Випирає охолоджуючу рідину Golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 11 січ 2016.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо бракує якихось інструментів, чи не впевнений, як шо робити, то зателефонуй і завтра після обіду, зможу тобі допомогти.
     
  2. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    я з Луцька, інструменти є, і працювати є теж де. Можу перезалити, але чого це все почалося, міняти термостат і помпу я почав після того як почало уже випирати
     
  3. sashaglobin

    sashaglobin Active Member

    Авто:
    Passat RP 89'
    не може такого бути що все працює, а в підсумку щось не так) може термостат неправильно поставив?
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    судячи зі всього описаного:
    1.
    це як варіант.
    2. ну не вже, тебе не смутило те, що 1/3 рідини не залилась???

    та стопудово там пробка, ну якщо не прокладка. Тому, перезаливай.

    П/С/ сист.охолодження, на мій погляд, сама кончіна фігня в Г2 d, вона вічно час від часу іпе мозги, і вічно якісь загадкові симптоми.
     
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    ви кажете що треба залити 7-7.5 л. Як злити увесь? Коли знімав помпу зняв нижнього патрубка збігло тільки біля 5
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    1. видувай.
    2. злив, якщо двигун холодний, запусти двигун на кілька секунд, хай вижине все.

    а тепер помисли логічно: злив - зашибісь, а як на рахунок того що в радіаторі пічки?, ну і т.д. по всіх закромах. ???

    [QUO TE="Serh, post: 219286, member: 3360"]ви кажете що треба залити 7-7.5 л. Як злити увесь?[/QUOTE]
    вот у мене питання, чи ви читаєте уважно те, що вам пишуть???
    пост написаний мною під номером #13 там є посилання на технічний форум по ремонту VW, там дописувачів більше, котрі мають клепку в голові по ремонту VW (не хочу цим образити наших дописувачів, але маємо, те що маємо).
    Шукайте там, там 1000 і 1 % що знайдете всі відповіді, звісно, якщо маєте поняття більше ніж елементарне.

    А, це, цитата з того посилання, з того, млять сайту:
    "3.1.1 Как слить охлаждающую жидкость?
    Нужно снимать два нижних патрубка около термостата. Если снять только патрубок радиатора, то жидкость вся не сольется - не даст закрытый термостат.
    PAN"


    Чесно, я вхарився пояснювати, та давати посилання на те, що там (ладно, хай не буде 7л, а ....) 6,5л.
    ну то ж, млять, не аксіома, чи то ви злили ще заводом залитий без жодних потьоків антифриз (тосол, воду, дощівку....)
    Та ну нах., на сьогодні в мене відпало бажання щось радити....... бо виходить, як в тій армії: "командір сказав люміній, значить блядь, ЛЮМІНІЙ". Злив 5 літрів, значить залив 5 літрів, а то що література трактує, то всьо чьос, чисто чьос для лохів.

    П/С/ надобраніч, буде день, будуть думки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Всюоідину зляти тяжко і не потрібно... 5 л то нормально злялось...ще трохи лишилось в блоці, за термостатом і в пічці. синій дим буде коли прокладка дуже пробита, Якщо тільки чуть чуть то дує водяну систему і рідина ще в циліндр не попадає.... Дивись на чи є бульки і бачку і чи масляні плями в рідині є.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Імхо, якщо інструкція каже що має бути 7 літрів, а ти залив 5, то ті 2 літри то повітря і воно десь стоїть. І так буде поки не залиєш той обєм який каже інструкція. Система сама не розповітриться, поки не залиєш той обєм який потрібен.
    Я заливав так - залив концентрат якраз вийшло 3 літри десь і бачок був наполовину повний. Завів двигун, і рівень антифризу почав потрохи спадати, як тільки бачок ставав пустий я доливав дистиляту, і так ще влізло 2,5 літри і бульки перестали йти (то було на б4, думаю на гольфі все аналогічно). Якщо там і буде невелика булька то вона повинна стравитися через клапан в бачку.
     
  9. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    така сама ситуацыя була... причина обратки, при відєднанні тонкого шлангу від бачка пробував його продути чи випустити рідину, нічого не виходило... прийшлось його розрізати і витягувати заглушку зі шлангу, прочистити отвір і назад всунув, а розріз закріпив перехідником... машина більше не перегрівалася. на початку коли від*єднаєш обратку, то відчуття може бути що працює, бо буде від нього йти рідина ( в мене таке було, довго думав) а виявляється проско коли перегрівався виганяв всюди рідину і заливав туди..
    Як будеш знову заливати рідину може возвратку відєднати і при заведеній чикати відкривання термостату... коли почне капати або струїтися, вдягаєш обратно і доливаєш трішки рідини і так далі поки не буде до норми рідини в системі.
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    обратка дується вільно
     
  11. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    значить якийсь канал забитий... пробуй зливай антифриг і продувай по системі, десь щось і має вилізти... тимпаче якщо ти кажеш що термостат внормі, пічку ти говорив що провіряв... вигоняє рідину на скільки я знаю по двох варіантів., а саме:
    1. повітряна пробка
    2. забитий канал (термостат, печка, радіатор, канали патрубків перегнутий чи закороткий і загинається, забиті канали в двигуні, возвратка, або клапан розширітельного бачка (но це на пассатах я б сказав неможливо))
     
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    кум правий ! 99 % шо причина пркладка гбц . а по особистому досвіді враховуючи перераховані симптоми даю 100 % шо це прокладка . (синій дим - масло білий - антифриз ) у дануму випадку може і небути.
     
  13. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Якщо зніму голову, як перевірити чи в ній немає тріщин, в домашніх умовах це реально? І прокладку міняти, це треба шліфувати головку під нову прокладку?
     
  14. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    якщо знімати голову то тре обовязково фрезувати а там вони зразу продіагностують (якщо нормальна контора)
    прокладку під заміну само-собою
    на око можна буде побачити чи їй дупа ( вся зтріскана ) чи трошки між клапанами - тоді на провірку і фрезовку
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В дизелях майже завжди тре шліфувати ГБЦ, а прокдадку треба брати з трьома дірками - спеціально під шліфовану ГБЦ.
    В домашніх умовах можна побачити тільки дуже великі прогари, а в слюсарних майстернях є спеціальні вани де провіряють ГБЦ у воді підтиском
     
  16. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Маленький хепі енд, усе зробили. Зняли головку блоку циліндрів, зняли прокладку. В районі 4 циліндра було темна смужка яка з*єднувала цилінд із отвором охолодження в блокові, ймовірно саме там могли проходити вихлопні гази в систему охолодження. Завезли головку на перевірку, перевірили під тиском, тріщин не виявили, що не могло не радувати, там і шліфонули. Ціна за те, що перевірили головку, познімали колектори і шліфонули, в районі 320 грн. Збирали назад усе самі. Прокладку ставили марки Elring з двома отворами, ціна 450 грн. Кум радив з трьома дірками, але майстер в сервісі, де раніше капіталили двигун сказав, можна і з двома, якщо двигун до цього працював норм. Ставили головку теж самі, болти використовували старі. Фотозвіту немає, бо увесь процес припав на температуру на вулиці до -15 і на фото не було часу. Головка відкручується спеціальною зірочкою, на ній маркування М12 10 болтів. Зірочку купував на базарі, коштує 50 грн. Динамометричного ключа не купували. На вихідних зроблю фото самої зірочки і старої прокладки, самого місця де проходили гази.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Я сам задавав питання Кумові чи обов*язково треба шліфувати головку бо, ніби, на бензинових двигунах не завжди шліфують. Скажу твердо що якщо така фігня сталася то треба, бо в самій головці може бути міце з маленькою ямочкою або горбиком що передушить або не дожме головку звідки і згодом будуть іти гази. На цій прокладці двигун проїхав 50 000 км тобто це явище не двох трьох днів. Замітили ще одне, коли відкручували болти які кріплять головку один болт був затягнутий з помітно набагато меншим моментом ніж усі інші але це навпроти 3 тього циліндру з сторони ТНВД. Але гази там не ішли. Майстер який робив капіталку напевно пропустив нього коли проходив по 2-3 разові на дозатяжці.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Турік

    Турік Початківець

    Авто:
    Seat Toledo
    народ що може бути переливає бензу і не хоче іхати сеат толедо 1.8
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    там, значить мотор від Гольфа.
    То буває, коли забагато охолоджуючої рідини, котра давить при нагріві на зовнішні стінки ГБЦ, а та, в свою чергу нагрівається, і воно якимось чином міняє розмір мембрани, та переливає.
    Треба міняти прокладку.
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Між кермом і сідушкою))))
     
    • Подобається Подобається x 3

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)