Випирає охолоджуючу рідину Golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 11 січ 2016.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    КУМ, Вам, люто плюсую.... за розуміння!
     
  2. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Потрібна допомога: вчора замінив корпус термостата (старий підтікав при морозі). Поставив старий термостата, справно працював. Залив антифриз і нижній патрубок холодний. Довго стискав верхній і нижній, нічого не вийшло. Пічка не гріє((( Злив гарячий антифриз з нижнього патрбка, повторно залив антифриз помало (десь на форумі колись прочитав). Пічка почала гріти(сильно)))) А нижній патрубок був теплий(напевно від наново залитого антифризу). І чудо, включився вентилятор. Спакувався, і поїхав додому( Луганська, сихівський міст, без пробок) і несподобалась стрілка, зайшла в зону, куди її не пускає вентилятор. Зупинився - нижній патрубок холодний((( Почекав, щоб трошки вистигло і далі поїхав додому, стрілка була в межах норми, але патрубок холодний.
    І саме гірше, що не сподобалось - машина почала їхати то ривками, то нормально (на газу і на бензині). Шукаю в неті наслідки перегріву... але як такого перегріву не було - стрілка не лягла, антифриз не кипів (чи я помиляюсь). Всієї їзди було максимум 15 хвилин.
    Сьогодні зранку перевірив рівень, чучуть зменшився, потьоків ніде немає. Ще раз прогрів, патрубок холодний. Дивився у бачок - ніяких бульок, гейзерів немає.
    Питання:
    1. двигун перегрівся(які симптоми і наслідки можуть бути)?
    2. як вигнати повітря, якщо це пробка(десь читав, що радили привідкрутити датчик карлсона на радіаторі, поки не потече антифриз - в мене зразу потік)?
    3. яка ймовірність, що при переставлянні термостата я йому щось зробив (знаю що вони капризні, навіть не витирав його, акуратно переставив і закрутив).

    П.С. авто Гольф 2.
     
  3. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    що це за корпус термостата? в дизелі напевно усе не так
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    то я так назвав, в дійсності він називається фланець термостата
    s-l1600.jpg
     
  5. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    шо то таке ??? шо то за виходи 3 штуки ті менші ?
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Все таки виглядає що ти термостат неправильно у той "фланець" вставив... зніми і ще раз перестав.
     
  7. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    там він поішому неставиться. а якщо криво поставити тоді патрубок теплий буде.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    якщо порівнювати з 1,3 то так і є, а взагалі D маэ багато спільного з 1,8.
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вроді там тільки одне положення може бути, хіба крутити кругом осі, але він симетричний
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    вони всі задіяні( пічка, підігрів карба...)
     
  11. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    зрозуміло ! ніколи таких не бачив просто )
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Проблема вирішена: скоріш за все термостат своє віджив. Замінив на новий - все ок працює. Вдома бавився старим термостатом, він помало відкривається у воді, яка вже кипить, і я думаю, що він би не дав двигуну перегрітись, але то постійна їзда на дуже гарячому двигуні.
    Ривки пропали, але підозрюю на вакуумний регулятор запалення (карбюраторщик казав, що він вже не є вакуумом). Але вирішилась проблема з охолодженням, і пропала проблема з ривками/провалами.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Замітив дивну поведінку термостата: вчора їздив з шв. 20 км, двигун нагрівся, стрілка майже лягла, тобто велике коло не відкрилось. Термостат новий, з обємом рідини все ок. А коли їзджу з швидкістю 60 км, все ок працює. Що це може бути? Може помпа на менших обертах створювати замалий тиск і гарячий антифриз помаліше доходить до термостата, або вистигає?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Погано - перегрів двигун... А провіряв чи термостат відкриває велике коло. Ну і можливий варіант - розлетілась крильчатка помпи(якщо пласмасова) і погано качає на малих обертах
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    перегрітись не дав двигуну))) Стосовно термостату: йому тижня 2, старий якраз був замінений, бо при "мученні" відкривався, а на ходу не хотів.
    Все працювало добре, але коли я замінив корпус термостата і змінили мені підключення газового редуктора.
    Може помпа ще стару схему стягувала, а тут не вистачає продуктивності

    Як перевірити помпу можна?
    І чи може десь бути повітряна пропка? Чи якщо відкрилось зовнішнє коло, малоб вийти повітря в бачок?

    Може дурна думка, але: я поміняв корпус термостата на замінник (добрих вже немає, нажаль) і може при обдуві він дає змогу швидше охолонути антифризу, який мав би відкрити термостат?
     
    Останнє редагування: 7 бер 2016
  16. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    провірка помпи - з возвратки має під нормальним тиском , на холостому , витікати антифриз в бачок. за ті повітряні пробки забудь , це дурня яка збиває з нормальних думок.
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    як це виміряти? Возвратка в бачок тече, струменем +- 3 см, але як мало б бути, я не знаю((
     
  18. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    на око посуті видно який тиск , якщо не помиляюсь то якщо газнути 1бар приблизно дає. якщо +-3см то нормальна помпа. як варіант може бути поганий датчик темп. антифриз не пропадає ?
     
  19. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    антифриз не пропадає, а стосовно датчика - впевнений, що з ним все ОК, бо коли активно їду - температура, як завжди. Проблема зявилась при повільній(по бруківці скоро не поїдеш))) їзді.
     
  20. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні "бавився" машиною: надіявся, що є повітряна пробка - немає, відкручував шланг біля карба(найвища точка), зразу тече антифриз. Потім уважно дивився на струмінь возвратки - на прогрівочних обертах (1300) він +- 2,5 см, але на прогрітому двигуні (900) струменя немає, тільки стікає по стінці бачка. Якщо прогазувати - тиск зростає, вдаряється в протилежну стінку горловини бачка.
    Після того катався на 1-2 передачах, не газував, без проблем відкрився термостата.
    Що не так робив, як тоді??
    [​IMG][/URL][​IMG][/IMG] Тиск при 900 обертах
    [​IMG]
    Тиск при 1200 обертах
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)