З асфальтом для наших "шумахерів" не добре те, що нема ям і не відчувається висока швидкість, тому валять 150-180 і більше, а потім розказують, що при 110 несподівано знесло з дороги. Мені так в 2007 році вилетів назустріч вісімнадцятилітній придурок на ауді 80, який після зіткнення зі мною перелетів мою машину і приземлився більше ніж через 20 мертів, а потім щось схоже розказував. Регулярно їзджу по цій трасі 120-150 і ніяких проблем з керованістю не відчував. По темі - два роки тому купив нову гуму "нексен" , проїздив з липня до кінця сезону (приблизно 20-25 тис) і на наступний сезон вже не було що ставити. Продавець (знайомий), сказав що таке не тільки в мене і він цю гуму більше на продаж не бере. Можливо попалась така партія, але я більше пробувати не хочу. Минулий сезон - "фулда карат прогрессо" післі 30 тис км цілком в прийнятному стані.
миколаївська траса є дуже підступної в сильний дощ, точніше декілька її поворотів. я це відчув якраз їдучи на швидкості 110-120. дорога не просто мокра, там утворюються калюжі доволі великої площі. так от відчув що таке аквапланування, машина всплила, але скинув шв до 100 одразу нормалізувалась. дійшов до повороту на тій ж швидкості (100) і відчув що машина так собі тримається, але ще трима, а на узбіччі вже два авто вилетіло в канаву - один москвіч і одна мазда 6. думаю їхав б 130, точно був б третім
аналогічно, цього року їздив до знайомого літом і теж у сильний дощ(лив цілий день), так от після 110 машина в декількох місцях ставала некерованою. Скидав до 90, і далі все було гуд. По обочинах нарахував декілька машин, яких викидало. П.С . Швидкість якою я пересуваюся нашими дорогами стандартно до 110км.
Ану повідайте мені друзі який розмір краще поставити. По паспорту на А6 на Р15 ставиться 3 розміри: 195/65, 205/65, 215/60. Взагалі думав поставити 215/60, але розмір дуже рідкий і ціна на нього вижа, ніж на 205. Чи є сенс в цьому? П.С. Коли миколаївська траса мокра - більше 100 - зась. Там дуже погано лежить асфальт, на горбочках перед спусками постійно носить. Це тільки до Миколаєва, далі нормально.
їздив на 195/60R14 так от порівняно з 185\65R14 літом жодних проблем з ямами і т.д. все нормально ходить, зато машина наче приклеєна до асфальту.
Думки з приводу Falken Ziex ZE-912 ??? Вибір гуми в такому розмірі не надто великий і ціна відразу значно більша...
Їздив на всіх трьох розмірах. на 195 здавалось що тормозить гірше (в смислі довший шлях). Між 205 і 215 різниці ніякої хіба що на 215 була трохи мягша по ямах і трохи тяжча для ходової і при заміні колеса. Але мягкість може було трохи субєктивно бо з заміною коліс поміняв і пружини. Думаю не триманні справа, а в кількості гуми, 215 значно тяжча ніж 205.
Не знаю як хто, а я себе комфортніше почував на гумі 205/65 ніж на 205/60, яка стояла цього літа. Може тому що це був данлоп а зара мішлєн, а може тому що цей двнлоп майже в сліки перетворився, а мішлєн майже новий, але на попередній гумі машина тримала трасу набагато краще, навіть в мокру погоду. Я про літні шини... зимою все ще стоять гудєри, мля не дозволили втриматися на трасі...
в мене 185\65R14 Бріджстоуни на літо (нажаль 195\60R14 в нас не знайшов, а так хотів) і 185\70R14 Бріджстоун на зиму(така висота заради просвіту)
Я думаю Шег тобі будуть краще 215/60, оскільки машина в тебе по вазі не легка, хоча я думаю на 65(по висоті) було б краще. Я наприклад нормально почуваюсь на 195/65/15 літом, а зимою на 185/65/14. І за 5 років не було гуль і т.д. тьфу-тьфу-тьфу. Був задоволений Фулдою літньою(поки не вкрали), потім б/у Мішелін наперід(зараз Данлоп), а назад Піреллі, і так вже 3 роки. П.С.Але скажу, що Фулдою я добре вигрібав(по бездоріжжю коли їхав на рибалку, ніж Мішелін).
капітан очевидність Зрозуміло, що вищий профіль комфортніший дивно, зазвичай на зиму кліренс збільшують, а ти навпаки зменшуєш Якщо менший радіус колеса, то це треба компенсовувати висотою профіля. А ти профіль лишаєш на зиму такий самий при тому що диск менший
Заводська комплектація на В4 185/65/14 та 195/65/15. І скажу чесно, що на авто комфортніше почуваюсь на 185/65/14, але безпечніше на 195/65/15(бардюри і т.д.)
Відколи цікаво така комплектація))) Ось виключно такі колеса передбачає офіційна література: Літні: 185/65R14 195/60R14 205/50R14 Зимові: 185/65R14 195/60R14 195/55R15 205/50R15
ти щось плутаєш вбий в гугл "шинний калькулятор" введи параметри одної і параметри другої і порівняй наскільки відрізняється діаметр колеса. Ось що ти отримаєш Як ми бачимо, різниця діаметра колеса в тебе більше 4 сантиметрів, тобто в тебе зимовий кліренс на добрих 2 сантиметри нижчий за літній виходить. І це ще без врахування того, що зимова гума прогинається більше бо м"якша сама по собі. Так робити - це безглуздо. Звісно, по відчуттях зимова завжди комфортніша, вона просто м"ягша. Але якщо ти літом їздиш на 15 дисках і резині 195/65 , то зимою на 14 дисках щоб діаметр колеса і кліренс був хоча б наближеним до літнього, тобі треба брати на зиму 195/70 Це проста математика
Таки да! Зимой нужно ставить резину поуже, чтоб было больше удельного давления на грунт, да и мягче она идет по снегу, льду и неровностях. Проверил на собственном опыте. Сейчас стоят 195/65/15, а стояли обычно 175/70/14. Такое ощущение что авто в больших тапках, которые скользят по льду и снегу если пере газуешь.