручено, неразбєріха з проводкою і тд і тп... А ше через те що в Б3 внизу губа для охолодження часто відірвана - то двигуни часто перегріті і в них покручені бошки.
Проблему з губою бачив вирішували наступним чином. Прикріпляли металеві листи до низу за допомогою болтів. Та воно не буде болтатись там.