Випирає охолоджуючу рідину Golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 11 січ 2016.

  1. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Машина Golf 2 дизель, машина прогрівається до робочої температури, потім стрілка датчика ОР починає різко іти далі і випирає антифриз через розширювальний бачок, карлсон не вмикатися. Думав термостат, змінили, нічого не дало. Змінили помпу, стара трохи прокапувала, теж ніякого результату. Зняв патрубки з радіатора пічки (думав що радіатор пічки салону забитий, бо дуло ледь теплим) і з*єднав на пряму, один з одним, теж нічого не дало. Нижній патрубок, той що іде від помпи до радіатора, постійно холодний, таке враження, що щось не дає термостату відкритися. Думав що новий термостат не працює, але перевірили старого він робочий, крильчатка старої помпи теж крутиться, тобто на момент коли це все почалося усе в цьому вузлі працювало. Порадьте щось хто з подібним стикався.
     
  2. sashaglobin

    sashaglobin Active Member

    Авто:
    Passat RP 89'
    забита обратка
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    а сам датчик (той, що в радіаторі) робочий? Він відповідає за вкл. вентилятора. Но, він не має відношення до "холодний нижній патрубок".
    Ну і одразу питання --- який об'єм ОР ти залив? тобто скільки літрів?
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    ОР не доходить в радіатор, бо він навіть не нагрівається, сам патрубок навіть не нагрівається. Виходить, що по малому колу іде, а на велике не переходить. Залив трохи менше 5 літрів після того як замінив помпу і термостат
     
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Що буде якщо взагалі зняти термостат і одразу ОР пустити на велике коло, знаю що буде довше прогріватися але на скільки?
     
  6. sashaglobin

    sashaglobin Active Member

    Авто:
    Passat RP 89'
    в мене було точно так як в тебе, термостат не відкривається тому що в системі повітря і вийти йому немає куди або рідина не проганяється по системі і біля термостату збирається холодна рідина тому якщо забита обратка 100%. Я міняв помпу заливав рідину, машина грілась до нескінченності, відкриваєш кришку бачка а рідина валить напором. Кажу обратку перевір
     
  7. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Дуже дякую. Обратка це той шланг який іде зверху бачка в радіатор, тонкий в діаметрі?
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    так.

    А взагалі, якщо впевнений, що термостат і.т.ін. робоче, то злий ту всю рідину.
    Далі, авто постав мордою догори (цього можна не робити, але я так роблю, щоби "вєрняково" воздуху не було), тіпа на естакаду не до кінця заїхати. І тоді, повільно, залий ОР. В твою машину повинно вміститись 7,5л ОР, ну мінімум 7 літрів.
    Далі, запускай двигун... якщо система норм фунціонує, то будеш бачити циркуляцію ОР, з радіатора (тонкий шланг) в розширювальний.
    Коли йде нагрів, тобто температура така, що от-от має ввімкнутись вентилятор, обов'язково ---- повинна бути закручена кришка на бачку, і під час такої температури не відкривати, так, як піде ОР до гори і знову утвориться повітряна пробка.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В мене з тою сист.ох. багато всякого було. Глянь, десь там в моїй темі є фотозвіти і все як я робив.
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Коротше зняв "обратку" з бачка дується в радіатор добре. Нічого не забито
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Прогоріла прокладка ГБЦ і завоздушується система. Їздити не можна бо ОР іде в циліндри і "зїсть" блок
     
    Останнє редагування: 11 січ 2016
    • Подобається Подобається x 2
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    стоїть воздух десь в системі.

    А ще, якщо не хочеш запарюватись зі зливом і по новому заливу, то відкрути ---- внизу радіатора, з тої сторони де акумулятор, датчик, але не повністю, лише так щоби рідина потекла. Можливо там воздух. Відкручується він !!!довгою!!! головкою на 27. (Якщо шо, то маю таку.)
    Якщо відкрутиш його повністю (але тоді, заткай чимось, щоби рідина не втекла), то подивись візуально, чи не має на ньому "нальоту", що перешкоджає його ввімкненню.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ну нащо ви людину лякаєте, це вже гірше, але не слід відкидати того, що десь воздух стоїть.

    Читайте:
    а в систему іде 7-7,5 л (ще залежить від розмірів радіатора, бачив коли на 1,8 ставили від 1,3 а він значно менший)
    та й навіть в інеті пишуть далеко не 4-5, а 6,5л
    Общая информация о системе охлаждения двигателей Гольф 2/Джетта. | avtodrom

    пошукай ще тут (Volkswagen Technical Site (VWTS)) доволі часто на тому форумі знаходжу відповіді на технічні питання.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо стоїть воздух то мотор буде грітися але після того як остигне то розвоздушиться сам... якщо після цього знову воздух то пробита ГБЦ однозначно. Забита обратка - рідкість і чоловік продував її - значить не забита...якщо забита пічка то в салоні холодно але немає повітря в системі.
    Пробита прокладка провіряється просто - заводииться відкривається розширювальний бачок і дивиться - якщо ідуть навіть найменьші бульки то кранти прокладці
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. sashaglobin

    sashaglobin Active Member

    Авто:
    Passat RP 89'
    синій дим з вихлопної теж
     
  16. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    вихлоп нормальний не димить взагалі, якби антифриз попадав в циліндри був би дим. До слова робили кап ремонт двигуна 50000 км назад. Міняли прокладки
     
  17. Serhiy Kachmar

    Serhiy Kachmar Початківець

    Авто:
    VW Passat 1.9tdi
    Прочитав тут все уважно і висновок, точнісінькі причини як у мене були, синій дим,тосол з бачка виганяло.А причина була в мікротріщина в 1 циліндрі на стінці от виганяло тосол і от тобі синій дим,поміняв блок циліндрів і забув про це. Знімай ГБЦ і уважно дивись на стінки гільз, як що все вже перепробував а нічого не змінилось.
     
  18. Serhiy Kachmar

    Serhiy Kachmar Початківець

    Авто:
    VW Passat 1.9tdi
     
  19. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    немає ніякого синього диму
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    та перезалий тосол і не іпись, якщо залиєш 7 літрів, то вєрняк не буде повітряної пробки. І далі все стане на місця своя.
    Хулі тут вишукувати причини?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)