От бачиш, авторе теми, не все так погано! Перспектива є! Вдалого вибору. Єдина порада, краще чуть дорожче, але ліпше авто купити, щоб було "збите", не розтрясене!
Скажу так, люк оригінальний не тече. В старому дизелі немає нічого страшного бо там немає нічого складного. На базарі знайти таку машину дуже важко, правильно підказували, що потрібно шукати машину з мінімальними доробками, чи переробками
Можеш сміло дивитись машини з переробками і доробками , головне щоб ці доробки були грамотні і тобі подобались. Смисл потім тобі тратити гроші і час на тіж самі доробки.
Ну тобто там нічого не гримить, не теліпається, на ямах не розгойдує, добре все тримається купи... Щось таке
Короче. Я поняв. Треба шукати авто з тільки-що зробленою ходовою і рульовою, з поміняними подушками і опорами, обезшумленим салоном і т.д. і т.п. І хто ж таку продає ? ! ?
1.Можливо спорити не буду, але як пояснити неварені кузова яким по 30 років і пробіг близько 500тис. 2. Тече, бо пересихають ущільнювачі, забиваються лівньові канали, ламаються від пересихання пластмасові частини і як слідство погано прилягає. 3. Вибачаюсь, дійсно 1,6 тільки карбюратор.
У мене в пасаті В4 гірший метал ніж у Гольфа 2. Гольфику вже 28 літ, а ржавчини по кузову немає. Шукай хороший кузов, а все інше то "дрібниці".
Дякую всім за поради. Буду шукати хороший кузов і бензиновий дигун 1.6-1.8. З люком я так поняв спорне питання, якщо буде гарна машина, але з люком, то треба брати баклашку води . Зі всякими доробками і сам не хочу. Ну із сигналками і магнітофонами майже всі , а так якщо там більше "нахімічено" то такого й не хочеться брати. Но поки свого жигулика не продам, нічого купити незможу . Якщо будуть ще якісь поради, буду вдячний. Як буду вибирати, чи вже куплю, то обов'язково відпишусь.
кузова действительно никогда не цинком не покрывали (просто металл хороший) , а вот днище и швы заделаны мастикой , в которой присутствует цинк
Так і я про те ж саме. Справді, кузови Г2, Г3, Б3 і напевно ще Б4 дуже міцні ! Це факт ! І на власному досвіді переконався, і від бувалих майстрів чув. Весь секрет в високоякісному металі. Fе (залізо) + Мn (марганець) + Сr (хром). Ну і звичайно С (вуглець). Баланс цих елементів в сплаві чорного металу формує основні характеристики виробу, в т.ч. антикорозійну стійкість. Починаючи з Г4 деякі елементи кузова оцинковують. Капот, крила, пороги, двері. Не впевнений, але повністю оцинкованого кузова VW не має.
http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_golf_ii_7808056.html#exchange_block Можеш глянути. не зовсім ті параметри які хотіли, але стан авто гарний.
Додам від себе. Golf2 - в більшості відсотків вічна машина, бо купив, поїздив, а дальше або шкода продавати, або ЗАКОХАВСЯ розуміючи, що хочеться кращого і новішого Гольфіка - але цього ніколи не продам. На своєму дізельку 1,6 без турбіни, катаюсь з 1999 року він мене підтримував завжди і в біді і в радості, і за це я його час від часу намагаюсь підтримувати у формі.
Ще маю одне питання, як у експлуатації Golf3 в порівнянні із 2 (з фінансової сторони) і чи можна за 6000$ найти трієчку в хорошому стані?