Вибір літніх шин

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Shaggy, 21 січ 2013.

  1. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    З асфальтом для наших "шумахерів" не добре те, що нема ям і не відчувається висока швидкість, тому валять 150-180 і більше, а потім розказують, що при 110 несподівано знесло з дороги. Мені так в 2007 році вилетів назустріч вісімнадцятилітній придурок на ауді 80, який після зіткнення зі мною перелетів мою машину і приземлився більше ніж через 20 мертів, а потім щось схоже розказував. Регулярно їзджу по цій трасі 120-150 і ніяких проблем з керованістю не відчував.
    По темі - два роки тому купив нову гуму "нексен" , проїздив з липня до кінця сезону (приблизно 20-25 тис) і на наступний сезон вже не було що ставити. Продавець (знайомий), сказав що таке не тільки в мене і він цю гуму більше на продаж не бере. Можливо попалась така партія, але я більше пробувати не хочу.
    Минулий сезон - "фулда карат прогрессо" післі 30 тис км цілком в прийнятному стані.
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    миколаївська траса є дуже підступної в сильний дощ, точніше декілька її поворотів. я це відчув якраз їдучи на швидкості 110-120. дорога не просто мокра, там утворюються калюжі доволі великої площі. так от відчув що таке аквапланування, машина всплила, але скинув шв до 100 одразу нормалізувалась. дійшов до повороту на тій ж швидкості (100) і відчув що машина так собі тримається, але ще трима, а на узбіччі вже два авто вилетіло в канаву - один москвіч і одна мазда 6. думаю їхав б 130, точно був б третім
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    аналогічно, цього року їздив до знайомого літом і теж у сильний дощ(лив цілий день), так от після 110 машина в декількох місцях ставала некерованою. Скидав до 90, і далі все було гуд. По обочинах нарахував декілька машин, яких викидало.

    П.С . Швидкість якою я пересуваюся нашими дорогами стандартно до 110км.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ану повідайте мені друзі який розмір краще поставити.
    По паспорту на А6 на Р15 ставиться 3 розміри: 195/65, 205/65, 215/60.
    Взагалі думав поставити 215/60, але розмір дуже рідкий і ціна на нього вижа, ніж на 205. Чи є сенс в цьому?

    П.С. Коли миколаївська траса мокра - більше 100 - зась. Там дуже погано лежить асфальт, на горбочках перед спусками постійно носить. Це тільки до Миколаєва, далі нормально.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я б шукав на літо всетаки цей розмір. для швидкостей саме то. спробуй з польщі притягнути
     
  6. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    оппимальний варіант 205.65 і на ями і колії і траси
     
    Останнє редагування: 24 січ 2013
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    їздив на 195/60R14 так от порівняно з 185\65R14 літом жодних проблем з ямами і т.д. все нормально ходить, зато машина наче приклеєна до асфальту.
     
  8. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    подумай про 205,60
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Думки з приводу Falken Ziex ZE-912 ???
    [​IMG]

    Вибір гуми в такому розмірі не надто великий і ціна відразу значно більша...
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    і не спроста, то вже гума яка класно тримає
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Їздив на всіх трьох розмірах. на 195 здавалось що тормозить гірше (в смислі довший шлях). Між 205 і 215 різниці ніякої хіба що на 215 була трохи мягша по ямах і трохи тяжча для ходової і при заміні колеса. Але мягкість може було трохи субєктивно бо з заміною коліс поміняв і пружини.
    Думаю не триманні справа, а в кількості гуми, 215 значно тяжча ніж 205.
     
    Останнє редагування: 24 січ 2013
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не знаю як хто, а я себе комфортніше почував на гумі 205/65 ніж на 205/60, яка стояла цього літа. Може тому що це був данлоп а зара мішлєн, а може тому що цей двнлоп майже в сліки перетворився, а мішлєн майже новий, але на попередній гумі машина тримала трасу набагато краще, навіть в мокру погоду. Я про літні шини... зимою все ще стоять гудєри, мля не дозволили втриматися на трасі...
     
  13. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в мене 185\65R14 Бріджстоуни на літо (нажаль 195\60R14 в нас не знайшов, а так хотів)
    і 185\70R14 Бріджстоун на зиму(така висота заради просвіту)
     
  14. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я думаю Шег тобі будуть краще 215/60, оскільки машина в тебе по вазі не легка, хоча я думаю на 65(по висоті) було б краще.
    Я наприклад нормально почуваюсь на 195/65/15 літом, а зимою на 185/65/14.
    І за 5 років не було гуль і т.д. тьфу-тьфу-тьфу.
    Був задоволений Фулдою літньою(поки не вкрали), потім б/у Мішелін наперід(зараз Данлоп), а назад Піреллі, і так вже 3 роки.

    П.С.Але скажу, що Фулдою я добре вигрібав(по бездоріжжю коли їхав на рибалку, ніж Мішелін).
     
  15. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    капітан очевидність :) Зрозуміло, що вищий профіль комфортніший
    дивно, зазвичай на зиму кліренс збільшують, а ти навпаки зменшуєш
    Якщо менший радіус колеса, то це треба компенсовувати висотою профіля. А ти профіль лишаєш на зиму такий самий при тому що диск менший
     
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Заводська комплектація на В4 185/65/14 та 195/65/15.
    І скажу чесно, що на авто комфортніше почуваюсь на 185/65/14, але безпечніше на 195/65/15(бардюри і т.д.)
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Відколи цікаво така комплектація)))
    Ось виключно такі колеса передбачає офіційна література:
    Літні:
    185/65R14
    195/60R14
    205/50R14
    Зимові:
    185/65R14
    195/60R14
    195/55R15
    205/50R15
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ти щось плутаєш
    вбий в гугл "шинний калькулятор"
    введи параметри одної і параметри другої і порівняй наскільки відрізняється діаметр колеса.

    Ось що ти отримаєш

    [​IMG]

    Як ми бачимо, різниця діаметра колеса в тебе більше 4 сантиметрів, тобто в тебе зимовий кліренс на добрих 2 сантиметри нижчий за літній виходить. І це ще без врахування того, що зимова гума прогинається більше бо м"якша сама по собі.

    Так робити - це безглуздо. Звісно, по відчуттях зимова завжди комфортніша, вона просто м"ягша. Але якщо ти літом їздиш на 15 дисках і резині 195/65 , то зимою на 14 дисках щоб діаметр колеса і кліренс був хоча б наближеним до літнього, тобі треба брати на зиму 195/70

    [​IMG]

    Це проста математика
     
  19. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Таки да! Зимой нужно ставить резину поуже, чтоб было больше удельного давления на грунт, да и мягче она идет по снегу, льду и неровностях. Проверил на собственном опыте. Сейчас стоят 195/65/15, а стояли обычно 175/70/14. Такое ощущение что авто в больших тапках, которые скользят по льду и снегу если пере газуешь.
     
  20. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    для кращої проходимості по снігах ,болоті,бездлріжжі ставлять вузьку резину.я з тобою згідний
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)