На зиму на Гольфа хотів брати Баруми, тому що враження залишилися хороші - маю на Волзі задні Р14С, годі зїздити. Передні вже 3-й комплект. В шипшині категорично відмовили, тому що Баруми сортилися. Взяв Нордман - задоволений. На літо вже не знаю що брати.
У меня с велоспорта о Барумах остался неприятный осадок. Я всегда склонялся к проверенной брендовой резине, как говорят у нас "Вони знаются на тому" . Привожу из примеров велоспорта: Американский бренд Хатчинсон, достался мне с небольшим боковым дефектом на гонке в Словакии. Приехал в Украину, поставил на переднее колесо. Первая гонка, кольцевая по городу. Я признал хорошую фирменную резину, когда я смог с любой траектории вкладывать поворот. При том что изначально это резина была сликовая с завода. Да в дождь на Киевских критериумах она меня не раз выручала. Вот к чему я веду! Резину нужно выбирать под свои потреби. Можно взять супер дорогую Нокиан, бо Шведы специализируются на зиме, климат у них такой в Стране. Можно и более простенькую типа Vredestein. Сейчас есть много интересных и недорогих брендов. Например Maxxis. Этот бренд у нас конкурирует наравне с Мишками. Мишелин конечно хороший бренд, но смотря кто выпускает. Так как и Нокиан сейчас идет Made in EU. Я рассматриваю как летний вариант это Бриджстоун или Данлоп. ЗЫ. Шагги мне из всех понравился протектор Нокиан Н, у меня была Йокохама с таким протектором. 2 года работал по области и приходилось подбирать резину для комфорта. На 120, по дождю с таким отливом, будет норм.
я так розумію хто яку має той таку і хвалить,Шег напевно тобі буде складно вибрати бери Піреллі я таку маю
Моя думка така : 1. Nokian H 2. Gislaved Ultra Speed 3. Fulda CARAT PROGRESSO 4. Vredestein Sportrac 3 5. Barum Bravuris 1, 3, і 5-а були на попередніх авто.
А 160-170? Це моя крейсерська швидкість коли я в Санкт-Петербург ганяю і в тайгу далі... Про шумність - це питання інше. Мені цікавит який протектор з пердставлених впринципі найкращий для просто вологого асфальту, калюж і сухого асфальту. От наприклад Gislaved має напрямлений протектор. Колеса є або ліві, або праві. Чим це краще? Частина протектора краще тримає в поворотах, а частина краеще на воді? І нокіан найкращий з тих шо стояли? Чому ж він тоді дешевший впринципі за той самий вредштайн...
Шагги! А оно вам нужно!? Вот еще хорошая статейка "Из чего состоят авто шины" .Думаю всем будет интересно)))
Ну раз пишу - значить потрібно. Їжджу в СпБ за 19-21годину. Залежить як на кордоні простоїш. По Білорусії тільки зігдно правил. В Росії я так їжджу на дорогах не загального призначення. Це більше сільські дороги, гірший асфальт, села, але машини раз на 10хв бувають. От там і жену собі посеред дороги. Та й в нас не 100 по трасах їжджу. Менше з тим. Щодо аквапланування - це все зрозуміло. Дуже часто попадаю в таку штуку на трасах. Відчувається це добре, головне, дійсно, не гальмувати і не крутити кермо. Але дуже все залежить ще від якості асфальту. В Білорусії асфаольт переважно "шершавий" і я там жодного разу не відчував цього ефекту. А от в Росії люблять накидати чорний безшумний асфальт і там по калюжам просто літаєш, навіть дуже крута і дорога гума не рятує. Це все мені зрозуміло. Але мене цікавить як поведе себе при заїзді в калюжу різний протектор, наприклад Нокіан і Вредштайн з моїх варіантів? На скільки я розумію нокіан обмежений в об"ємі виштовханої від шини води. Вода заходить по канавкам і там тримається поки колесо не вийде з калюжі. Протектор вредштайна в свою чергу подібний на те, що він буде виштовхувтати воду постійно в боки, і постійно нагрібати нову. Але площа зчеплення з сухою дорогою в нього менша буде і мабуть буде гірше тримати в поворотах. Протектор Барума, в свою чергу, це щось спільне між ними на вигляд. Чи я не так розумію принцип дії протектора?
Шег, знаючи твою їзду - бери Бріджі або Піреллі швидкісних лінійок. Більше нічого не бери. Ага, і додам, що шини від аквапланування це маркетинг - на глибокій воді на швидкості планують всі. Можливо є різниця в кілька кмг, але такої грані ніхто не відчує, не вартує себе дурити.
Ну там ціни вже зовсім не ті... Не можу я зараз таку гуму собі дозволити. Та й не впевнений що їх ціна себе сильно виправдовує. Можна за ті гроші попасти на якусь підробку і сумно буде...
Та ну якось не мав наміру брати б/у шини. Хто знає як вони експлуатувалися і в яких умовах... Хочу нові. Максимум 100уйоф за колесо. Ну і думаю де взяти. Може в польщі. Так виглядає ніби там дешевше. Я думаю менше шансів попасти на підробку.
Здається її 15" навіть не існує. Та й ціна ж взагалі не та. Здається буду вибирати методом "помацати". Прийду побачу, ш сподобається - те і куплю. Бо ж наразі навіть не бачив їх.
І щоб на колесі було написано 420 в ЛЮБУ ПОГОДУ - і бажано по українськи)))))) во порозводили філософію ...аквапланування ... ще може повітропланування , або полепланування. Їздити треба вміти і не надіятись що колесо по воді на повороті в 90град при 100 витримає а при 105 не витримає. Якщо так рахувати то по ровах і полях авто піде. В гумі основне щоб на ходу не вистрілила, щоб через рік не покрутило і щоб не зношувалась швидко, а так всі вони меньче більше однаково дороги тримають, бо де б не випускали існують державні стандарти. Формула 1 взагалі без протектора їздить..... так що Шег шукай без протектора ....)))))
Ага, я то бачу як ви на сліках завжди їздите))) Я не їжджу як на формулі, я пачті на раллі, так шо мені сліки не підуть.
Тоді дивись на характеристики шини, і зверни увагу на сприйнятність до грунтовки. Я часто їжджу по грунтових дорогах, так от, Барум Бравуріс - ето пєчяль. Вибрав для себе Фульду Еко Контроль.